Het blijft inderdaad een grote gok voor iedereen om bij zo'n partij te gaan. Vaak is een lage prijs heel erg verleidelijk!
Ik melde net dat klanten van Interion-IS mij een PM kunnen sturen. Dit is zeker niet bedoeld om beter te worden van de val van Interion. Ik baal er van dat veel mensen de dupe worden van I-IS. Daarom wil ik deze mensen een alternatief aanbieden. Of deze manier probeer ik de 'gedupeerde' tegemoet te komen.
- Interion-is.nl niet meer actief??
-
21-11-2007, 15:19 #16
- Berichten
- 318
- Lid sinds
- 17 Jaar
-
21-11-2007, 15:27 #17deleted Guest
Elwin zal denk ik gezien de reacties op WHT hier niet inhoudelijk online op ingaan, lijkt me beste wel dat hij even zijn gedupperde klanten persoonlijk benaderd, anders vrees ik dat er veel opzeggingen zullen komen.
Ewlin zijn intenties zijn vast goed met IS maar ontbreekt waarschijnlijk nog wat doorzettingsvermogen om alles op rijtjes te krijgen. Niettemin dat is mijn persoonlijke niet zakelijke mening. Zakelijk zit hij niet in mijn vaarwater daar wij enkel zakelijk hosten en niet voor parrticulieren, dus op dat gebied heb ik een neutrale mening. dat ik er dus niet van wakker liggen cruw gezegd.
-
21-11-2007, 15:29 #18
- Berichten
- 100
- Lid sinds
- 17 Jaar
Ik vind het gewoon vervelend
het gaat gewoon om een nameserver van mijn domeinen.. 4 getalletjes
van 16 naar 02 en dat voor andere domein ook!
maar zoals M valentijn zegt::
lijkt me beste wel dat hij even zijn gedupperde klanten persoonlijk benaderd, anders vrees ik dat er veel opzeggingen zullen komen.
Ik ben nog niet benaderd
-
21-11-2007, 15:30 #19deleted Guest
Origineel gepost door Ingvald Belmans
@Jurgen: Inderdaad spijtig dat je op zo'n manier een dikke klant kwijtgeraakt. Maar ik begrijp niet goed dat je dan voor zo'n dikke klant naar een budgetoplossing grijpt? Indien het echt zo belangrijk is, dan neem je af bij een grote partij met een SLA.
Meer info over wat er aan de hand is bij Interion-IS:
http://www.webhostingtalk.nl/webhost...-interion.html
Als je zakelijke dienstverlening aanbied moet die ook met de nodige zakelijke backupoplossingen afgevangen worden zodat je een uptime kan garanderen.
Daar word zakelijk gezien ook voor betaald en hangt (vaak) een complete al dan niet grote bedrijfsvoering van de klant vanaf (email verkeer, verkoop etc etc) die betalen juist meer om meer zekerheid te hebben.
en dan is resellers van reseller geen goede oplossing wegens teveel externe factoren die fout kunnen gaan, ondanks dat de rekeningen betaald worden wel of niet.
-
21-11-2007, 15:32 #20
- Berichten
- 620
- Lid sinds
- 18 Jaar
Maar dit zijn allemaal offtopic reacties.
Zijn ze nog actief of niet?
-
21-11-2007, 15:34 #21deleted Guest
Op dit moment is het actief gezet door de provider van Elwin zodat niet alle klanten van Elwin gedupeerd zijn, Dit is te lezen op WHT
-
21-11-2007, 15:34 #22
- Berichten
- 100
- Lid sinds
- 17 Jaar
Gezien dat elwin schreuder wel mee lees met de berichten::::
http://www.trustweb.nl/fotoalbum/Sna...121-164338.png
...
zie staan bij:
Momenteel bekijken:
-
21-11-2007, 15:37 #23
- Berichten
- 125
- Lid sinds
- 17 Jaar
Mail hem anders even op
?
Ik kan in ieder geval bevestigen dat alle openstaande posten door Elwin zijn voldaan.
-
21-11-2007, 15:42 #24
- Berichten
- 341
- Lid sinds
- 18 Jaar
L.s,
MSN draait op een win2003 server, log af en toe eens in via remotedesktop connection. Als ik afwezig sta == afwezig, als ik me aanmeld en er word niet gereageerd kan dat zijn dat de LAN verbinding word hersteld / connectie verloren noem maar op.
E-mail word zowiezo niet geantwoord dat is allang komen te vervallen. Daarvoor maken we gebruik van het ticketsysteem waar elke dag inkomende vragen worden beantwoord. Dus mocht je iets hebben gestuurd dan graag ticketnummer opgeven via:. Henri wij proberen je al een tijdje te contacteren ivm een ander probleem los van dit. Waarover zal ik hier niet gaan melden. Valentijn ik weet het ook niet 3 weken plat? ik ken dan ook geen enkel moment wanneer dat is voorgevallen. Costeijn je antwoord is bijna goed, Er was een geschil tussen mij en mijn netwerkprovider, ging om een andere overeenkomst ( Dit probleem is gewoon opgelost ). Het leuke blijft altijd dat men altijd maar onzin praat via een forum terwijl er niet zoveel van waar is zoals dagvaarden is tenslotte totaal niet waar. Jurgen hetzelfde verhaal als Henri. Justin jou verhaal klopt en dat vind ik ook zeer spijtig met mbt downtimes, gemiste inkomsten.
Maar wij geven aan iedereen een kans van wedehoor, maar ik heb nog geen enkele brief ontvangen / aangetekend waar ik zelf in gebrekke ben gesteld voor het feit dat je inkomsten mis heb gelopen of zelfs zakelijke klanten hebt misgelopen. Grappig dat als je prive belt dat je ouders aan de lijn krijgt of broer mmmmmm. Veel providers werken uit huis dat heeft verder totaal niks met kwaliteit te maken. Over maanden niet betaald? raar van wie heb je dat gehoord? van je buurman? Misschien zal je eens met Savvas moet praten want hier is totaal niks van waar waarom denk je dat ik pissing werd?? omdat ik maandelijks me co-locatie betaal en omdat er geschil was met een andere overeenkomst heeft ie de poorten geblokkeerd.
-
21-11-2007, 15:47 #25deleted Guest
Elwin, ik lees enkel hier en op WHT en geef mijn mening daarop, Ik heb never gezegd dat je drie weken plat gelegen hebt. Ik geef er een reactie op.
Ik kan begrijpen dat je pissed bent om bepaalde reacties die je leest maar ik meld zelfs nog dat je vast wel de goede intenties hebt en adviseer je zelfs nog (aangezien ik weet dat je meeleest) om niet inhoudelijk online hierop in te gaan maar je klanten even belt. daar red je meer mee.
tip voor je ticketsysteem (zo doen wij dat ook)
support mail in leven houden maar met autoresponse met verwijzing naar nieuwe systeem van je :)
-
21-11-2007, 15:49 #26
- Berichten
- 100
- Lid sinds
- 17 Jaar
ik zeg niet dat je 3 week plat ligt..
ik zeg dat het drs systeem al 3 week plat ligt.
en dat er niet wordt gereageerd op tickets die ik aanmaak
-
21-11-2007, 16:25 #27
- Berichten
- 226
- Lid sinds
- 19 Jaar
Sorry maar ik vind dat je hier beter met Elwin zelf over kunt praten, en niet via dit forum of dat van WHT.
-
21-11-2007, 21:23 #28
- Berichten
- 100
- Lid sinds
- 17 Jaar
Jah je hebt gelijk ik heb om 6 uur mailtje gestuurd!
ben benieuwd!
-
21-11-2007, 21:56 #29
- Berichten
- 318
- Lid sinds
- 17 Jaar
@Elwin .. Als je mij een tijdje probeert te contacteren lijkt me dat een beetje vreemd! Onze website is altijd bereikbaar. daar staan onze e-mailadressen op en zelfs ons nummer. Het lijkt me toch niet zo moeilijk om even de telefoon op te pakken? Alle e-mails komen ook gewoon aan dus je verhaal klopt niet!
Bij deze: info [apenstaartje] prodes [punt] nl
Anders staat ons telefoonnummer op de website van prodes [punt] nl.
Ik hoor graag als nog wat van je!!
PS. Kan je website WEER niet bereiken!!
-
23-11-2007, 14:56 #30
- Berichten
- 100
- Lid sinds
- 17 Jaar
Ik snap het echt niet..
ik heb nog steeds geen mail terug
terwijl mijn wijziging niet eens groot is ofzo.
ik mail netjes maar krijg na 2 dagen nog geen antwoord..
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic