Dadelijk om 19:30 komt er een item voorbij in het RTL 4 Nieuws over het klagen op Twitter. Wellicht interessant, naar aanleiding van dit topic: https://www.sitedeals.nl/juridisch/18...om-tweets.html , die uiteraard op zijn Sitedeals gesloten is. Maar hopelijk komen er in dit item van RTL 4 wat antwoorden op al die vragen die nog steeds in de lucht zweven, ook op juridisch gebied.
19:30 - RTL 4 Nieuws
- Klagen op Twitter over bedrijven.
-
13-01-2012, 17:34 #1
- Berichten
- 2.152
- Lid sinds
- 16 Jaar
Klagen op Twitter over bedrijven.
-
In de schijnwerper
-
13-01-2012, 17:39 #2
- Berichten
- 599
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Klagen op Twitter over bedrijven.
Ik ga kijken, eens zien welke bedrijven erin voor komen. Als het topic 1 dag eerder gesloten was had ik m'n weddenschap gewonnen...
-
13-01-2012, 18:11 #3
- Berichten
- 2.392
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Klagen op Twitter over bedrijven.
Volgens mij is het vrij simpel; het bedrijf (in dit geval Versio) zou er beter aan doen om zijn klanten, tevreden én ontevreden, beter te behandelen dan dreigen met een rechtzaak. Toch ben ik erg benieuwd!
-
13-01-2012, 18:27 #4
- Berichten
- 946
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Klagen op Twitter over bedrijven.
Ik denk dat het verstandig is om op het moment dat er negatieve reacties op Twitter de ronde doen om snel en accuraat te reageren en te proberen de problemen op te lossen of in ieder geval de personen te benaderen. Een bedrijf die hier heel goed op inspeelt is T-mobile (@tmobile_webcare) dreigen met juridische stappen lijkt me iets wat totaal onnodig is.
-
13-01-2012, 18:43 #5gast654 Guest
Re: Klagen op Twitter over bedrijven.
Ik denk dat het verstandig is om op het moment dat er negatieve reacties op Twitter de ronde doen om snel en accuraat te reageren en te proberen de problemen op te lossen of in ieder geval de personen te benaderen.
Het kan gewoon niet zo zijn dat er op een forum een moderator zit die zelf heel grote belangen heeft in het hoog houden van de reputatie van zijn bedrijf, of dit terecht of onterecht is mag iedereen zelf beslissen, daar hebben we google voor.Laatst aangepast door gast654 : 13-01-2012 om 18:51
-
13-01-2012, 18:55 #6
- Berichten
- 104
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Klagen op Twitter over bedrijven.
Als de dienstverlener pas reageert als ergens een negatieve bericht staat, dan is de reactie wel een beetje zeer laat. Je moet dat toch op zijn minst proberen voorkomen door goede support te geven.
-
13-01-2012, 18:59 #7
- Berichten
- 576
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Klagen op Twitter over bedrijven.
Jammer dat ze het stimuleren in de klaagcultuur waarin we leven. Niet alle klachten zijn terecht, imago schade is echter wel snel opgelopen. Mensen pleuren toch alle onzin op Twitter zonder na te denken over gevolgen.
-
13-01-2012, 22:46 #8
- Berichten
- 946
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Klagen op Twitter over bedrijven.
Als de dienstverlener pas reageert als ergens een negatieve bericht staat, dan is de reactie wel een beetje zeer laat. Je moet dat toch op zijn minst proberen voorkomen door goede support te geven.
-
14-01-2012, 00:07 #9
- Berichten
- 11.597
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Klagen op Twitter over bedrijven.
Helemaal waar. Ik betreur het dan ook dat het steeds dezelfde mensen zijn (zie namen hierboven, sorry mensen maar met jullie zal ik daarom niet gauw zaken doen. Heeft een concurrent, want er reageren bijna alleen maar hosting aanbieders hier, problemen: maak hier geen misbruik van maar geef ze tips of help ze) die hier maar wat graag op anticiperen. Om misselijk van te worden. Ik heb in het verleden pakketjes afgenomen bij Versio en ik wist waar ik voor betaalde..... Prima dienst verder voor dát geld.
Laatst aangepast door Joel Gm : 14-01-2012 om 17:05
-
14-01-2012, 00:15 #10
- Berichten
- 108
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Klagen op Twitter over bedrijven.
En welke zijn er vanavond allemaal genoemd..?
heb het niet zo gevolgd namelijk..
groet.
-
14-01-2012, 00:20 #11
- Berichten
- 11.597
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Klagen op Twitter over bedrijven.
Dit is precies mijn tweeduizendste bericht. Jammer dat die even inhoudsloos is als dit topic en de topics hierover hiervoor. Het is zo'n magisch getal ;)
Geen idee Tim. Misschien even zelf opzoeken.
Ik neem afscheid van dit topic, jullie gaan maar door met die zwartmakerij hier.
Groet.
J.
-
14-01-2012, 00:28 #12
- Berichten
- 789
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Klagen op Twitter over bedrijven.
Als het inhoudelijke klachten zijn heb ik er niks op tegen. Laatst bijvoorbeeld las ik een twitje dat een hostingbedrijf de prijzen van domeinnamen met 40% had verhoogd!
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic