In TS zijn geval is dat niet zo gemakkelijk. Hij heeft een dedicated server bij Versio, wat betekend dat hij geheid vast zit aan een jaarcontract. Hij kan daar niet weg ook al zou hij willen.
Haha, dat doet me denken aan één van de eerste keren dat ik gebruik maakte van hun live chat. Ik sprak toen met een medewerker (volgens mij heette hij "Tom") omdat er steeds spammail werd verzonden vanuit mijn test site (een site dat ik daar had puur om hun uptime en MS te testen). Ik deed niks met die site, maar, ondanks het een Wordpress site was, toch was hij geinfecteerd. Ik had een vermoede dat iemand een cron job had toegevoegd via een plugin en vroeg of een medewerker even kon helpen om het probleem te lokaliseren (er stonden zo'n 10 vitale plugins in mijn lijst om de host te testen).
Ik ga het verhaal niet langer maken dan absoluut nodig is, dus conclusie: aan het einde van de dag mocht ik "Tom" uitleggen wat een cron job was. :')
Via hun support mail kreeg ik 3 dagen later eindelijk te horen dat mijn website spam verstuurde en dat hij offline was gehaald. :')
-
16-08-2013, 15:10 #46
- Berichten
- 402
- Lid sinds
- 12 Jaar
Re: Versio
-
16-08-2013, 15:24 #47
- Berichten
- 676
- Lid sinds
- 13 Jaar
Re: Versio
Ik sprak met een Alex Boon op de chat aangezien ik op mijn mail naarniets retour kreeg (na een aantal uur). Deze vertelde me, nog een keer proberen, hij kon me niet verder helpen.
Ik weer sturen, ticket terug gekregen. Na 2 uur reactie: ip block opgeheven met de vriendelijke groet van Alex Boon. Mijn reactie: Grappig, Alex Boon, dat je me nu ineens wel verder kunt helpen, UREN later.
Pauperservice, onprofessioneel gedoe, bah.
Wacht overigens al 2 dagen (48 uur) op een mail van, die 24 uur reactie is dus ook bullshit.
-
16-08-2013, 19:17 #48
- Berichten
- 676
- Lid sinds
- 13 Jaar
Re: Versio
Wat een bedrijf zeg. Tom van de support heeft vanochtend de problemen 'opgelost' en net komt alles gewoon weer precies terug zoals het was. Ik weer naar de chat toe, ik zou maar moeten wachten volgens Wesley en vervolgens wordt de chat afgesloten. Daarnaast is mij de toegang tot de chat voor een bepaalde tijd ontzegd. Moet toch wel zeggen dat deze hostingmaatschappij wel erg op me lachspieren begint te werken.
Verder zit Reshad lekker in de tropen waarschijnlijk en wacht ik al meer dan 48 uur op een reactie op mijn klacht via.
-
16-08-2013, 21:18 #49gast54611 Guest
Re: Versio
Ik zie overal klachten, en dat is ook één van de redenen dat ik (bijna) alles heb weggehaald bij Versio. Ca. 2 domeinen lopen er nog maar die zijn binnenkort zo goed als verhuist. Wat ik alleen niet begrijp is dat men gewoon simpelweg niet "kapt" met Versio. Just let it be. Het is al wel algemeen bekent dat als je bij Versio aan het hosten bent je niet de daadwerkelijke service krijgt die wordt belooft. Ook wel ironisch is: "Je wordt niet behandelt als nummer". Je gaat naar de chat: "Je staat als 2e in de wachtrij". Yes, right!
Maar wat dat betreft heeft klagen bij een massapartij echt geen zin. Hebben jullie namelijk al iets gehoord van het 'bedrijf' dat er iets op een uitstekende wijze is opgelost? Ik zie mee negativiteit dan positiviteit dus wat dat betreft zegt dat al vaak wel genoeg. Als men dan toch eigenwijs is en alsnog gaat hosten bij Versio dan hebben ze zelf iets gedaan waar ze voortaan eerst een research over hadden kunnen doen.
//
Altijd gekozen voor budget hosting, nooit meer in ieder geval. Ik host nu bij een ander bedrijf die wel weet wat ze doen.
-
16-08-2013, 22:02 #50
- Berichten
- 2.752
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Versio
Versio heeft duidelijk niet de prioriteiten gelegd bij klantenservice. Sterker nog, waarschijnlijk is dit hun sluitpost. Vraag is of je veel mag verwachten gezien hun toch wel aantrekkelijke prijzen. Op 31 juli uitbetaling van mijn online portemonnee aangevraagd, een flutbedrag overigens, inmiddels is het 16 augustus en nog niks ontvangen. Het gaat me niet om het bedrag, maar het is veelzeggend. Als je correcte klantenservice op prijs stelt moet je gewoon ergens anders wezen.
-
16-08-2013, 23:03 #51
- Berichten
- 204
- Lid sinds
- 12 Jaar
Re: Versio
Een bedrijf zonder telefoonnummer is geen bedrijf maar een malafide organisatie. Google eens op 'versio feedback' voilá
-
16-08-2013, 23:12 #52
- Berichten
- 6.271
- Lid sinds
- 13 Jaar
-
17-08-2013, 08:45 #53
- Berichten
- 157
- Lid sinds
- 12 Jaar
Re: Versio
Topic's zelf sluiten kan niet in iedere rurbriek, waarschijnlijk dus niet in deze.
Ik zou zeggen niet zo blaten en zwart maken zo'n bedrijf bevalt het je niet gewoon de boel verhuizen. Zijn honderden/ duizenden andere hosters in Nederland.
Neem je betaalde bedrag voorlief.
En ga nooit in zee met een bedrijf waar je vast zit aan een jaar contract of zelfs twee jarige contracten bij een hosting bedrijf. Anders rest er niets anders dan contract af te kopen als je toch weg wilt.
En een domeinnaam verhuizen zijn de grote kosten ook niet.
Jullie zijn ook zo dom om massaal gebruik te maken van die 0,95 euro cent acties voor domeinnamen. Prompt hebben ze weer een klant erbij die een jaar er aan vast zit en hoogst waarschijnlijk ook weer hosting besteld bij hun.
Doe onderzoek op internet (zijn zoveel sites voor te vinden) omtrent ervaringen hosters. En het is al jaren bekend dat Versio betaald voor een positieve ervaring dus dit moet je met een korreltje zout nemen.
Ben nog wel verbaasd dat dit topic niet verdwenen is ondertussen hier op SD. Dat is een pluspunt voor SD veel negatieve topic's over Versio verdwijnen na verloop van tijd uit de zoekresultaten.
-
17-08-2013, 09:10 #54
- Berichten
- 104
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Versio
Als je een gouden service verwacht, moet je ook met goud betalen.
Iedereen hier verwacht maar steeds dat ze voor een stuiver de allerhoogste service kunnen krijgen en dat is niet terecht. Versio is een budget hosting met lage prijzen. Je betaalt dus ook voor budget hosting incl budget service.
Wil je een gouden dienst, dan moet je je portemonnee trekken en naar een andere hosting provider overstappen.
Ik heb zelf genoeg sites draaien bij Versio en zo af en toe heb ik ook problemen met ze. Maar tja, ik betaal dan ook slechts een beperkt bedrag ervoor. Als ik nou echt veel geld zou neerleggen voor een product waarbij een bepaalde service wordt toegezegd die dat bedrag rechtvaardigt dan had ik recht van klagen gehad, maar nu niet. Er worden geen beloftes gedaan voor een hoge service graad voor de lage prijs die ze voor het product vragen dus klagen is in veel gevallen onterecht.
-
17-08-2013, 10:00 #55
- Berichten
- 2.752
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Versio
Kijk nou, opname online portemonnee is vandaag bijgeschreven. Plusje voor Versio :-)
-
17-08-2013, 10:25 #56
- Berichten
- 488
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Versio
Soms weigeren ze ook gewoon om het geld van je online portemonnee te storen op je eigen rekening.
Had dat nog gemeld bij de Comsumentenbond, maar tot nu hebben ze dat volgens mij nog niet opgepakt.
Mvg,
Tim
-
27-09-2013, 14:31 #57
- Berichten
- 22
- Lid sinds
- 18 Jaar
Re: Versio
Tja dat lijkt mij niet de juiste instelling, doe je dat ook bij de supermarkt? Oh het vlees is bedorven wat ik net heb gekocht, dus gooi maar weg en koop elders nieuw?
-
27-09-2013, 16:22 #58
- Berichten
- 1.004
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Versio
Beste sitedealers,
Het word tijd dat jullie allemaal jullie ogen eens openen, wat nou je zit bij een goedkope hoster dus je hoeft niet veel te verwachten. Als ik bij versio zat, had hij allang een collectieve rechtszaak gehad met alle gedupeerde sitedealers.
Simpel voorbeeld, ik host al jaar en dag, ongeveer 5 jaar bij Leaseweb, zonder SLA contract. Mijn server kost 65 euro per maand, en dus 780 euro per jaar inclusief btw. Ik heb het laagste support van het laagste, dus ik probeer ook voor een duppie op de eerste rang te komen, maar als er een fout optreed op mijn server of iets in de configuratie klopt niet of ergens loopt iets mis, dan hoef ik maar een ticket aan te maken en het word binnen 6 uur beantwoord en opgelost. Ik krijg veelal antwoord binnen 3 uur na het aanmaken van een ticket.
Vergelijkbaar verhaal dus met versio qua goedkoper is beter. Echter verpest versio dat verhaal (goedkoper is beter) met hun onnoemelijk slechte dienstverlening. Tot dusverre al 50 topics als het al niet meer is met klachten over versio gezien. Tevens genoeg andere locaties waar nog veel meer klachten over versio te vinden zijn..
Reshad Bashir.. 't word tijd dat je fatsoenlijk personeel neer zet, en degene die geen normale kennis van zaken hebben gewoon ontslaat, want uiteindelijk gaat dit je kop kosten en dus ook je bedrijf. Als bedrijf zijnde is een duppie op de eerste rang een slechte zaak. Zorg dat je je zaakjes eens een keer voor elkaar krijgt. Je hoeft niet altijd te wachten op de klacht. En dan pas hulp toe te wijzen. Zorg dat je bedrijfstechnisch op de hoogte bent. Laat je personeel niet meer zulke acties ondernemen.
1. Telefoon erop gooien, als je aangeeft dat je voor support belt?
2. Alles afkappen, en niets accepteren via chat?
3. JE NEUKT JE EIGEN BEDRIJF.. Ik hoop dat je het echt verneukt.. Weg met versio.. Poepbedrijf.
Met positieve groet,
Kevin.
-
28-09-2013, 12:12 #59
- Berichten
- 558
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Versio
Ik zit nu een paar jaar bij Versio en ik ben er ontzettend tevreden mee. Ik kan me dan ook niet in bovenstaande reacties vinden, ik ben tot heden altijd op een correcte manier geholpen en de server/website problemen waren snel opgelost. En dat voor die prijs!
Hier een tevreden klant!
-
28-09-2013, 13:00 #60
- Berichten
- 402
- Lid sinds
- 12 Jaar
Re: Versio
Ik denk dat we allemaal moeten accepteren dat iedereen zo zijn eigen mening heeft over Versio. Sommige zijn goed, meeste zijn slecht, en sommige hebben nog geen mening over hun diensten.
Ik zou nooit meer bij Versio hosten al betaalde ze me ervoor.
Als jij een 14-jarig mannetje bent dat net nieuw is in de hosting wereld en wilt experimenteren met websites etc, dan zou Versio opzich geen probleem zijn. Maar daar blijft het ook bij.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic