Sociale contactpunten dankzij online visitekaart binnen handbereik
MAASTRICHT – Een nieuw digitaal platform is geboren: Omila.com. De Nederlandstalige website biedt de mogelijkheid om gratis op één overzichtelijk plek een online visitekaart aan te maken. Het delen van deze visitekaart met de rest van de wereld en het opslaan van visitekaarten van anderen zorgt voor efficiënter en effectiever netwerken.
Waar het vroeger bij netwerken gebruikelijk was fysieke visitekaarten uit te delen, zitten mensen tegenwoordig massaal op sociale netwerken als Twitter, Facebook, LinkedIN en Flickr. Omila.com is een plek waar al deze online contactpunten van de gebruiker samen kunnen komen op één overzichtelijke online visitekaart.
Het creëren van een online visitekaart op Omila.com is gratis en neemt slechts enkele minuten tijd in beslag. De gebruiker kan op zijn online visitekaart van alles toevoegen, waaronder zijn functie, biografie, foto, e-mailadres, telefoonnummer en sociale netwerken zoals Twitter, Hyves, Youtube en Windows Live Messenger.
Omdat alle contactpunten van de gebruiker kunnen worden samengevoegd op één visitekaart en hij deze kan delen en de visitekaarten van anderen opslaan, maakt Omila.com netwerken efficiënt en effectief. Partners zijn voor elkaar binnen handbereik. Online visitekaarten zijn bovendien op elk gewenst moment aan te passen.
Het nieuwe digitale platform Omila.com laat gebruikers dus online visitekaarten creëren, delen en opslaan. De dienst is gratis en maakt netwerken efficiënt en effectief.
Omila.com is vanaf vandaag te bezoeken via http://www.omila.com.
- Sociale contactpunten dankzij online visitekaart binnen handbereik
-
07-12-2010, 10:50 #1
- Berichten
- 538
- Lid sinds
- 18 Jaar
Sociale contactpunten dankzij online visitekaart binnen handbereik
-
-
07-12-2010, 11:28 #2
- Berichten
- 1.026
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Sociale contactpunten dankzij online visitekaart binnen handbereik
Eerst moet ik even zeggen dat het erg netjes uit ziet, en leuk om te zien dat je concepten zoals Onfin en deze aan het ontwikkelen bent. Maar ik heb nog wel een vraag over dit concept.
Alle contact gegevens worden nu centraal weergegeven, dat kan handig zijn. Maar wat is nu echt de meerwaarde van dit concept? Een snelle search in Facebook / LinkedIn / Hyves kan ik de persoon ook vinden, met de daarbij horende contact gegevens, daarnaast zie ik nog veel meer van die persoon op die websites, waarbij je bij Omila enkel de contact gegevens kunt vinden.
-
07-12-2010, 13:01 #3
- Berichten
- 538
- Lid sinds
- 18 Jaar
Re: Sociale contactpunten dankzij online visitekaart binnen handbereik
@Niki
Bedankt voor je reactie. Je moet Omila.com zien als een aanvulling op je visitekaartje. Daar is niet genoeg ruimte om al je contactpunten op te zetten. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld je e-mailhandtekening. Door middel van je Omila.com visitekaartje kunnen anderen al je contactpunten in een keer zien.
Het is dus niet zoeken naar mensen zoals facebook, hyves etc wat jij aangeeft. Maar puur al je contactinformatie laten zien aan de rest van de wereld.
-
07-12-2010, 13:10 #4
- Berichten
- 59
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Sociale contactpunten dankzij online visitekaart binnen handbereik
Even wat ontwerpkritiek.
De "a" in het logo zit niet helemaal lekker in elkaar. Ook zou ik die lichte laag bovenaan de header weghalen, dit geeft een beetje een standaard bevel and emboss idee. En als laatste is de inlogbutton niet goed aligned.
Ziet er verder goed uit!
-
07-12-2010, 16:06 #5
- Berichten
- 153
- Lid sinds
- 19 Jaar
Re: Sociale contactpunten dankzij online visitekaart binnen handbereik
Even wat ontwerpkritiek.
De "a" in het logo zit niet helemaal lekker in elkaar. Ook zou ik die lichte laag bovenaan de header weghalen, dit geeft een beetje een standaard bevel and emboss idee. En als laatste is de inlogbutton niet goed aligned.
Ziet er verder goed uit!
Iets in het logo mist ook nog iets, ik zou het is willen zien zonder het effect over de "O".
Er zijn wel meer dingen waar ik niet helemaal over te spreken ben, maar al met al ziet het er al super uit.
Ik help je graag met een paar kleine dingen die ik grafisch in mijn mening nog zou door willen voeren (vrijwillig).
Na even rondgekeken te hebben op je site heb ik een bugje gevonden.
De fout is als volgt:
De gebruiker heeft op zijn visitekaartje zijn internet site staan: http://www.site.nl
Wanneer ik hier op klik stuurt hij me door naar het volgende adres: http//www.site.nl (hier gaat het dus fout.)
Bij gebruikers die hun site ingevuld hebben zonder http:// zijn er geen complicaties met doorlinken.Laatst aangepast door Tim Makor : 07-12-2010 om 16:16
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic