Graag ontvang ik feedback van jullie sd'ers betreft onze website: www.xstocloud.nl
M.vr.gr.
Raoul
- Sitecheck: www.xstocloud.nl
-
04-01-2019, 06:58 #1
- Berichten
- 66
- Lid sinds
- 6 Jaar
Sitecheck: www.xstocloud.nl
-
-
04-01-2019, 07:35 #2
- Berichten
- 251
- Lid sinds
- 10 Jaar
Re: Sitecheck: www.xstocloud.nl
Op mobiel worden bepaalde zaken, o.a. logo en slider, niet goed uitgelijnd. Donkerpaars op donkergrijs zie je bijna niet, tel. in de footer. Misschien meer content toevoegen? Blog of iets dergelijks? Qua snelheid is de website wel goed, hoe staat het met het backlinkprofiel? Linkbuilding?
-
04-01-2019, 08:54 #3
- Berichten
- 15
- Lid sinds
- 6 Jaar
Re: Sitecheck: www.xstocloud.nl
Mooie website!
Ik heb een aantal puntjes. De foto in de slider is een beetje onduidelijk, en ik zou de foto denk ik ook veranderen voor een iets relevantere afbeelding. In de slider staat ook een bolletje met daarin de tekst "begint bij...", ik vind het lettertype te afwijkend van de rest. Op sommige pagina's staat 24/7 support, en op andere staat 24/7/365 support. Ik zou denk ik voor de 24/7 gaan overal. Als laatste iets meer de kleur paars terugbrengen op de website, nu is alles vooral erg grijs.
Voor de rest fijne website!!
-
05-01-2019, 18:53 #4
- Berichten
- 16
- Lid sinds
- 13 Jaar
Re: Sitecheck: www.xstocloud.nl
De content is van een bedenkelijk laag niveau. Slecht lopende zinnen, woordkeuze tevens niet om over naar huis te schrijven en dan druk ik mij nog zachtaardig uit.
De tekst vanaf 'DOMEINNAAM, HOSTING EN MEER'. Centreren?
Vage lichtgrijze tekst met hyperlinks met een te sterk paars contrast.
Bij het naar onder scrollen is de tekst van de logo niet meer goed zichtbaar.
En 'XsToCloud' is sowieso erg moeizaam. Niet smooth genoeg aan de buitenzijden.
En zo kan ik nog wel even doorgaan... ;)
-
02-08-2019, 22:04 #5
- Berichten
- 66
- Lid sinds
- 6 Jaar
Re: Sitecheck: www.xstocloud.nl
Inmiddels is de website vernieuwd en alle verbeterpunten doorgevoerd..wat vinden jullie er nu van?
-
03-08-2019, 06:49 #6
- Berichten
- 210
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Sitecheck: www.xstocloud.nl
Mijn tip: als je zegt dat je 24/7 beschikbaar bent, dan moet je dat ook zijn.
Ik zou de titelkoppen bij de reseller pakketten beter uitlijnen, zodat de features in elk pakket op 'dezelfde' regel staan.
Overweeg de setupkosten te schrappen, je processen lopen automatisch en het zijn 'verborgen'kosten die pas bij het afrekenen naar voren komen. Als je perse wat wilt rekenen, wees daar dan duidelijk over in je tabellen met features (ik koop uit principe niet bij partijen die zulke activiteiten doen). Van dat ene tientje ga je niet failliet.
Sorteer je betaalmethoden in een andere volgorde, op een Nederlandse site wmb eerst de in Nederland gangbare betaalmethoden, dan pas die van andere landen.
Je herroepingsrecht pagina werkt niet, alarmbel voor kopers.
In het algemeen vind ik dat minder tekst beter is. Laat je teksten allemaal nog eens heel goed doorlopen door een tekstschrijver oid, want er zit nog wel wat verbetering in taalkundig en op gebied van taalfouten.
-
03-08-2019, 08:41 #7
- Berichten
- 66
- Lid sinds
- 6 Jaar
Re: Sitecheck: www.xstocloud.nl
Beste John,
Allereerst hartelijk dank voor je op/aanmerkingen.
Wij zijn 24/7 telefonisch beschikbaar, na 22.00 uur hebben wij een storingsdienst.
De titelkoppen bij reseller pakketten zijn inmiddels aangepast, de setup kosten verwijderd (goed punt) en de herroepingspagina link is nu juist.
Qua teksten moet er idd nog het nodige SEO technisch goed geschreven worden, daar zijn we mee bezig.
Dank nogmaals voor je reactie
-
03-08-2019, 09:53 #8
- Berichten
- 133
- Lid sinds
- 8 Jaar
Re: Sitecheck: www.xstocloud.nl
.....
Laatst aangepast door Biancaw : 07-07-2024 om 08:00
-
03-08-2019, 15:30 #9
- Berichten
- 66
- Lid sinds
- 6 Jaar
Re: Sitecheck: www.xstocloud.nl
Beste Bianca,
Ieder bedrijf kan wel eens een chat missen, de reden waarom er dan gevraagd word om een emailadres is om achteraf toch antwoord te kunnen geven op de vraag via bijv email.
Wij hebben deze optie uitgezet, maar beschikbaar zijn betekend niet dat wij iedere seconde op de chat kijken.
Wat betreft jouw puntje 3. Er word niet gesuggereerd dat anderen niet eerlijk zijn.. wij zeggen dat wij dat zijn ! Maar wat ook al in de reactie naar John is getypt... we zijn bezig met teksten..
-
03-08-2019, 16:15 #10
- Berichten
- 210
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Sitecheck: www.xstocloud.nl
Je wilt jezelf als serieus hostingbedrijf onderscheiden en dat is echt top! Doe dat echter wel met zaken die je waar kan maken. Als je claimt 24/7 bereikbaar te zijn en je chat staat op 'online' op zaterdagmorgen 07.15 uur, dan moet je ook antwoord kunnen geven en het niet afdoen in de trant van "beschikbaar zijn betekend niet dat wij iedere seconde op de chat kijken". Dat is echt een zwaktebod, sorry maar zo ziet een klant zo'n reactie (advocaat van de duivel). Zet dan neer hoe je wel/niet te bereiken bent. Daar kun je nog wat winst behalen.
Overigens, ik heb nog nooit midden in de nacht bedacht dat ik mijn webhostingpartij zou gaan bellen.... Dus of dát het onderscheidende servicelevel is waar een klant naar op zoek is, is maar de vraag. Telefonisch bereikbaar zijn wel, en dat doe je super!
Ik zou eerst de teksten verder verbeteren/uitwerken en hier en daar nog wat functionaliteit herschikken en overwegen. Dan wil ik er best nog eens voor gaan zitten om heel kritisch te gaan kijken. Wat er tot nu toe staat is prima en zou mij zeker kunnen verleiden tot een aankoop.
-
03-08-2019, 22:43 #11gast2588125031 Guest
Re: Sitecheck: www.xstocloud.nl
Beste Raoul,
Je foto van de eerste header is niet groot genoeg op een 27 inch scherm, waardoor hij aan de zijkanten opnieuw loopt. Dit oogt niet mooi.
Bij de prijzen van de SSL certificaten is de maand niet goed vertaald:Monthinformatioe over koffiezetapparaat, parkeerplaatsen etc Maar wat maakt ons dat uit? Wij komen als klant toch nooit daar. Want colocatie wordt wel genoemd, maar nergens te bestellen.
Bij de ICT Diensten, veel tekst maar geen: 'call to action' Waar bestellen? Wat zijn de prijzen, etc?
Bij ' hulp' staat een link om TeamViewer te downloaden, echter is dit een .exe bestand. Hoe zit het met Linux en Mac gebruikers?
Bij datacenter staaat:
Bij VPS staat omtrent dataverkeer fair use policy, maar als ik het wil configuren moet ik wel mijn dataverkeer invullen en afrekenen?
-
04-08-2019, 16:16 #12
- Berichten
- 66
- Lid sinds
- 6 Jaar
Re: Sitecheck: www.xstocloud.nl
Hartelijk dank voor jullie feedback, wij zullen z.s.m. de puntjes aanpakken en verbeteringen aanbrengen waar nodig..
-
05-08-2019, 17:52 #13
- Berichten
- 1.735
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Sitecheck: www.xstocloud.nl
Aantal vragen:
- Waar staan jullie servers
- Zijn jullie GDPR compliant?
- Dus als ik klant ben mag ik niemand die bij jullie werkt overnemen? "Artikel 26 Niet-overname personeel
1. Opdrachtgever neemt geen medewerkers van dienstverlener (of van ondernemingen waarop dienstverlener ter uitvoering van deze overeenkomst een beroep heeft gedaan en die betrokkenen zijn (geweest) bij de uitvoering van de overeenkomst) in dienst. Ook laat hij hen niet anderszins direct of indirect voor zich werken. Dit verbod geldt gedurende de looptijd van de overeenkomst tot een jaar na beëindiging daarvan. Op dit verbod geldt één uitzondering: partijen kunnen in goed zakelijk overleg met elkaar andere afspraken maken. Deze afspraken gelden voor zover die schriftelijk zijn vastgelegd."
-
05-08-2019, 19:22 #14
- Berichten
- 66
- Lid sinds
- 6 Jaar
Re: Sitecheck: www.xstocloud.nl
Beste Stefan,
Antwoord op vraag
1. Onze servers staan bij BIT te Ede
2. Wij doen ons best om hieraan te voldoen, echter zijn wij dat 100% nog niet
3. Nee dit is correct, zonder schriftelijke toestemming of overleg van onze werkgever mogen wij niet voor u komen werken, wel zijn wij in te huren voor werkzaamheden.
-
07-08-2019, 06:38 #15
- Berichten
- 210
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Sitecheck: www.xstocloud.nl
Terechte opmerkingen van Stefan.
GDPR/AVG is belangrijk.
Maar het belemmeringenverbod kun je er gerust uithalen. Het is klantonvriendelijk en niet houdbaar. Er is zelfs jurisprudentie van uitzendbureau's waarbij de uitgeleende werknemers vast in dienst traden bij de werkgever waar ze op uitzendbasis gewerkt hadden, zelfs in die gevallen oordeelt de rechter dat het belang van de werknemer hoort te prevaleren. Het belemmeringenverbod werd hierbij aan de kant gezet en zelfs het relatiebeding heeft het niet gehaald.
Overleg dat met je werkgever/jezelf, want jij bent volgens mij de enige werknemer en de enige werkgever van dit bedrijf? Dat brengt me op de tip om je bedrijf niet anders of grootschaliger voor te doen dan je bent, daar heb je niks aan.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic