Het topic wordt hier sowieso toch wel gesloten. Gelukkig is er op nu/tweakers geen censuur. :)
http://www.nu.nl/internet/2706595/ho...ve-tweets.html
:)
- Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
-
03-01-2012, 14:57 #16
- Berichten
- 2.590
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
-
03-01-2012, 14:57 #17
- Berichten
- 766
- Lid sinds
- 18 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Kort maar bondig, klant op twitter gaat te ver.
Ontevreden zijn mag je altijd melden, maar blijf correct ! Wat deze persoon doet kan niet door de beugel. Versio had op de tweet moeten reageren, want de klant gaat eigenlijk zelf in de fout. Als je je domeinnaam niet zelf verlengd kan de hoster deze toch niet jaren vastklampen in de hoop dat hij hem nog ooit zal verlengen?
Zelf ben ik goed geholpen bij versio, hun hosting is budgethosting met beperkingen, niet meer en niet minder. Als je zware pakketten gaat draaien, dan kan de server dat niet aan. Ik heb ooit een reseller genomen bij versio, maar de website die ik draaide, een profielensite genereerde zoveel mysql processen dat niet altijd alles vlot verliep.
Als je echte tophosting wil dan dien je daar ook voor te betalen. Van de support ben ik ook zeer tevreden via de mail.
PS. nu ik reply zijn er 198 mensen dit artikel aan het bekijken.
-
03-01-2012, 14:58 #18
- Berichten
- 1.402
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Ik vind dit nergens op slaan. Als je problemen hebt met een bedrijf zijn er genoeg manieren om je gelijk te halen. Als je het op die manier doet lijkt het wel of je niet sterk staat. Wie bepaalt dat dit smaad is of nieuws ?! tweakers?! Als je een hosting bedrijf kiest, kies je er zelf voor. Dan hoor je ook hun voorwaarden betreft DNS en verlenging te lezen! Naar mijn idee is versio niet misleidend en hun product staat in verhouding met wat ze ervoor vragen. Als het je niet bevalt moet je een ander host zoeken en niet versio zwart gaan maken.
-
03-01-2012, 15:00 #19
- Berichten
- 2.590
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Ik vind dit nergens op slaan. Als je problemen hebt met een bedrijf zijn er genoeg manieren om je gelijk te halen. Als je het op die manier doet lijkt het wel of je niet sterk staat. Wie bepaalt dat dit smaad is of nieuws ?! tweakers?! Als je een hosting bedrijf kiest, kies je er zelf voor. Dan hoor je ook hun voorwaarden betreft DNS en verlenging te lezen! Naar mijn idee is versio niet misleidend en hun product staat in verhouding met wat ze ervoor vragen. Als het je niet bevalt moet je een ander host zoeken en niet versio zwart gaan maken.
Bashir: "Ik weet niet zo goed wat jullie ermee te maken hebben. Het feit dat dit wordt doorgestuurd naar jullie bevestigt smaad;
-
03-01-2012, 15:00 #20
- Berichten
- 874
- Lid sinds
- 18 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Versio is een provider die gewoon heel snel groeit. Hierdoor kan het voorkomen dat ze gewoon te veel last op hun rug nemen. Ik ken Reshad als een zeer betrouwbare host, en in het verleden hebben we zelfs per SMS gecommuniceerd. Versio heeft tegenover ons tot nu toe juist gehandeld, en weten heel goed wat ze doen.
-
03-01-2012, 15:01 #21
- Berichten
- 61
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Ik vind dat beide personen in kwestie niet op de juiste manier met de situatie om gaan. Het is niet verstandig van Versio om de email te versturen en Robert van Hoesel gaat wel wat ver en is op dit moment alleen de media aan het opzoeken.
Beter was geweest om te wachten op de rechtzaak en het vonnis hiervan de wereld in te brengen.
-
03-01-2012, 15:01 #22
- Berichten
- 947
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
En Versio heeft ook weer gratis advertentieruimte op nu.nl ;) Ideaal toch!
Negatieve reclame = ook reclame.
-
03-01-2012, 15:03 #23
- Berichten
- 319
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Of Versio verstandig handelt in deze, laat ik in het midden. Ikzelf heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met Versio, mijn websites draaien goed. Heel af en toe een keertje down, maar wordt adequaat op gereageerd.
Wat mij betreft zou de beste oplossing zijn. Versio springt in op de klachten/feedback van de klant en klant haalt Tweets weg.
-
03-01-2012, 15:03 #24
- Berichten
- 1.470
- Lid sinds
- 19 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Noem het negatieve aandacht, geen reclame
-
03-01-2012, 15:06 #25
- Berichten
- 2.590
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Of Versio verstandig handelt in deze, laat ik in het midden. Ikzelf heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met Versio, mijn websites draaien goed. Heel af en toe een keertje down, maar wordt adequaat op gereageerd.
Wat mij betreft zou de beste oplossing zijn. Versio springt in op de klachten/feedback van de klant en klant haalt Tweets weg.
-
03-01-2012, 15:06 #26
- Berichten
- 874
- Lid sinds
- 18 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Het lijkt me gewoon protocol en ook een juridische verplichting om kenbaar te maken dat dit soort smaad niet klopt. Het is dus volgens mij echt wel correct dat Versio op deze manier dit keihard duidelijk maakt. Wanneer eventuele grote schade hier uit weg komt heeft Versio op een tijdige manier gereageerd en kan bij een rechtbank aangetoond worden dat men er wel degelijk iets aan wilde doen en dat het van cruciaal belang is. Versio heeft hierbij de klant gesommeerd via een "notice and takedown" en de klant heeft dus nu nog de keuze het zonder eventuele schade voor zichzelf te be eindigen. Versio laat hiermee toch goodwill zien omdat ook bijvoorbeeld met dat nu.nl bericht flinke schade geleden gaat worden. Only makes the case stronger denk ik.
Aanvullend bericht:
Dat is dan wel weer discutabel ja. Financieel belonen van klanten voor positieve feedback. Eigenlijk zou dit niet moeten kunnen. Maarja, er zijn er dan wel ergeren bij.Laatst aangepast door jacob l : 03-01-2012 om 15:08 Reden: Automatisch samengevoegd.
-
03-01-2012, 15:09 #27
- Berichten
- 83
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Ik heb enkel die ene tweet gezien en vind die inderdaad wel kunnen. (ik heb zelf ook wel eens wat negatiever over een andere hoster geschreven). Ik vind dat Versio een paar goede punten maakt maar een beetje te ver gaat met de tweets.
-
03-01-2012, 15:09 #28
- Berichten
- 319
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Het gaat mij er niet om of het kan of niet. Het gaat mij er om dat het anders afgehandeld had kunnen worden...
-
03-01-2012, 15:09 #29
- Berichten
- 179
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Volgens mij vind Rashid het wel reclame, staat opeens een topic in de actieve topics lijst met Versio aanbiedingen waarvan het bericht als laatste is aangepast op 11 Februari 2011.
;)
-
03-01-2012, 15:16 #30
- Berichten
- 2.392
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic