Graag huisregels aanpassen dat het woord TOP bij domeinnamen aanbiedingen niet is toegestaan.
Vind dit irritant staan het woord en is ook misleidend en iemand misleiden mag dus niet.
Wat voor iemand TOP is, is voor iemand anders echt waardeloos.
Kom toch echt van die achterlijke domeinnamen tegen waar het woord TOP voor staat.
https://www.sitedeals.nl/domeinnamen/...-allesin1.html
Dit is zo'n voorbeeld met zo'n waardeloze naam en dan toch nog TOP noemen.
En dit is dus een voorbeeld hoe het nou wel moet:
https://www.sitedeals.nl/domeinnamen/...kasten-eu.html
-
16-12-2014, 05:57 #1
- Berichten
- 729
- Lid sinds
- 16 Jaar
Woord TOP bij domeinnamen niet toestaan
-
-
16-12-2014, 08:00 #2
- Berichten
- 147
- Lid sinds
- 12 Jaar
Re: Woord TOP bij domeinnamen niet toestaan
Helemaal mee eens. Wellicht een regel dat de domeinnaam duidelijk herkenbaar in de titel komt te staan zonder subjectieve, schreeuwerige en leugenachtige toevoegingen. Om het speeltuin gevoel iets te laten dalen.
-
16-12-2014, 09:21 #3
- Berichten
- 6.271
- Lid sinds
- 13 Jaar
Re: Woord TOP bij domeinnamen niet toestaan
Dit probeer ik al jaren van SD af te krijgen. Alle domeinnamen met voorvoegsels als mooi, prachtig, schitterend etc etc hebben geen enkele meerwaarde.
Heel soms zitten er echt ''top'' domeinnamen tussen, echter over het algemeen zijn het eerder flop domeinnamen.
Het is zeer eenvoudig om deze vorm van irritatie aan te pakken door alle topics met genoemde woorden direct te verwijderen.
-
19-12-2014, 02:14 #4
- Berichten
- 729
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Woord TOP bij domeinnamen niet toestaan
Jammer dat Job hier dan niets aan doet als je het al jaren probeert. Klopt wat je zegt heeft geen enkele toegevoegde waarde het woordje top.
-
19-12-2014, 04:15 #5
- Berichten
- 644
- Lid sinds
- 13 Jaar
Re: Woord TOP bij domeinnamen niet toestaan
Inderdaad ergerlijk. Maar werkt verbieden? Krijgen we dan niet zoiets als KLASSE domeinen of iets dergelijks?
-
19-12-2014, 06:27 #6
- Berichten
- 729
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Woord TOP bij domeinnamen niet toestaan
alleen domeinnaam gebruiken als titel, meer niet.
-
23-12-2014, 14:03 #7
- Berichten
- 547
- Lid sinds
- 18 Jaar
Re: Woord TOP bij domeinnamen niet toestaan
Mee eens, het woord TOP en dergelijke vergelijkbare titels voegen niets toe aan het aanbod.
-
23-12-2014, 15:59 #8
- Berichten
- 5.661
- Lid sinds
- 18 Jaar
Re: Woord TOP bij domeinnamen niet toestaan
Idd, alleen toestaan dat zinnige informatie wordt gegeven in de titel: de domeinnaam, de niche (bij meerdere domeinnamen), de TLD, de hoeveelheid zoekopdrachten etc.
-
23-12-2014, 20:38 #9
- Berichten
- 729
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Woord TOP bij domeinnamen niet toestaan
De overige info gewoon bij het topic zelf vermelden niet in de titel dat maakt het weer onoverzichtelijk.
-
21-01-2015, 00:38 #10
- Berichten
- 1.490
- Lid sinds
- 10 Jaar
Re: Woord TOP bij domeinnamen niet toestaan
Eens. Gewoon feitelijke informatie en verder niets.
Dus:
autoverzekeringen23 (.pruts)
En niet:
TOP DOMEINNAAM AUTOVERZEKERINGEN!!! NIET TE MISSEN KANS !!! NU OF NOOIT!!!!
Of het top is, kan iedereen dan wel voor zichzelf bepalen. Meestal zijn de domeinnamen die schuilen achter dit soort schreeuwerige topictitels overigens prutsdomeinnamen naar mijn mening!
Domeinnamen waarvan vrijwel niemand kan ontkennen dat ze top zijn, zie je hier overigens nauwelijks.
-
28-01-2015, 07:15 #11
- Berichten
- 234
- Lid sinds
- 10 Jaar
Re: Woord TOP bij domeinnamen niet toestaan
Is inderdaad vaak zo het woordje TOP en als je dan kijkt vraag je je af waar is die TOP gebleven, waar ik me ook een beetje aan erger is dat ze website's aanbieden door middel van met een domeinnaam te adverteren zie https://www.sitedeals.nl/domeinnamen/...ngle-site.html gebruikt dus elke dag bijna ook daar zou iets aan moeten gedaan worden door de moderators. Zo adverteren ze toch voor hun website te verkopen en betalen maar 2 credits!
-
28-01-2015, 16:48 #12
- Berichten
- 729
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Woord TOP bij domeinnamen niet toestaan
Dank voor de reacties. Zo te zien ben ik dus niet de enige die zich hieraan ergert. Jammer dat Job zijn standpunt in dit niet kenbaar maakt.
Verder waar ik me ook aan erger is het woord Potentie.
Iedere website heeft potentie mits je er maar genoeg tijd/ geld insteekt.
-
28-01-2015, 16:56 #13
- Berichten
- 2.816
- Lid sinds
- 19 Jaar
Re: Woord TOP bij domeinnamen niet toestaan
De reden geef je eigenlijk zelf al aan. Het begint bij TOP, dan word het potentie, dan geweldig. Ik kan- en ga- geen woord politie in het leven roepen.
Wel kan ik me vinden bij gewoon domein als titel, ware het niet dat gros nu al te paranoia is gewoon de domein bij naam te noemen. Lijkt wel of het namen zijn waar de FBI niet achter mag komen. Word toch lastig als men niet de naam op normale wijze wil opgeven.
Komt nog bij de verzamel verkopen.
-
28-01-2015, 17:12 #14
- Berichten
- 729
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Woord TOP bij domeinnamen niet toestaan
Job dank voor reactie. Je kunt het plaatsingsbeleid hierop aanpassen. Je hoeft dan ook geen politie agent te zijn.
Lijkt me wel mogelijk bij domeinnamen het zo aan te passen dat men alleen maar een domeinnaam kan invullen bij de titel en meer niet.
Bij verzamelverkopen gewoon als titel meerdere domeinnamen en dan uiteraard bij plaatsing de lijst domeinnamen die ze te koop aanbieden.
Bij titel zou ook nog eventueel de branche van de domeinnamen genoemd kunnen worden maar is geen must.
-
28-01-2015, 18:09 #15
- Berichten
- 11.597
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Woord TOP bij domeinnamen niet toestaan
Ik heb me er zelf ook wel eens schuldig aan gemaakt. Niettemin zou ik het toejuichen wanneer hier eens naar gekeken kan worden. Ik begrijp dat het best hinderlijk kan zijn. Dus bij deze: excuses.
Job, als mensen het beestje niet bij de naam durven te noemen, zou het een optie zijn dat deze heren/dames in elk geval een categorie o.i.d. moeten aanvinken, waarin de naam zich ongeveer begeeft. Voorbeeld: i.p.v. Verzekering.nl --> Assurantiën.
Tags voor dit bericht
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic