Als ik een paar berichten terug ga wordt deze scheidingslijn betwijfeld of eigenlijk nog verder, er wordt een relatie verondersteld, weet iemand hier meer van, ik krijg de steen niet opgetild.Het moet alleen wel duidelijk zijn dat SiteDeals geheel los van dit debacle rondom Versio staat, die scheidingslijn was voor mijn gevoel even weg.
- Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
-
03-01-2012, 22:35 #241gast654 Guest
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
-
03-01-2012, 22:38 #242
- Berichten
- 56
- Lid sinds
- 13 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Gelukkig ben ik geen klant bij versio:)
-
03-01-2012, 22:40 #243
- Berichten
- 2.862
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Er heeft iemand aan de verkeerde knoppen gezeten en die is gaan janken. Niet meer, niet minder.
-
03-01-2012, 22:43 #244
- Berichten
- 2
- Lid sinds
- 13 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Bij dezen post ik mijn reactie op onze eigen blog even integraal hier door:
Jammer om de reacties tot nu toe te lezen. Desalniettemin ben ik erg blij dat de discussie over klantenservice nu extra onder de aandacht komt. Blijf dus ook vooral met jullie reacties komen!
Zoals ik al in mijn blogpost schreef, komt deze abrupte actie uit de frustratie dat ik zie hoe dagelijks klanten — en ook ikzelf als klant — behandeld worden. Heb zelf op dit moment een vergelijkbare situatie. We zijn net verhuisd naar een nieuw kantoor, en hebben meubels op maat laten maken. Vervolgens blijkt bij oplevering dat er niks van klopt. Inmiddels zijn we nu al twee maanden bezig om het goed te krijgen, maar worden we als rotte vis behandeld. Verschrikkelijk!
-
03-01-2012, 22:45 #245
- Berichten
- 1.499
- Lid sinds
- 17 Jaar
-
03-01-2012, 22:45 #246
- Berichten
- 1.050
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Ik ben volledig neutraal, ik krijg ook geen 1 euro hiervoor maar bekijk het nou is vanaf de zijlijn ...
1. Versio is goedkoop? Ja!
2. Kiezen daarom veel mensen voor Versio? Ja!
3. Wanneer een partij iets goedkoop aanbiedt, dan weet je als klant zijnde dat dit ten koste gaat van kwaliteit? Ja!
4. Heeft de eigenaar van Versio een pistool tegen 'jullie' hoofd aangehouden met 'je wordt -en blijft klant van Versio'? Nee!
5. Is het dus mogelijk om over te stappen naar een ander partij indien je niet tevreden bent met de kwaliteit van deze partij? Ja!
6. Kies je er zelf voor om niet over te stappen terwijl je ontevreden bent (omdat Versio zo goedkoop is)? Ja!
7. Moet je dan niet verhuizen naar een ander hostingbedrijf wanneer je ontevreden bent? Ja!
8. Dan is het toch jouw eigen schuld? Ja!
---- ---- ---- ----
1. De manier waarop Versio het heeft aangepakt is totaal verkeerd, maar in principe zou elk bedrijf willen dat er geen negatieve teksten over hun op internet verschijnt.
2. De manier waarop die ene klant het heeft aangepakt (met eisen etc. komen) is totaal verkeerd.
-
03-01-2012, 22:45 #247
- Berichten
- 1.408
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Maar als ik jou direct vraag of je cadeau van 500 euro voor een groot deel marketing is, wat is daarop dan je antwoord?
-
03-01-2012, 22:47 #248gast9400 Guest
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
-
03-01-2012, 22:48 #249
- Berichten
- 1.004
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
De grootste paupers zijn diegene die nu met z'n allen hun gal spugen over iets wat ze blijkbaar (bij sommigen) al 3 jaar dwars zit.
We praten hier over jaarlijkse bedragen waar je op sommige plaatsen nog geen bak koffie voor krijgt! Ja je leest het goed één hele bak koffie! We hebben het over een bedrag van wel drie euro en negenennegentig centen, per jaar!
Ben toevallig ook klant bij Versio, toevallig ja omdat ik een paar domeintjes had overgenomen die bij Versio stonden en dan maar gelijk van de gratis push gebruik gemaakt (we blijven tenslotte nederlander he) en ik weet dus exact waar die pauperende puber het over heeft.
Je krijgt ruim van te voren een mail dat je domein gaat vervallen. Als je op dat moment zou verlengen dan begint de verlenging pas op de vervaldatum van je domein. Niets aan de hand dus om voortijdig te verlengen. Doe je dat niet krijg je nog een mail en daarna nog één!
Ik heb het dan ook weten te presteren na 3 mails om niet te verlengen. En wat doe je dan? Je stuurt een mailtje naar de helpdesk van Versio. En wat gebeurt er dan? Je krijgt gewoon je domein terug en de vraag of je dan wel even binnen 7 dagen (of 14 dagen, weet ik niet meer) je saldo aanzuivert.
Inmiddels kun je automatisch verlengen, al een paar dagen hoor, is niet van gisteren zoals die pauperende puber beweert op twitter.
En je kan dus ook op rekening domeinen verlengen bij Versio. Verder accepteren ze een resem betaalmogelijkheden waar Transip jaloers op kan zijn.
En dan het gevalletje klanten betalen voor een positieve review. Vind ik heel handig bedacht van Versio. Geef je klant een leuke vergoeding (1 euro is toch 25% van de prijs van een domein!) voor een aardige review. Ik zou het ook doen. En dacht je dat Versio de enige is die dat doet? Misschien een beetje via een opzichtige manier maar geloof mij dat er genoeg multinationals zijn die klantenreviews kopen. Is al zo oud als dat internet groot is.
En dan het vermeende vaak offline zijn van servers bij Versio..... tja jongens (en meisjes) we hebben het hier altijd nog over een budget hoster die 1,99 euro rekent voor een vps. één euro negenennegentig per maand voor een vps! Genoeg plaatsen in het land waar je voor dat bedrag nog geen biertje kunt kopen! één biertje! En daarvoor verwachten jullie service? Als ik de telefoon nog maar opneem en mijn naam noem is mijn baas al meer kwijt dan die 1,99.
Ik ga afronden, tijd voor de kroeg.
Maar nog een laatste woord, er was ergens een tweet waarin hij iets zei in de trant van 'bedrijf kapot maken'. Ik kan die tweet niet meer vinden. Heeft hij die verwijderd? Zoja dan ben je pas echt een pauper van de hoogste klasse.
Van Hoesel, get a life
En Reshad misschien een cursusje marketing
-
03-01-2012, 22:48 #250
- Berichten
- 451
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Heb mijn eigen portie slechte ervaringen met Versio. Maar dit gaat echt te ver...
Artikelen op nu.nl geenstijl, tweakers etc... echt niet nodig lijkt me.
Slechte service van een bedrijf? Ga je lekker ergens anders heen, en als je het nodig vind dan plaats je een recensie o.i.d. maar een hele avond rotzooi op twitter gooien en de media opzoeken Pfff....
En dan als beloning van een concurrent nog een vakantie van 500E krijgen... @'wouter 0 dagen lid antagonist' Gatverdamme....
-
03-01-2012, 22:49 #251
- Berichten
- 15
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Gratis (landelijke) publiciteit, dat is zeker niet slecht voor een pubertje.
En als er nu klanten weglopen, tsja dan is het zijn eigen schuld.
Je weet toch wel dat je zeker als bedrijf zijnde, geen klanten moet gaan aanklagen.
Ik had nog nooit van die tweet gehoord. Tot vandaag....
-
03-01-2012, 22:51 #252
- Berichten
- 817
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Belangrijkste les voor mij vandaag is, dat een mug inderdaad kan veranderen in een door de porseleinkast wandelende olifant....... Maar dat gebeurt meestal nooit van vandaag op morgen!
Laatst aangepast door Wiebe N. : 03-01-2012 om 22:58
-
03-01-2012, 22:51 #253gast10252 Guest
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Ik ben volledig neutraal, ik krijg ook geen 1 euro hiervoor maar bekijk het nou is vanaf de zijlijn ...
1. Versio is goedkoop? Ja!
2. Kiezen daarom veel mensen voor Versio? Ja!
3. Wanneer een partij iets goedkoop aanbiedt, dan weet je als klant zijnde dat dit ten koste gaat van kwaliteit? Ja!
4. Heeft de eigenaar van Versio een pistool tegen 'jullie' hoofd aangehouden met 'je wordt -en blijft klant van Versio'? Nee!
5. Is het dus mogelijk om over te stappen naar een ander partij indien je niet tevreden bent met de kwaliteit van deze partij? Ja!
6. Kies je er zelf voor om niet over te stappen terwijl je ontevreden bent (omdat Versio zo goedkoop is)? Ja!
7. Moet je dan niet verhuizen naar een ander hostingbedrijf wanneer je ontevreden bent? Ja!
8. Is het dan niet jouw eigen schuld? Ja!
---- ---- ---- ----
1. De manier waarop Versio het heeft aangepakt is totaal verkeerd, maar in principe zou elk bedrijf willen dat er geen negatieve teksten over hun op internet verschijnt.
2. De manier waarop die ene klant het heeft aangepakt (met eisen etc. komen) is totaal verkeerd.
Omdat Versio één van de grootste hosting bedrijven van Nederland is hebben wij de kennis en personeel om u een betere kwaliteit aan te bieden voor een lagere prijs. Zo is ons webhosting platform erg geavanceerd. Al onze webhosting servers staan in een high availability cloud. Hierdoor kunnen wij betere snelheden en uptimes garanderen dan wie dan ook! Mocht een server bijvoorbeeld plotseling uitvallen dan wordt dit automatisch opgevangen door andere servers waardoor er er geen downtime is! Verder is alle data op een volledig redundante SAN opgeslagen en iedere SAN is uitgerust met RAID-60 schijfconfiguratie waardoor uw data veiliger is dan ooit. Ook zijn al onze webhosting servers voorzien van workload balancing: Een server wordt op basis van de huidige drukte automatisch het nodige vermogen gegeven.
Versio is een snel groeiend, innovatief en dynamisch bedrijf dat geen seconde stil staat en zich continu blijft verder ontwikkelen om u altijd het beste product tegen de laagste prijs te kunnen aanbieden.
Het is dus onwaar volgens hun website dat de kwaliteit leidt onder de prijs. Het is niet zo dat een goedkoper product per definitie slechter is dan een duurdere, dit is wel wat jij suggereert. Als je een hosting afsluit met een hostingbedrijf dat dergelijke teksten op hun website heeft staan, en je krijgt de rommel aangeboden zoals de klant deze beschrijft, dat snap ik zijn reactie wel.
Natuurlijk is deze reactie ook niet goed geuit, dat is een tweede.
-
03-01-2012, 22:51 #254
- Berichten
- 15
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Heb mijn eigen portie slechte ervaringen met Versio. Maar dit gaat echt te ver...
Artikelen op nu.nl geenstijl, tweakers etc... echt niet nodig lijkt me.
Slechte service van een bedrijf? Ga je lekker ergens anders heen, en als je het nodig vind dan plaats je een recensie o.i.d. maar een hele avond rotzooi op twitter gooien en de media opzoeken Pfff....
En dan als beloning van een concurrent nog een vakantie van 500E krijgen... @'wouter 0 dagen lid antagonist' Gatverdamme....
Maar de pauper, nam die tweet hoog op en klaagt zijn klant aan.
En als de klant vervolgens naar de media loopt, dan heeft de pauper het voor zichzelf verprutst.
-
03-01-2012, 22:55 #255gast654 Guest
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Pffff, dit wordt weer een oneindig verhaal, ga mijn bedje eens opzoeken en dromen over mijn goed geregelde hosting, welterusten.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic