Ik sluit me aan bij de eerste opmerking van B. van der Weerd, wat maakt een website via jullie nou automotive. Bij zulke websites is het denk ik ook cruciaal te weten als bezoeker of je het kan uitproberen; of via een gratis trial of via een demo account. Beide ontbreken momenteel en zijn in mijn ogen een dealbreaker.
Verder zie ik in de prijstabel een profit sharing element staan, maar het is mij niet duidelijk of het ook mogelijk is om reclame volledig uit te zetten. Als een - jezelf respecterend - bedrijf zou dat natuurlijk een prettige optie zijn, eventueel tegen meerprijs. Ow, in de prijs tabel staat wel "try for free" waarom op de voorpagina dan niet?
Verder vind ik het een mooie website, zolang je op de voorpagina blijft en niet scrollt. Er ontbreekt kleur en de font grootte is veels te groot, ook hier op 4k met chrome. Ook kan ik de publishers, advertisers, car dealers en agents niet lezen door die vervelend grote cookie balk, terwijl dat wel woorden zijn waarop een bezoeker direct getriggerd zou kunnen worden.
Dan even over je referenties. Ik zou liever gaan voor quotes van klanten. Ook het noemen van een bedrijf wat gerelateerd is aan je eigen website zou voor mij een directe dealbreaker zijn. Craenakker 3 te Venlo bij Wielaard en bij deze site.
Succes, mooi project!
- Jullie eerste indruk
-
27-05-2015, 05:40 #16
- Berichten
- 980
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Jullie eerste indruk
Laatst aangepast door Daniel Klabbers : 27-05-2015 om 05:46
-
27-05-2015, 07:40 #17
- Berichten
- 1.215
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Jullie eerste indruk
Ik sluit me aan bij de eerste opmerking van B. van der Weerd, wat maakt een website via jullie nou automotive. Bij zulke websites is het denk ik ook cruciaal te weten als bezoeker of je het kan uitproberen; of via een gratis trial of via een demo account. Beide ontbreken momenteel en zijn in mijn ogen een dealbreaker.
Verder zie ik in de prijstabel een profit sharing element staan, maar het is mij niet duidelijk of het ook mogelijk is om reclame volledig uit te zetten. Als een - jezelf respecterend - bedrijf zou dat natuurlijk een prettige optie zijn, eventueel tegen meerprijs. Ow, in de prijs tabel staat wel "try for free" waarom op de voorpagina dan niet?
We gaan op de homepage duidelijk maken dat we een gratis trial hebben.
We gaan op de homepage beter uitleggen voor wie onze software is. Niet voor bedrijven, maar voor mensen die een eigen sociaal platform willen starten.
Verder vind ik het een mooie website, zolang je op de voorpagina blijft en niet scrollt. Er ontbreekt kleur en de font grootte is veels te groot, ook hier op 4k met chrome. Ook kan ik de publishers, advertisers, car dealers en agents niet lezen door die vervelend grote cookie balk, terwijl dat wel woorden zijn waarop een bezoeker direct getriggerd zou kunnen worden.
Cookie meldingen zijn altijd vervelend, maar ook daar kunnen we naar kijken hoe we dat anders kunnen doen.
Dan even over je referenties. Ik zou liever gaan voor quotes van klanten. Ook het noemen van een bedrijf wat gerelateerd is aan je eigen website zou voor mij een directe dealbreaker zijn. Craenakker 3 te Venlo bij Wielaard en bij deze site.
Succes, mooi project!
Danke voor de feedback
-
27-05-2015, 07:44 #18
- Berichten
- 1.263
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Jullie eerste indruk
Ik sluit mij er ook bij aan dat het mij in de eerste opslag totaal onbekend is wat een automotive website is bij het bezoeken van je website.
Heb je ook implementaties voor RDC (Hexon)/VWE/Autosoft en alle andere CRM's voor autoverkopers? Als je die implementatie heb heb je al meteen een veel grotere doelgroep van potentiele klanten.
Paar directe kritiekpunten:
1) De drempel om een trial aan te vragen is mij al te hoog. Ik wil gewoon een demo account waar ik direct mee kan inloggen en omkloten en waarvan de omgeving elk uur wordt gerest naar de default settings zodat hier niet mee gerommeld wordt. Geloof zeker dat dit de conversie verhoogt.
2) Showcases: Hier staat 1 in ASP.NET geschreven project in, 1 Wordpress en de rest maatwerk? Tevens verschillen ze wel aardig qua weergave, lijkt me lastig dit d.m.v. WYSIWYG aan te bieden. Kan een gebruiker dit echt maken met jullie software? Biedt je tevens ook echt cross platform mogelijkheden of waarvoor dienen deze showcases precies? PS: Showcases is 1 woord.
3) SEO / Semantische code
- Code is totaal niet semantisch geschreven, enige vorm van HTML5 ontbreekt
- Volgens mij is er geen enkele pagina met een <H*> tag (h1,h2,h3 etc)
- Inline javascript-code na de <body> tag
- OG-Graph implementatie ontbreekt: https://developers.facebook.com/tool...Fgazzup.com%2F
4) Multilanguage, geen idee of je je op de nederlandse markt wil focussen, maar dan zeker alles vertalen :)
5) Wachtwoord vergeten functie ontbreekt
6) Cookiemelding voldoet niet aan de norm, maar dat weet je ongetwijfeld :)
Dat was het wel een beetje. Ben benieuwd naar een demo, kan je niet 1 beschikbaar stellen voor Sitedeals? Met eventueel reset mogelijkheid zoals in punt 1 benoemd.
Good luck!
-
27-05-2015, 08:03 #19
- Berichten
- 1.215
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Jullie eerste indruk
Ik sluit mij er ook bij aan dat het mij in de eerste opslag totaal onbekend is wat een automotive website is bij het bezoeken van je website.
Heb je ook implementaties voor RDC (Hexon)/VWE/Autosoft en alle andere CRM's voor autoverkopers? Als je die implementatie heb heb je al meteen een veel grotere doelgroep van potentiele klanten.
Als dat goed loopt, zullen we uitbreiden. De aanvragen van andere software bedrijven liggen al binnen.
1) De drempel om een trial aan te vragen is mij al te hoog. Ik wil gewoon een demo account waar ik direct mee kan inloggen en omkloten en waarvan de omgeving elk uur wordt gerest naar de default settings zodat hier niet mee gerommeld wordt. Geloof zeker dat dit de conversie verhoogt.
2) Showcases: Hier staat 1 in ASP.NET geschreven project in, 1 Wordpress en de rest maatwerk? Tevens verschillen ze wel aardig qua weergave, lijkt me lastig dit d.m.v. WYSIWYG aan te bieden. Kan een gebruiker dit echt maken met jullie software? Biedt je tevens ook echt cross platform mogelijkheden of waarvoor dienen deze showcases precies? PS: Showcases is 1 woord.
1. Is wat je kan maken, met onze software.
1. Is een adverteerder op ons netwerk.
1. Is een autodealer die op ons is aangesloten.
1. Is een agent die voor ons werkt.
Alleen is dat nu niet duidelijk genoeg.
3) SEO / Semantische code
- Code is totaal niet semantisch geschreven, enige vorm van HTML5 ontbreekt
- Volgens mij is er geen enkele pagina met een <H*> tag (h1,h2,h3 etc)
- Inline javascript-code na de <body> tag
- OG-Graph implementatie ontbreekt: https://developers.facebook.com/tool...Fgazzup.com%2F
De websites die gemaakt kunnen worden zijn al vertaald in 10 talen.
Staat op het lijstje te doen.
Goedpunt.
Als we de demo versie klaar hebben, zal ik het hier als eerste doorgeven.
-
27-05-2015, 09:00 #20
- Berichten
- 1.215
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Jullie eerste indruk
"Slogan" inmiddels aangepast, en ook verduidelijkt dat we een gratis proef periode hebben.
Showcases hebben we iets verduidelijkt, maar kan zeker nog verder verbeterd worden.
-
28-05-2015, 00:35 #21
- Berichten
- 245
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Jullie eerste indruk
Zijn de Engelse teksten door een native speaker geschreven? Op een of andere manier hoor ik een vage Russische stem in m'n hoofd, als ik de teksten lees ;-).
-
28-05-2015, 04:43 #22
- Berichten
- 1.215
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Jullie eerste indruk
Heb je een voorbeeld van een stukje foute tekst? Ik had graag alle fouten er uit.
-
28-05-2015, 05:33 #23
- Berichten
- 1.215
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Jullie eerste indruk
Wat wel eens voorkomt, is dat er bij de re-cache wat fout gaat en op eens de originele teksten zichtbaar zijn.
Sommige originele teksten zijn door de programmeurs geschreven om duidelijk te maken aan mij wat daar moet komen te staan.
Daar zit wel een zwaar Oekraïens accent aan.
-
28-05-2015, 22:15 #24
- Berichten
- 245
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Jullie eerste indruk
"Jeremy Clarkson and Andy Wilman re-started Top Gear in 2002"? Ook best jammer van de spelfout in de naam van Clarkson. Zeker als het om zo'n bekende persoonlijkheid gaat.
-
29-05-2015, 07:00 #25
- Berichten
- 1.263
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Jullie eerste indruk
-
29-05-2015, 07:17 #26
- Berichten
- 1.215
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Jullie eerste indruk
Zeker jammer, dank je wel voor de tip.
-
30-05-2015, 09:12 #27
- Berichten
- 1.215
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Jullie eerste indruk
Met de font grote gaan we volgende week aan de slag.
Nu is het leuke dat je met je browser, een website kan verkleinen.
Als ik dat doe, dan vind ik dat bij 75% de mooiste resultaten worden geboekt op een 17inch scherm.
Wat vinden jullie?
Tevens hebben we de registratie pagina aangepast, die ziet er nu een stuk beter uit, al zeggen we dat zelf.
-
03-06-2015, 09:20 #28
- Berichten
- 1.215
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Jullie eerste indruk
Onze video is nu ook klaar, elke dag een nieuwe stap in de goede richting.
-
13-06-2015, 12:36 #29
- Berichten
- 157
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Jullie eerste indruk
Niet heel bijzonder of exclusief. Wel netjes en overzichtelijk, dat vind ik zelf wel prettig aan een website. Liever functioneel en handig dan exclusief en troep.
Succes!
-
15-06-2015, 08:33 #30
- Berichten
- 1.215
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Jullie eerste indruk
Dank je wel, sinds de eerste kritieken hier hebben we ook al veel aangepast en meer gaat worden aangepast.
We zijn inderdaad voor een functioneel ontwerp gegaan.
NIEUW TOEGEVOEGD: De uitleg hoe we geld delen met onze publishers: http://goo.gl/HWGQbe
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic