maar waarschijnlijk wel met een berichtje zoals: ik sluit dit topic wegens smaad, IK SLUIT HET dus dit heeft rashid niet gedaan ;D
- Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
-
03-01-2012, 16:30 #61
- Berichten
- 1.070
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
-
03-01-2012, 16:31 #62
- Berichten
- 1.031
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Ze sluiten hier niets... ze gaan het wissen :)
Zonder gein: ik ben tevreden over Versio. Het lijkt dat Reshad iets te ver is gegaan MAAR die jonge knul moet toch ook echt beter uit zijn doppen kijken. Zijn 1e tweet was dat als je DNS beheer aanzet de nameserver wordt gewist, als hij gewoon even gelezen had dan wist hij dat er risico's verbonden zitten aan het DNS beheren.
Dat staat er met koeien letters bij!
En roepen "ik maak dat bedrijf in een avondje kapot" is ook triest.
Al met al triest van BEIDE (Reshad/Versio en Robert van Hoesel)
-
03-01-2012, 16:31 #63
- Berichten
- 2.392
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Vandaag nog geen moderator gezien. Het zou wel des te meer bewijzen dat er censuur is als dit topic óók wordt gesloten. Twitter/andere nieuwsmedia staan namelijk al gelinkt naar dit topic.
-
03-01-2012, 16:32 #64
- Berichten
- 454
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Opgeblazen verhaal, zal me niets verbazen als het om 6 uur in het nieuws komt :-)
-
03-01-2012, 16:32 #65
- Berichten
- 184
- Lid sinds
- 13 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Als je zoveel problemen hebt, stap je toch op?
Klinkt misschien hard door de bocht, maar dit gaat bijna niet meer over de topic, maar over de censuur hier.
-
03-01-2012, 16:35 #66
- Berichten
- 2.590
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Omdat een lidmaatschap hier niet valt op te zeggen? Als alle topics over een partij worden gesloten come on zeg? Waar gaat dit heen? Geeft me net een kim jong-il gevoel zeg.
-
03-01-2012, 16:41 #67
- Berichten
- 2.690
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Dit is best wel een popcorntopic jah :)
Even iets heel anders; wát gebeurt er met mijn domeinen bij Versio als de boel failliet zou gaan?
(Kan net zo goed TransIP over andere host zijn)Laatst aangepast door Arjen Zijlstra : 03-01-2012 om 17:05
-
03-01-2012, 16:41 #68gast9400 Guest
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
-
03-01-2012, 16:43 #69
- Berichten
- 1.899
- Lid sinds
- 18 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Ik vind het op zich wel meevallen met de censuur. Die paar keer dat ik commentaar had op de manier van werken hier is hier gewoon op gereageerd. Nu moet ik zeggen dat ik wel niet direct met negatieve kritiek kwam maar opbouwend bedoeld. Ik heb zelfs één keer met Job gebeld (bijna een uur) na een topic over de oplichtingen hier en het dalende niveau. Was een prima gesprek en heb toen genoeg goede dingen over SiteDeals te horen gekregen die in toekomst toegepast zouden worden (waaronder het biedingen systeem).
Maar wat betreft Versio is het natuurlijk een verhaal apart.. daar mag inderdaad weinig tot niets over gezegd worden.
-
03-01-2012, 16:44 #70
- Berichten
- 644
- Lid sinds
- 13 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Die kritiek van die jongen is nogal tendentieus en vind ik grotendeels onterecht. Ik kan me heel goed voorstellen dat Versio daar iets tegen wil doen. Maar gelijk met advocaten aankomen is gewoon niet handig. Dat blijkt nu weer: het beeld dat blijft hangen is dat een ontevreden klant niet mag zeggen wat ie wil. Edit: ik zie dat een eerdere posting van me in deze thread is verwijderd?? Waarom??
-
03-01-2012, 16:48 #71
- Berichten
- 2.590
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Dit is best wel een popcorntopic jah :)
Even iets heel anders; wát gebeurt er met mijn domeinen bij Versio als de boel failliet zou gaan?
(Kan net zo goed TransIP over andere host zijn)
Totally offtopic: Interesse in onderstaande namen neem dan contact op!
//spam
Sorry hoor maar gezien de drukte zou ik het zonde vinden niet ff te pluggen ;)
Ga even ergens anders kinderachtig doen joh..door dit soort reacties wordt een topic gesloten. Moven en ga wat nuttigs doen.
-
03-01-2012, 16:55 #72gast9400 Guest
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Laten we elkaar nou niet in de haren vliegen. ;-)
-
03-01-2012, 16:58 #73
- Berichten
- 2.392
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Kijk, als dit domein er nou werd aangeboden... https://www.sitedeals.nl/domeinnamen/...af-gratis.html
Ik moest er wel even om proesten haha!
-
03-01-2012, 16:58 #74
- Berichten
- 95
- Lid sinds
- 18 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
De oorzaak van deze commotie ligt inderdaad bij Versio: door op zo'n onbeschofte manier te reageren op een klant, breng je jezelf omlaag. Het principe van "de klant is koning", is één van de belangrijkste - dan wel de belangrijkste regel - in de bedrijfscommunicatie. Daarom kun je er beter op gespitst zijn om problemen op te lossen, dan deze in de doofpot proberen te stoppen door middel van het dreigen van een juridische vervolging.
De klant, Robert van Hoesel, heeft met zijn tweet ("Pauperhosting. Zodra je DNS beheer aanzet meteen maar even alles nameserver wissen. Y U NO DO NORMAAL @VersioISP") gewoon puur een klacht de wereld ingestuurd, iets wat heel normaal kan zijn. Als je boos bent, wil je dat van je afzetten. Je kunt het als bedrijf negeren of je probeert dit probleem op te lossen. Het probleem hiervan is wel dat Robert hier niet alleen een klacht van maakt, maar dit aan iedereen door wilt drukken. Dit bijvoorbeeld door middel van versioBV.nl te registreren, wat hem nu geen 'zielige klant' meer maakt, maar eerder een uitdager. Dat is iets waar je dan als bedrijf wél op zou moeten reageren, omdat dit - het registreren van een bedrijfsnaam uit wraak - wel daadwerkelijk als laster kan worden gezien. Toch had Versio in plaats van direct moeten dreigen eerder een conversatie (mail dan wel telefonisch) aan moeten gaan met deze klant, op normale toon natuurlijk. Ben alleen bang dat zoiets in dit geval toch niet zou werken, gezien de reacties van Bashir op fora.
Had Versio het inderdaad op die manier aangepakt, dan was het nooit in het nieuws verschenen omdat de media vast wel vaker zulke berichten zal ontvangen. Door te dreigen wekt het de interesse van de media, iets waar het bedrijf dus zichzelf in de nesten werkt. Uiteindelijk heeft het bedrijf de negatieve publiciteit gewoon aan zichzelf te wijten, maar is Robert ook niet helemaal schoon qua geweten.
Wat mij wel opviel, was dat Versio zichzelf positiever aanprijst dan het waarschijnlijk zal zijn. Op beoordelingssites voor webhosters bestaat er voor gebruikers de mogelijkheid om een onafhankelijke review te schrijven. Een bericht van Versio maakt deze onafhankelijkheid wel heel discutabel, zie het bericht dat waarschijnlijk op hun website te vinden is: http://twitpic.com/82odxz/fullLaatst aangepast door Arjen N : 03-01-2012 om 17:13
-
03-01-2012, 17:00 #75
- Berichten
- 341
- Lid sinds
- 13 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Wat is nu iedereen zijn probleem eigenlijk? Ben je niet tevreden over Versio ga dan ergens anders. Ik ben al jaren klant bij versio ( enkel domeinnamen ) en alles werkt prima.
En bovendien vind ik het niet meer als normaal dat er soms problemen zijn met hun hosting pakketten. Wanneer mensen niet meer dan enkele eurotjes over hebben voor een hosting dan zit je goed bij Versio. Wanneer hij dan soms eens de lucht uit gaat, tja wanneer je te gierig bent om wat extra uit te geven dan krijg je dat.
Versio is een heel goedkope oplossing voor hosting. Andere hosters vragen veel meer, maar kunnen ook meer bieden. Dat is toch logisch.
En iedereen die hier nu zoveel kritiek hebben over Versio, op deze manier krijg je ook geen klanten naar jullie. Klanten moet je winnen met respect, niet met fouten die ergens anders gebeuren en daar de klanten gaan weghalen. Denk daar maar eens aan.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic