Ik gaf iemand negatieve feedback omdat ik mijn geld niet kreeg (een legitieme reden als je het mij vraagt)
Heb er een lange tijd opgewacht. Toen die persoon echt niet mee wilde werken gaf ik hem negatieve feedback.
Wat blijkt? Die persoon geeft mij ook negatieve feedback....
- Wat te doen tegen valse feedback?
-
29-03-2010, 13:02 #31
- Berichten
- 696
- Lid sinds
- 16 Jaar
-
29-03-2010, 13:32 #32
- Berichten
- 1.053
- Lid sinds
- 17 Jaar
Ik zou zeggen dat feedback altijd terecht is, omdat het iemands mening is. Dat staat of valt niet met wat de ontvanger ervan vindt. Hoe je ermee om gaat is bepalend imo of het positieve of negatieve feedback is. Volgens mij zou de beste oplossing zijn om "feedback" te kunnen geven ipv "positieve feedback" of "negatieve feedback".
-
29-03-2010, 13:34 #33
- Berichten
- 2.816
- Lid sinds
- 19 Jaar
Doorgaans verwijderen we geen feedback, omdat we het verhaal erachter niet kunnen controleren. Dus ene woord tegen ander.
Overigens is mijn eerste reactie altijd, probeer samen tot een voor beide partijen aanvaardbare oplossing te komen. Bij wederzijdse negatieve feedback is daar altijd een raakvlak.
Wel verwijderen we feedback:
-van verwijderde of verbannen leden.
-op verzoek van persoon die feedback heeft achtergelaten.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic