Goedenavond allen!
Een poosje geleden is Glire.nl online gegaan, maar de bezoekersaantallen blijven een beetje achter bij wat ik gehoopt had. Natuurlijk heeft dit te maken met een stukje naamsbekendheid, maar het is ook zo dat de bezoekers die ik heb eigenlijk niks bestellen.
Ik ben dan ook erg benieuwd wat jullie van de website vinden, zodat ik deze wellicht op een aantal punten kan aanpassen! Ik ben er namelijk van overtuigd dat wij met onze contractvrije diensten en vele voordelen een mooi concept in handen hebben!
Ik hoor graag van jullie!
- Feedback gevraagd van Glire.nl
-
13-12-2013, 19:07 #1
- Berichten
- 47
- Lid sinds
- 11 Jaar
Feedback gevraagd van Glire.nl
-
-
13-12-2013, 19:43 #2
- Berichten
- 402
- Lid sinds
- 12 Jaar
Re: Feedback gevraagd van Glire.nl
Traag. Erg traag. Het duurde bij mij toch wel een poos voordat die site volledig geladen was, dat terwijl ik op een 120mbit lijn zit. Voor de rest een mooie website, al zou ik wel de titles veranderen (die zijn niet bepaald SEO vriendelijk). En misschien ook wat doen aan je website; domeinen hebben geen productfotos nodig.
Daarnaast is de 3clicks theme niet bepaald geschikt als hosting website tenzij je hem een beetje aanpast.
-
13-12-2013, 20:18 #3
- Berichten
- 47
- Lid sinds
- 11 Jaar
Re: Feedback gevraagd van Glire.nl
Bedankt voor uw feedback! Heeft u zelf ervaring met andere designs?
-
13-12-2013, 21:18 #4
- Berichten
- 402
- Lid sinds
- 12 Jaar
Re: Feedback gevraagd van Glire.nl
En ja... Er zijn genoeg andere themes die beter fungeren als hosting websites. Kijk eens naar de Gridhost, Smart host, Alpha host of Phenomenon themes.
-
17-12-2013, 18:20 #5
- Berichten
- 47
- Lid sinds
- 11 Jaar
Re: Feedback gevraagd van Glire.nl
Gisteren lag de website er even uit i.v.m. onderhoud. Gedurende het onderhoud zijn de prijzen aangepast van incl. naar excl. BTW. Daarnaast zijn de advertenties (welke niet werden weergegeven) weggehaald, en is er een aanpassing doorgevoerd waardoor voor de pagina onnodige bestanden niet langer geladen worden wat de snelheid ten goede moet komen.
Ook is er een update doorgevoerd op de servers, waardoor nu PHP 5.4 ondersteund wordt (eerst PHP 5.3). We hebben ook een LiveHelpdesk (livechat) geďntroduceerd die ook buiten openingstijden regelmatig online zal zijn.
Het aantal items dat per pagina onder 'Glire en shoppen' werd weergegeven is verhoogd naar 8 zodat er minder vaak geklikt hoeft te worden. De productafbeelding op de productpagina's is verdwenen. Momenteel wordt nog gezocht naar een mogelijkheid om ook de productafbeeldingen in de shop weg te halen.
Per maand betalen is bovendien goedkoper geworden. Voorheen was het maandbedrag opgebouwd als jaarbedrag/10+€0,25 transactiekosten, nu als jaarbedrag/12+€0,19 transactiekosten. U betaalt dus niet langer 2 maanden teveel!
We doen het natuurlijk niet voor niks, en zijn dan ook erg benieuwd naar uw feedback! Om te vieren dat we steeds beter worden krijgt u tot en met 20 december 25% korting op ál onze hostingpakketten! Gebruik hiervoor de kortingscoupon STEEDSBETER. Wij zijn alvast met de LiveHelpdesk beschikbaar om u te helpen mocht het nodig zijn. Voor klanten via SiteDeals verdubbelen we de resources!
Hopelijk tot snel!
-
17-12-2013, 18:21 #6
- Berichten
- 47
- Lid sinds
- 11 Jaar
Re: Feedback gevraagd van Glire.nl
Overigens wordt er de komende dagen gewerkt aan het verbeteren van de SEO!
-
17-12-2013, 18:26 #7
- Berichten
- 402
- Lid sinds
- 12 Jaar
Re: Feedback gevraagd van Glire.nl
Stukken beter, alleen is de shop pagina nogsteeds foeilelijk. Je moet geschikte images vinden om die daar te plaatsen of die pagina gewoon helemaal aanpassen. Voor de rest gaat het de goede kant op.
Desnoods verwijder je die hele pagina. Ik snap eigenlijk niet waarom die daar nog staat...
-
17-12-2013, 18:31 #8
- Berichten
- 47
- Lid sinds
- 11 Jaar
Re: Feedback gevraagd van Glire.nl
Bedankt voor uw feedback! Dat is eigenlijk wel een goede tip. Ik ga kijken op welke manier we het beste de shoppagina kunnen weghalen. Waarschijnlijk zal ik deze pagina dan gewoon naar de achtergrond verplaatsen.
Vindt u de snelheid ook verbeterd?
-
17-12-2013, 18:32 #9
- Berichten
- 402
- Lid sinds
- 12 Jaar
Re: Feedback gevraagd van Glire.nl
Snelheid is iets beter ja. Je kan de pagina als het goed is gewoon weghalen (kijk bij pagina's).
-
17-12-2013, 18:37 #10
- Berichten
- 47
- Lid sinds
- 11 Jaar
Re: Feedback gevraagd van Glire.nl
Top! Ja, dat begrijp ik. Punt is wel dat de ervaring voor de klant ook goed moet blijven. Op de pagina's domeinnamen, hosting, onderhoud en upgrades moeten klanten eerst naar onderen scrollen voor het onderwerp 'Glire en shoppen' waar ze een overzicht vinden van alle items in die categorie. Vindt u het, stel dat ik de shoppagina zou weghalen, duidelijk waar u de items kunt vinden en bestellen?
-
17-12-2013, 18:45 #11
- Berichten
- 236
- Lid sinds
- 18 Jaar
Re: Feedback gevraagd van Glire.nl
Ik heb eigenlijk maar 1 tip: haal die VERSCHRIKKELIJKE auto-scroll (smoothscroll.js) weg, laat mensen zelf bepalen hoe ze door je pagina's scrollen.. Nu loop je kans dat een hoop teksten over het hoofd worden gezien.
-
17-12-2013, 18:49 #12
- Berichten
- 402
- Lid sinds
- 12 Jaar
Re: Feedback gevraagd van Glire.nl
Dat en van host veranderen. De website is af en toe nog steeds zo traag als dikke stront. Het ziet er niet echt netjes uit als je in Nederland hosting aanbied en je eigen website offshore bij "GoDaddy" host.
-
17-12-2013, 19:04 #13
- Berichten
- 47
- Lid sinds
- 11 Jaar
Re: Feedback gevraagd van Glire.nl
Als het goed is, is de smoothscroll nu uitgeschakeld. Klopt dat? Onze servers staan gewoon in Nederland, maar ik kan u verzekeren dat we continu bezig zijn met het verbeteren van zowel onze diensten als (de snelheid van) de website. Uw feedback is dan ook zeker welkom!
-
17-12-2013, 19:47 #14
- Berichten
- 1.454
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Feedback gevraagd van Glire.nl
Waarom openen interne links in een nieuw tabblad? En waarom zo'n enorm submenu?
Verder vind ik het toevoegen van een domeinnaam in een winkelwagen erg vreemd, zeker omdat ik nog niet eerst heb kunnen checken of de domeinnaam wel vrij is. Na lang zoeken kan dat blijkbaar wel, maar ik moet wel al zelf de extensie opgeven. Vrijwel alle andere bedrijven laten automatisch zien welke populaire extensies vrij of bezet zijn.
Maar goed, ik heb het gecheckt en wil de naam registreren. Dan staat er niet achter de domeinnaam "registreer nu" maar "productpagina". En vervolgens kom ik weer op die vreemde productpagina voor een onbekende domeinnaam die ik in een winkelwagen moet plaatsen...
Maar goed, stel dat ik zelfs dat doe (in de praktijk was ik allang weg geweest hoor). Dan ga ik naar de winkelmand, en vervolgens kan ik nog steeds geen domeinnaam invullen (maar wel afrekenen...). Hoe weten jullie nou welke domeinnaam ik wil? En wanneer wordt deze geregistreerd?
Dan kan de hosting nog zo goed zijn, maar mensen zijn nu eenmaal bepaalde dingen gewend van hostingbedrijven en als je dat soort basic dingen niet op orde hebt zullen mensen niet snel iets bij je afnemen...
-
17-12-2013, 19:56 #15
- Berichten
- 47
- Lid sinds
- 11 Jaar
Re: Feedback gevraagd van Glire.nl
Bedankt voor uw feedback! Het openen van de links in een nieuw tabblad is onderdeel geweest van het onderhoud dat gisteren heeft plaatsgevonden, en is bedoeld om bezoekers langer op de website te houden. Dit gebeurt overigens alleen op de homepage, en hebben we bewust niet op alle pagina's doorgevoerd omdat het inderdaad ook averechts zou kunnen werken.
Er kwamen wel bezoekers op de website, maar niemand bestelde iets. Dit komt onder meer door de redenen die u opgeeft. Het bestellen van domeinnamen is op dit moment inderdaad omslachtig, maar komt voornamelijk doordat de systemen die we nu gebruiken geen specifieke hostingsystemen zijn. Na het onderhoud hebben we ook de link naar het controleren van domeinnamen prominenter op de homepage geplaatst (voorheen stond dit niet op de homepage en was het nog langer zoeken), waardoor we het proces hopen te versnellen.
Domeinnamen kunnen tijdens het afrekenen worden ingevoerd onder 'Opmerkingen'. Deze instructies staan overigens wel vermeld op de productpagina's van alle domeinextensies.
Nogmaals, ik besef mij dat dit proces niet ideaal is en veel sneller kan. We zijn dan ook volop bezig om hier oplossingen voor te zoeken.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic