Onbeperkt = onbeperkt. Ook wel ongelimiteerd, of onbegrensd genoemd. Wanneer er opeens toch een limiet is, dan spreken we van misleiding. 'Onbeperkt' moet met andere woorden dus 'onbeperkt' zijn.
- KPN Dongel
-
17-07-2010, 19:11 #16
- Berichten
- 293
- Lid sinds
- 16 Jaar
-
17-07-2010, 19:12 #17
- Berichten
- 2.862
- Lid sinds
- 17 Jaar
Waarschijnelijk heeft TS te snel getekend:
http://www.kpn.com/zakelijk/zakelijk...-bestellen.htm
Er zijn twee soorten, waarschijnelijk had TS voor de eerste gekozen...
En onbeperkt binnen Nederland is vrij normaal tegenwoordig dus vind het zeker niet vreemd dat ts er van uitgaat dat zijn onbeprtkte abo ook echt onbeperkt is. Daarbij is 750eu zelfs voor buitenland erg veel, zeker de moeite waard om over te discuseren.
-
17-07-2010, 19:19 #18
- Berichten
- 261
- Lid sinds
- 15 Jaar
Zeker de discussie waard, normaal gesproken horen ze je te waarschuwen bij overschrijding.
-
12-08-2010, 01:56 #19
- Berichten
- 10
- Lid sinds
- 14 Jaar
Kleine vraag,
Toen je je contract hebt verengd? heb je toen iets moeten tekenen? Zoniet gelden volgensmij gewoon het oude contract nog alleen dan met +12maanden?
Als kpn wilt dat je betaald, dan blijven ze ook bij hun stampunt. Vecht het eens aan. dit is toch een flink bedrag.
*In de telecomwet staat dat telecomproviders altijd een waarschuwing moeten sturen, kunnen ze deze niet overhandigen bij eventuele aangifte's zullen ze je moeten kwijtschelden van de factuur.
Succes met je zaak. laat het ons even weten als je vorderingen maakt ;)
Gr
-
12-08-2010, 02:08 #20
- Berichten
- 568
- Lid sinds
- 19 Jaar
In het algemeen en zover ik weet ook bij KPN is de FUP (zo word deze verkocht) 10x de gemiddelde gebruiker. In het algemeen geven de mobiele aanbieders bij het overschrijden of naderen van de FUP 3 smsjes waarna ze je dan pas rekeningen gaan sturen. Dus ik zou even goed kijken voor welk contract je verlengt hebt. Mocht dit niet goed zijn is het een kwestie van bellen/mailen/post naar de klachten afdeling van kpn (Pak groningen, deze hebben een geen gezijk geld terug mentaliteit) en je hebt je geld terug. Wel even rustig af wachten tot de callcenter/helpdeskmedewerker van kpn het door heeft kunnen spelen. Blijf vriendelijk word vriendelijk geholpen, is mijn ervaring met kpn.
Laatste tip: Betaal vooral! Betaal je niet, helpt kpn je niet zo goed als dat je wel betaald hebt! Ook loop je snel een BKR registratie op en dat wil je niet.
Ik denk dat deze manier het beste is, het contract zal dan met terugwerkende kracht omgezet worden naar een onbeperkt pakket!
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic