Kijk allemaal even op www.uwtekstschrijver.nl! De site is offline vanwege administratieve redenen, en ik heb nooit ergens van gehoord! Factuur is netjes betaald, en ik ben nog niet halverwege het jaar dus staat er nog geen nieuwe factuur op mijn naam die ik niet betaald heb.
Ik heb nu dus een groot probleem, want al mijn zakelijke mail loopt ook via de webmail die nu dus ook offline is! Meer mensen zulke slechte ervaringen met MijnDomein?? Kan ik ze een schadevergoeding laten betalen voor de gelede schade? Want dit kan toch niet??
Wat raden jullie mij aan?? Ik heb al zo'n standaard Vraag gestuurd naar die mensen, maar er staat ook nergens een telefoonnummer vermeld?! Wat te doen??
- MijnDomein sluit mijn website af!
-
15-01-2009, 22:15 #1gast11921 Guest
MijnDomein sluit mijn website af!
-
In de schijnwerper
-
15-01-2009, 22:26 #2
- Berichten
- 1.355
- Lid sinds
- 18 Jaar
Nooit meer bij MijnDomein gaan. Ik heb daar zulke slechte ervaringen
ook gehad. Service van niets mede doordat ze geen telefoonservice supporten.
Misschien dat je er via de mailsupport van MijnDomein eruit komt,
als ze geen goede rede hebben, dan kan je idd een schadevergoeding
aanvragen.
-
15-01-2009, 22:32 #3
- Berichten
- 2.299
- Lid sinds
- 16 Jaar
Wij raden je aan een goede hoster te nemen die ook per telefoon bereikbaar is. Goedkope hosters hebben nooit een telefoonnummer vermeld omdat ze dan alleen maar gebeld worden met klachten.
Goede hosters zijn gewoon bereikbaar. Mijn telefoonnummer is.... ;-)
Je post zovaak op SD en trekt zoveel bezoekers naar je site dat waarschijnlijk je datalimiet overschreden is. Beetje bijbetalen, dan moet het weer goed gaan.
Succes
-
15-01-2009, 22:43 #4
- Berichten
- 1.602
- Lid sinds
- 18 Jaar
Zoals vaak, goedkoop is duurkoop
-
15-01-2009, 22:56 #5
Planera Communicatie
- Berichten
- 216
- Lid sinds
- 17 Jaar
Origineel gepost door Alexander IJbema
Zoals vaak, goedkoop is duurkoop
Sven, ik wens je succes maar zou niet direct gaan schermen met schadeclaims e.d. want dan zul je nooit op korte termijn tot een bevredigende oplossing komen. Bovendien zou ik hun voorwaarden er maar eens op na slaan, ik verwacht dat ze zich goed hebben ingedekt voor gevallen zoals dit.
Ze hebben waarschijnlijk zo hun redenen, dat ze je er niet van op de hoogte brengen (mail of telefonisch) is een zeer slechte zaak.
Het probleem zit hem denk ik in de FUP voor het dataverkeer, dat is natuurlijk altijd tricky. Je weet immers nooit wat je limiet is en wanneer je daar in de buurt komt, je weet het pas als het te laat is... Onbeperkt bestaat niet.
-
15-01-2009, 23:07 #6
- Berichten
- 161
- Lid sinds
- 18 Jaar
Als het echt zo'n belangrijk mailaccount is en je er veel geld mee genereerd, besteed dan ook een goed bedrag aan de hostingpartij.
Je kunt wel gaan dreigen maar het enige wat je op dit moment kan doen is afwachten op de e-mail die je ontvangt van de mensen van de support. Bij een duurdere provider heb je wellicht een (rechtstreeks) supportnummer (al dan niet 0900 of 0909), hier heb je dat niet... en daar betaal je ook voor.
Afwachten dus. Succes ermee!
-
15-01-2009, 23:09 #7
- Berichten
- 1.735
- Lid sinds
- 17 Jaar
Advies: Website overhevelen naar andere host inclusief domeinnaam. Contract direct opzeggen bij huidige host.
Tip: Neem een betrouwbare host met goede email en telefoonsupport.
-
15-01-2009, 23:09 #8
- Berichten
- 787
- Lid sinds
- 17 Jaar
Alles met zeer veel spoed weghalen daar lijkt me de enige oplossing.
Schade vergoeding zal moeilijk zijn, tenzij je heel duidelijk kunt aantonen dat er sprake is geweest van een wanprestatie.
En dan nog zal je hier waarschijnlijk niet met hun uit komen en hiervoor een rechtszaak moeten beginnen en daar is het bedrag weer te klein voor ga ik vanuit.
Maar wel met spoed verhuizen naar andere hoster die inderdaad ook wel telefonisch te bereiken is.
-
15-01-2009, 23:32 #9
Planera Communicatie
- Berichten
- 216
- Lid sinds
- 17 Jaar
En dan is het nog maar de vraag of verhuizen met spoed tot de mogelijkheden behoort. Als je op stel en sprong je boeltje weg wilt halen zou de provider wel eens tegen kunnen gaan werken en het proces enorm vertragen.
Mijn advies is dus: wacht eerst de reactie maar eens af, dat dit lang duurt en via e-mail moet is niet anders. Goede support had ook op je eisenlijstje kunnen staan toen je een host zocht.
-
15-01-2009, 23:44 #10
- Berichten
- 1.735
- Lid sinds
- 17 Jaar
Origineel gepost door Harold Gabriel
En dan is het nog maar de vraag of verhuizen met spoed tot de mogelijkheden behoort. Als je op stel en sprong je boeltje weg wilt halen zou de provider wel eens tegen kunnen gaan werken en het proces enorm vertragen.
Mijn advies is dus: wacht eerst de reactie maar eens af, dat dit lang duurt en via e-mail moet is niet anders. Goede support had ook op je eisenlijstje kunnen staan toen je een host zocht.
Wat je kan doen: een domein aanmaken met bv .net of .com, nieuwe hosting eraan koppelen en je bezoekers tijdelijk doorverwijzen en ondertussen alles overzetten.
-
15-01-2009, 23:58 #11
- Berichten
- 74
- Lid sinds
- 19 Jaar
Hé, da's leuk!
1ste keer krijk ik een internal server error
- refresh: je site zonder afbeeldingen
- refresh: 404 not found
- refresh: mijndomein
- refresh: een site over eivoer, ook weer geen afbeeldingen
- refresh: 404 not found
- refresh: computerhulpleeuwarden, zonder afbeeldingen
- refresh: blanco
- refresh: een tandartsenpraktijk
- refresh: blanco
- refresh: smart-invest
...
Over het verschil tussen goedkoop en kwaliteit hebben we het op MSN al eens gehad... Nu zie je het ook eens in het echt ;-)
(en www.smart-invest.nl + www.computerhulpleeuwarden.nl hebben in elk geval hetzelfde voor)Laatst aangepast door Jeffrey Drooghenbroodt : 16-01-2009 om 00:10
-
16-01-2009, 00:12 #12
- Berichten
- 707
- Lid sinds
- 16 Jaar
Hij lijkt mij meer volledig in de war dan daadwerkelijk afgesloten... Vreemde situatie die niet vaak voorkomt dit.
-
16-01-2009, 00:13 #13
- Berichten
- 45
- Lid sinds
- 16 Jaar
Ik krijg als ik de pagina vernieuw steeds iets anders te zien:
Een foto van Rick Engelkens
404
blanco
500
Iets over diervoeder
blanco
404
Een foto van een oude man
blanco
500
404
Daarna een pagina met Xinhoud genaamd Xclusive met zeer pikante inhoud
Ik vind dit vreselijk voor je.
Hopelijk kun je contact krijgen met host. Ik heb het vermoeden dat het niet alleen jouw website is die verdwenen lijkt te zijn. Zo te zien is de server op hol geslagen. Zo raar heb ik het nog nooit meegemaakt.
Sterkte, ik hoop dat ze het snel zullen oplossen.
-
16-01-2009, 00:14 #14
Planera Communicatie
- Berichten
- 216
- Lid sinds
- 17 Jaar
Er gaat iets goed mis bij MijnDomein, ik kom ook af en toe uit op http://www1.mijndomein.nl/?rf=1047 Nieuwe website? Werken ze misschien ergens aan wat niet lukt ofzo?
Dit mag hoe dan ook niet gebeuren... dit is heel slordig en zou zelfs nog meer schade kunnen aanrichten dan alleen het afsluiten van een website.
Als dit morgenochtend nog zo is, zou ik hoe dan ook telefonisch contact zoeken met die toko, ook al hebben ze officieel geen support via telefoon. Dit kan gewoon niet. Raadpleeg morgen de KvK of SIDN Whois anders eens.
-
16-01-2009, 06:40 #15
- Berichten
- 188
- Lid sinds
- 16 Jaar
Het kan zijn en als het goed is heeft iedereen hier een mail over gehad. Zij het aan het upgraden zijn.
Iedereen zou meer webspace krijgen.
Bij mij is er op dit momemt niets aan de hand.
Wel is er wat geweest.
Ik kreeg diverse mailtjes dat er een Database fout was op een forum van mij.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic