Goedemorgen,
Buiten mijn eigen werkzaamheden om ben ik bezig met een nieuwe applicatie, hierbij zoek ik goede feedback wat een CRM belangrijk maakt. Er zijn veel basis onderdelen die zelf wel bedacht kunnen worden, maar met jullie kennis en ervaring kan ik de applicatie verder uitbreiden.
- Wat is belangrijk qua beheer, denk hierbij aan bv. artikelen of facturatie?
- Zijn er koppelingen met andere applicaties wat het werk makkelijk maakt?
Heel erg veel informatie kan ik nog niet geven, dit komt uiteraard wel zodra het afgerond is!
Indien ik nog informatie mis, of jullie willen meer weten hoor ik dat graag!
- Waar moet een CRM aan voldoen
-
16-08-2019, 08:57 #1
- Berichten
- 487
- Lid sinds
- 15 Jaar
Waar moet een CRM aan voldoen
-
-
16-08-2019, 12:26 #2
- Berichten
- 1.307
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Waar moet een CRM aan voldoen
Algemene CRM applicatie? Dan zijn de mogelijkheden/koppelingen eindeloos en is er ontzettend veel concurrentie.
Misschien dan beter een applicatie die specifiek gericht is op SEO werkzaamheden. Had je al gedacht aan een (betaalde) extensie/koppeling/aanpassing van bestaande opensource?
-
16-08-2019, 14:36 #3
- Berichten
- 487
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Waar moet een CRM aan voldoen
Beste iceblock,
Bedankt voor je feedback, de bedoeling is niet te gaan concurreren maar voor eigen relaties aanbieden. Deze vraag hebben wij intern namelijk al vaak gehad waardoor eigen ontwikkeling interessanter zal zijn. Het zal niet openbaar op de markt worden gebracht waardoor wij ons geneigd voelen te concurreren met andere systemen.
Op SEO gebied ben ik bijna niet thuis, weet de basis dingen maar hoe dit allemaal in ze werk gaat geen idee.
-
16-08-2019, 16:49 #4
- Berichten
- 2.299
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Waar moet een CRM aan voldoen
Dus we moeten aangeven waar een CRM aan moet voldoen terwijl het alleen voor je klanten is.
Dan kan het antwoord kort zijn: het moet aan de wensen van je klanten voldoen.
En dat kan heel verschillend zijn, ik heb 6 verschillende in omloop, waarbij de term CRM wel wat uitgerekt wordt overigens.
-
18-08-2019, 13:04 #5
- Berichten
- 1.026
- Lid sinds
- 12 Jaar
Re: Waar moet een CRM aan voldoen
Misschien dan beter een applicatie die specifiek gericht is op SEO werkzaamheden
-
19-08-2019, 08:08 #6
- Berichten
- 487
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Waar moet een CRM aan voldoen
Dus we moeten aangeven waar een CRM aan moet voldoen terwijl het alleen voor je klanten is.
Dan kan het antwoord kort zijn: het moet aan de wensen van je klanten voldoen.
En dat kan heel verschillend zijn, ik heb 6 verschillende in omloop, waarbij de term CRM wel wat uitgerekt wordt overigens.
Dan praten we nog steeds over een basis systeem die enkele eisen heeft waar het aan moet voldoen toch? De uitbreidingen worden op aanvraag gemaakt, het gaat mij meer om het basis principe waar bedrijven mee werken.
-
19-08-2019, 08:35 #7
- Berichten
- 2.299
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Waar moet een CRM aan voldoen
Als je alleen de basis nodig hebt van ons dan is het simpel: naw en contactmomenten, maar dat had je zelf vast al verzonnen.
-
19-08-2019, 09:03 #8
- Berichten
- 2.299
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Waar moet een CRM aan voldoen
En even gezocht via Google:
Standaard:
Relatiebeheer
Contactmomenten vastleggen
Accountmanager koppelen
Relaties categoriseren
Klantenbestand beheren
Uitbreidingen:
Agenda & taken
Agenda in software
Takenlijsten maken
Afspraken & taken bijhouden
Afspraak herinneringen
Extra functies
Mobiele app beschikbaar
Extra uitbreidingen:
Facturen opstellen
Offertes maken
Projectmanagement
Urenregistratie
Planning
Workflow
Sales
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic