Ik wens je er veel succes mee, ik ben ook een keer opgelicht hier op sd en kon fluiten naar mijn geld.
Overigens als Big Webmasters nu ook al dit soort grappen uit gaan halen op sd dan moet sd nu echt een andere maatregelen gaan treffen voor dit soort oplichtingen.
- Deal gone bad? via Sitedeals
-
17-02-2012, 09:55 #16
- Berichten
- 684
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Opgelicht via Sitedeals
-
17-02-2012, 09:55 #17
- Berichten
- 5.791
- Lid sinds
- 18 Jaar
Re: Opgelicht via Sitedeals
Ik heb de persoon even gesmsd voor je:) Ik weet dat er problemen zijn maar is niet netjes dit.
-
17-02-2012, 09:56 #18
- Berichten
- 400
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Opgelicht via Sitedeals
Als je alles op mail hebt staan heen en weer en het is zakelijk
- Aangifte
- Laat een advocaat een brief versturen aangetekend
- Raadpleeg een incasso
-
17-02-2012, 12:11 #19
- Berichten
- 55
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Opgelicht via Sitedeals
Ik heb zojuist contact gehad met de persoon in kwestie,
Hij heeft me verzekerd dat alles opgelost wordt, verder kunnen eventuele meerdere personen
die dit probleem hebben.
En deze strategie ten bate van ons programma wijmakengoud hebben aangeschaft.
zich even bij mij melden.
Ik zal er dan persoonlijk op toezien dat alles correct wordt afgehandeld voor jullie.
Mvg
WMG TEAM
-
17-02-2012, 12:21 #20
- Berichten
- 205
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Opgelicht via Sitedeals
Mijns inziens lijkt het mij dat het meeste per email of via SiteDeals is besproken, waardoor je eigenlijk al veel en misschien wel alles zwart op wit hebt staan.
Wij zouden het persoon na 3 maanden d.m.v. een nette brief in gebreke stellen, en dan even afwachten hoe hij daarop reageert.
Dit lijkt mij de normale procedure in elk geval om te starten als het al zover opgelopen is.
Dit is ook de reden waarom wij mensen adviseren niet meer dan 50% vooruit te betalen, zodat beide partijen een deel van het risico deelt.
-
17-02-2012, 12:37 #21
- Berichten
- 140
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Opgelicht via Sitedeals
Er zijn nu mensen die beamen dat de persoon zijn dochtertje in het ziekenhuis ligt. Met een kindje van drie maanden staat dan echt je wereld op z'n kop, lijkt me zo!
Er zijn nauwelijks dingen in een mensenleven die aangrijpender zijn dan dat.
Hopelijk komt alles goed met het kindje!
Ik vind het echt heel vervelend voor je maar ik zou inderdaad nog wat geduld hebben. Gewoon af en toe nog contact opnemen en het even aankijken.
Persoonlijk zou ik, gezien de reacties hier, eerder geneigd zijn om een 'sterkte'kaartje te sturen en aan te geven dat ik zodra het kan, de zaken graag weer op zou pakken.
Succes!
-
17-02-2012, 13:00 #22
- Berichten
- 167
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Opgelicht via Sitedeals
Er zijn nu mensen die beamen dat de persoon zijn dochtertje in het ziekenhuis ligt. Met een kindje van drie maanden staat dan echt je wereld op z'n kop, lijkt me zo!
Er zijn nauwelijks dingen in een mensenleven die aangrijpender zijn dan dat.
Hopelijk komt alles goed met het kindje!
Ik vind het echt heel vervelend voor je maar ik zou inderdaad nog wat geduld hebben. Gewoon af en toe nog contact opnemen en het even aankijken.
Persoonlijk zou ik, gezien de reacties hier, eerder geneigd zijn om een 'sterkte'kaartje te sturen en aan te geven dat ik zodra het kan, de zaken graag weer op zou pakken.
Succes!
Ik ken deze persoon goed en heb hem in de loop der jaren als zeer betrouwbaar en gedreven ervaren. Bijzondere omstandigheden en zeker met je kind kunnen er voor zorgen dat afspraken soms niet helemaal lopen zoals bedoeld. Hem kennende echter weet ik zeker dat dit goed opgelsot gaat worden.
-
17-02-2012, 13:06 #23
- Berichten
- 506
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Opgelicht via Sitedeals
Er zijn nu mensen die beamen dat de persoon zijn dochtertje in het ziekenhuis ligt. Met een kindje van drie maanden staat dan echt je wereld op z'n kop, lijkt me zo!
Er zijn nauwelijks dingen in een mensenleven die aangrijpender zijn dan dat.
Hopelijk komt alles goed met het kindje!
Ik vind het echt heel vervelend voor je maar ik zou inderdaad nog wat geduld hebben. Gewoon af en toe nog contact opnemen en het even aankijken.
Persoonlijk zou ik, gezien de reacties hier, eerder geneigd zijn om een 'sterkte'kaartje te sturen en aan te geven dat ik zodra het kan, de zaken graag weer op zou pakken.
Succes!
Maar bovenstaande feit is pas van de laatste 2 weken, het feit dat de verkoper in gebreke blijft speelt al bijna 3 maanden. En laten we wel zijn, als je tijd vrij kan maken om een aantal keer per week in te loggen op Sitedeals dan lijkt het me een erg kleine moeite om een kort berichtje te sturen met de stand van zaken. Of beter nog een terugboeking.
Ik heb hem notebene afgelopen maandag aangegeven dat ik vrijdag (vandaag) stappen zou ondernemen bij het uitblijven van een reactie/terugboeking. Expliciet via Sitedeals verstuurd zodat ik kon nagaan of hij het ook zou lezen. Na het versturen van mijn bericht is hij minimaal 2 keer ingelogd geweest en heb ik geen reactie ontvangen.
-
17-02-2012, 13:10 #24
- Berichten
- 2.690
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Opgelicht via Sitedeals
Da's dan ook wel weer zo Michel...
-
17-02-2012, 13:26 #25
- Berichten
- 299
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Opgelicht via Sitedeals
Het geld terug storten is in een minuutje gepiept, dat doet die ook niet? Dus gewoon aangifte doen het duurt al te lang.
-
17-02-2012, 13:53 #26
- Berichten
- 754
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Deal gone bad? via Sitedeals
Apart dat de vele (negatieve) berichten worden verwijderd, tegenwoordig worden blijkbaar oplichters beschermd?
-
17-02-2012, 13:54 #27
- Berichten
- 86
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Deal gone bad? via Sitedeals
Ik snap alleen niet waarom hij het geld niet meer heeft, als ik een aanbetaling krijg laat ik dat vast staan mocht er iets gebeuren kan ik het altijd terug storten.
En je kunt beter eerlijk zijn en gelijk zeggen wat er aan de hand is, want nu krijg je zo'n topics als nu.
Ik denk dat de persoon in kwestie wel een wijze les heeft geleerd, mja wij als ondernemers kunnen ook niet altijd werk en privé gescheiden houden.
-
17-02-2012, 13:58 #28
- Berichten
- 140
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Opgelicht via Sitedeals
Ja tuurlijk is dit heel vervelend; dit gun je niemand.
Maar bovenstaande feit is pas van de laatste 2 weken, het feit dat de verkoper in gebreke blijft speelt al bijna 3 maanden. En laten we wel zijn, als je tijd vrij kan maken om een aantal keer per week in te loggen op Sitedeals dan lijkt het me een erg kleine moeite om een kort berichtje te sturen met de stand van zaken. Of beter nog een terugboeking.
Ik heb hem notebene afgelopen maandag aangegeven dat ik vrijdag (vandaag) stappen zou ondernemen bij het uitblijven van een reactie/terugboeking. Expliciet via Sitedeals verstuurd zodat ik kon nagaan of hij het ook zou lezen. Na het versturen van mijn bericht is hij minimaal 2 keer ingelogd geweest en heb ik geen reactie ontvangen.
Dan snap ik dat het een erg lastige situatie is. Het begin van het verhaal valt ongeveer samen met de geboorte van het kindje; misschien dat er al het één en ander speelde.
Ik hoop in ieder geval dat het voor jullie alletwee snel opgelost is! De berichten hier zijn wat dat betreft gelukkig hoopvol.
(Ik heb trouwens ook een keertje meegemaakt dat ik zag dat de persoon van wie ik niets hoorde wél inlogde maar dat ik ook geen reactie ontving. Dit betrof ook een medewerker en die bleek het later gewoon over het hoofd gezien te hebben.)Laatst aangepast door Marloes van Baren : 17-02-2012 om 14:03
-
17-02-2012, 13:59 #29
- Berichten
- 43
- Lid sinds
- 13 Jaar
-
17-02-2012, 13:59 #30
- Berichten
- 2.816
- Lid sinds
- 19 Jaar
Re: Deal gone bad? via Sitedeals
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic