Dat lijkt me dus weer niet, dan zal dat wel erg achterlijk zijn tegenover de rest van de aanbieders.
- Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
-
04-01-2012, 22:59 #406gast54611 Guest
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
-
05-01-2012, 17:00 #407
- Berichten
- 488
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Zelf kom ik uit op het volgende:
Ik maak me niet zo druk op wat er tussen de "verdachte" en de "aanklager" gebeurt.
De verdachte had zich misschien iets meer moeten inhouden op enkele reacties. Echter de mogelijkheid om kritiek te kunnen uiten moet doenbaar zijn. Een rechtzaak aan de hand van de reacties die de verdachte gaf vind ik niet meer dan toepasselijk.
Enkel en alleen door de reactie "bedrijf kapot maken". Al het andere zijn feiten en meningen die de persoon heeft ervaren bij het bedrijf. Hierbij moet het niet uitmaken of het om een budgethosting gaat of een professionele hosting. Slechte ervaringen blijven slechte ervaringen.
Het is dus zeer toepasselijk dat de aanklager zo handelt. De verdachte is tever gegaan naar mijn mening.
Zelf ben ik geen klant van Versio, en wilt dit ook nimmer nooit worden. Dit om twee redenen:
1. Ik zie regelmatig negatieve reacties. Hierdoor vertrouw ik het dus niet. Eens een negatieve reactie oke, maar meerdere...
2. Datgene waar ik mij het meeste aan erger is de marketingsbeleid van Versio, Sitedeals en andere websites waarbij censuur wordt gepleegd. Wat dat betrijft ben ik zeer blij dat dit boven de tafel is gekomen. Mensen zien tegenwoordig kritiek of iets negatiefs te snel als smaad. Daarbij komt dus het beleid van gratis geld voor één (positieve?) post bij een vergelijkingssite. Ik hoop dan ook dat als reactie hierop dat deze vergelijkingssites Versio en elk ander bedrijf per direct verwijderen aan de hand van dit nieuws. Hierdoor zijn de vergelijkingen namelijk niet meer eerlijk en onpartijdig.
Hier heb ik nu ook mijn zegje gedaan. En hierbij hoop ik dat ik zo onpartijdig als mogelijk ben geweest en dat anderen dit ook als onpartijdig zien.
Met vriendelijke groet,
Tim
-
05-01-2012, 23:50 #408gast54611 Guest
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Ik zal graag eens willen weten wat jullie bedoelen met "censuur", aangezien ik niet heb gelezen wat dit was.
-
05-01-2012, 23:59 #409
- Berichten
- 289
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
* Het de mond snoeren van de twitter-gebruiker, die zich niet negatief mag uitlaten over Versio. Hier wordt echter over getwist, aangezien deze gebruiker het klaarblijkelijk met opzet deed om Versio kapot te maken na een eigen fout. In dat opzicht heeft Versio wellicht gelijk dat het smaad/laster is.
* Volgens bepaalde gebruikers is het zo (althans, dat lees ik) dat negatieve topics over Versio op SD door moderators, die banden hebben me Versio, worden verwijderd.
-
06-01-2012, 00:06 #410gast54611 Guest
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Ik zie hier in dit topic twee betekenissen voorbij komen:
* Het de mond snoeren van de twitter-gebruiker, die zich niet negatief mag uitlaten over Versio. Hier wordt echter over getwist, aangezien deze gebruiker het klaarblijkelijk met opzet deed om Versio kapot te maken na een eigen fout. In dat opzicht heeft Versio wellicht gelijk dat het smaad/laster is.
* Volgens bepaalde gebruikers is het zo (althans, dat lees ik) dat negatieve topics over Versio op SD door moderators, die banden hebben me Versio, worden verwijderd.
-
06-01-2012, 00:08 #411
- Berichten
- 11.597
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Jongens, wat een gezever hier zeg. Jullie lijken wel een stel meiden.
Kom op, leef verder en ga anders gewoon naar een ander forum wanneer je denkt dat er censuur gepleegd wordt.
En ik zie steeds meer loze reacties voorbij komen; het lijkt mij dat jullie het jammer vinden dat dit topic opeens niet meer zo 'hot' is en het vuurtje gewoon telkens willen opstoken.
-
06-01-2012, 23:38 #412
- Berichten
- 817
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Het vuurtje is nog steeds "hot" alleen door een gebrek aan zinnige antwoorden krijg je steeds weer die herhaling van dezelfde vragen!
Heb eens even twee dagen afgewacht en voor mij begint het verhaal steeds eenvoudiger te worden. Ik denk dat als je sommige mensen een CEO en/of moderator pet opzet de hele wereld vanaf dat moment WEL verantwoording aan HEN af moet leggen en niet omgekeerd.
In de praktijk betekent dat dan dat zij mensen wel als bijvoorbeeld "paupervolk" mogen beschouwen, maar als het omgekeerde het geval is dan zijn de rapen gaar! Want dan is hun tere zieltje gekwetst..........
Uiteindelijk is het natuurlijk gewoon een kwestie van weigeren om op een normale manier te communiceren met alles en iedereen. Dus als 1 van de zoveel mensen die na lange tijd nog steeds geen gehoor vinden met hun klachten dan een keer uit hun plaat gaan onder het mom van: "Ik hoop dat dat #@$ bedrijf naar de %@##gaat"......... Och och, Poe poe, nou nou, te hoog te breed te laag TATAAA maar nou weten we de oplossing: we lossen het niet op we stappen naar een advocaat dan hoeven we het voorlopig nog steeds niet zelf op te lossen!!!!????
Echte managers durven de hand in eigen boezem te steken en te zeggen; potverdikke wat ben ik een klojo geweest, ik heb OOK fouten gemaakt. Zoals ook blijkt uit dat mooie Youtube linkje eerder genoemd in dit topic. Maar op een manier van steeds alle fouten en communicatie buiten jezelf te zoeken maak je volgens mij dus nooit een bedrijf groot....!
Ben erg benieuwd naar de afloop van de rechtszaak die waarschijnlijk binnenkort gaat volgen, we zullen het eerder zien op het NOS journaal als hier op het forum denk ik zo......?
Fijn dat Nederland een democratisch land is waar je in alle vrijheid je mening mag uiten.....!
Fijn weekend nog allemaal, Wiebe.
-
07-01-2012, 00:51 #413gast54611 Guest
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Het vuurtje is nog steeds "hot" alleen door een gebrek aan zinnige antwoorden krijg je steeds weer die herhaling van dezelfde vragen!
Heb eens even twee dagen afgewacht en voor mij begint het verhaal steeds eenvoudiger te worden. Ik denk dat als je sommige mensen een CEO en/of moderator pet opzet de hele wereld vanaf dat moment WEL verantwoording aan HEN af moet leggen en niet omgekeerd.
In de praktijk betekent dat dan dat zij mensen wel als bijvoorbeeld "paupervolk" mogen beschouwen, maar als het omgekeerde het geval is dan zijn de rapen gaar! Want dan is hun tere zieltje gekwetst..........
Uiteindelijk is het natuurlijk gewoon een kwestie van weigeren om op een normale manier te communiceren met alles en iedereen. Dus als 1 van de zoveel mensen die na lange tijd nog steeds geen gehoor vinden met hun klachten dan een keer uit hun plaat gaan onder het mom van: "Ik hoop dat dat #@$ bedrijf naar de %@##gaat"......... Och och, Poe poe, nou nou, te hoog te breed te laag TATAAA maar nou weten we de oplossing: we lossen het niet op we stappen naar een advocaat dan hoeven we het voorlopig nog steeds niet zelf op te lossen!!!!????
Echte managers durven de hand in eigen boezem te steken en te zeggen; potverdikke wat ben ik een klojo geweest, ik heb OOK fouten gemaakt. Zoals ook blijkt uit dat mooie Youtube linkje eerder genoemd in dit topic. Maar op een manier van steeds alle fouten en communicatie buiten jezelf te zoeken maak je volgens mij dus nooit een bedrijf groot....!
Ben erg benieuwd naar de afloop van de rechtszaak die waarschijnlijk binnenkort gaat volgen, we zullen het eerder zien op het NOS journaal als hier op het forum denk ik zo......?
Fijn dat Nederland een democratisch land is waar je in alle vrijheid je mening mag uiten.....!
Fijn weekend nog allemaal, Wiebe.
-
07-01-2012, 01:47 #414
- Berichten
- 817
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Mocht er een rechtszaak komen dan ben ik er trouwens van overtuigd dat ie gras gaat eten......! Hij draait de zaken namelijk steeds om: die gozer roept misschien 1 keer dat hij hoopt dat V..io naar de @#$ mag gaan, maar hij en nog xxx(x) anderen vragen al jaren lang of bepaalde problemen nu eindelijk eens kunnen worden opgelost! Je weet wel, die normale mensen die voor hun levensonderhoud misschien mede afhankelijk zijn van het feit dat bepaalde websites etc. "in de lucht zijn"!? Maar ik ben mezelf er van bewust dat ik nu niet te ver door moet draven...... -:)
Maar ja, de zogenaamde hoge bomen vangen veel wind en misschien uiteindelijk nog belangrijker "wie hoog klimt kan laag vallen".
Fijn dat Nederland een democratisch land is waar je in alle vrijheid je mening mag uiten!
Fijn weekend allemaal, Wiebe.
-
07-01-2012, 08:49 #415
- Berichten
- 1.470
- Lid sinds
- 19 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Slotje!
-
07-01-2012, 09:29 #416
- Berichten
- 1.025
- Lid sinds
- 14 Jaar
-
07-01-2012, 09:31 #417
- Berichten
- 1.470
- Lid sinds
- 19 Jaar
-
07-01-2012, 09:57 #418
- Berichten
- 644
- Lid sinds
- 13 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
laat maar.
-
07-01-2012, 13:28 #419
- Berichten
- 1.508
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
-
07-01-2012, 14:10 #420
- Berichten
- 66
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Tja, hoe zal ik het formuleren.
1. Het is bekent dat Versio 1,00 terugstort als je een positieve reactie plaatst.
2. Vervolgens zit de website vol met taalfouten, evenals de e-mail die in dit topic op pagina nummer 1 vermeld staat.
3. Dan is de Livesupport de hele vakantie dicht ofzo?
4. Resources vermeld op de website zijn niet reeël, bij verbruik van ik dacht 20% van wat staat weergegeven als maximum limiet wordt je als klant al gecontacteerd.
5. Een of andere Versio Pedia is informeel en naar mijn menig dreigend geformuleerd.
6. En als klap op de vuurpijl wordt er €99 excl. BTW in rekening gebracht als je de storingslijn belt en de server wel online is volgens een of andere particuliere website?
Klant vriendelijkheid + prijs/kwaliteit is erg moeilijk te vinden bij Versio.
Ik hoop dat de aanklager wint en Versio een aantal boetes krijgt voor bovenstaande zaken..
Ik heb ervaringen met domeinnamen en een hosting account bij hen maar ik ben er gelukkig weg i.v.m. de knal slechte support, kwaliteit en klant vriendelijkheid.
Met vriendelijke groeten,
Lars Groot
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic