Hallo. Ik heb een probleem met mijn website. Van de 1 op de andere dag zie ik mijn site in codes in plaats van dat ik mijn site werkelijk zie. Dit is wat ik zie en ik weet niet hoe ik dat moet oplossen. Ik heb alles geprobeerd, ook per onderdeel en script gekeken en als ik mijn oude scripts upload naar mijn FTP blijft hij ook die codes weergeven. Er hoort een Online Pokemon RPG op te staan. Weet iemand waar dat aan ligt?
Tussen de code tags staat hoe ik mijn website nu zie. Ik vind dat heel raar.
Met vriendelijke groet,Code:", "", $tekst); #Gebruiken voor hele lange zinnen afte kappen naar kortere zinnen. http://nl3.php.net/wordwrap $tekst = anti_langezin($tekst); #Enters in de textarea ook weergeven als een enter $tekst = nl2br($tekst); #Smilies $pad = "images/emoticons/"; # UBB code => Bestandsnaam $smiley = array( ":)" => "001.png", ":D" => "002.png", "xD" => "107.png", ":P" => "104.png", ";)" => "003.png", ":S" => "009.png", ":O" => "004.png", "8-)" => "050.png", " "075.png", "(K)" => "028.png", "(BOO)" => "096.png", "(J)" => "086.png", "(V)" => "087.png", ":8)" => "088.png", ":@" => "099.png", ":$" => "008.png", ":-#" => "048.png", ":(" => "010.png", ":'(" => "011.png", ":|" => "012.png", "(H)" => "006.png", "(A)" => "014.png", "|-)" => "078.png", "(T)" => "034.png", "+o(" => "053.png", "(L)" => "015.png", ":[" => "043.png", "(G)" => "108.png", "(S)" => "109.png", ":'|" => "093.png", "(F)" => "025.png", "(Y)" => "041.png", "(N)" => "042.png" ); foreach($smiley as $bb => $img) $tekst = preg_replace("#".preg_quote($bb,'#')."#i","",$tekst); #Als er geen [ inzit hoeft hij de rest niet te laden if(strpos($tekst, "[") === false){ return $tekst; } #Standaard ubb functies $tekst = preg_replace("#\[b\](.*?)\[/b\]#si", "\\1", $tekst); $tekst = preg_replace("#\[i\](.*?)\[/i\]#si", "\\1", $tekst); $tekst = preg_replace("#\[u\](.*?)\[/u\]#si", "\\1", $tekst); $tekst = preg_replace("#\[s\](.*?)\[/s\]#si", "\\1", $tekst); $tekst = preg_replace("#\[marquee\](.*?)\[/marquee\]#si", "\\1", $tekst); $tekst = preg_replace("#\[center\](.*?)\[/center\]#si", "\\1", $tekst); $tekst = preg_replace("#\[quote\](.*?)\[/quote\]#si", "\\1 ", $tekst); $tekst = preg_replace("#\[player\](.*?)\[/player\]#si", "\\1", $tekst); #Balkje $tekst = str_replace("[HR]", "
", $tekst); $tekst = str_replace("[line]", "
", $tekst); #Kleuren $tekst = preg_replace ("#\[color=(\#[0-9A-F]{6}|[a-z\-]+)\](.*?)\[/color\]#si", "[COLOR=\"\\1\"]\\2[/COLOR]", $tekst); #URL $tekst = preg_replace("#\[url\][[:space:]]*(http://)?([^\\[]*)[[:space:]]*\[/url\]#","http://\\2", $tekst); #Plaatje maken $tekst = preg_replace("#\\[img]([^\\[]*)\\[/img\\]#","660) {this.width=660}\">",$tekst); #Youtuve player $tekst = preg_replace('_\[youtube\].*?(v=|v/)(.+?)(&.*?|/.*?)?\[/youtube\]_is', '[youtube]$2[/youtube]', $tekst); $tekst = preg_replace('_\[youtube\]([a-z0-9-]+?)\[/youtube\]_is', '', $tekst); #pokemon images $tekst = preg_replace("#\[animatie\]([^\[]+)\[/animatie\]#","
",$tekst); $tekst = preg_replace("#\[icon\]([^\[]+)\[/icon\]#","
",$tekst); $tekst = preg_replace("#\[icon_shiny\]([^\[]+)\[/icon_shiny\]#","
",$tekst); $tekst = preg_replace("#\[back\]([^\[]+)\[/back\]#","
",$tekst); $tekst = preg_replace("#\[back_shiny\]([^\[]+)\[/back_shiny\]#","
",$tekst); $tekst = preg_replace("#\[pokemon\]([^\[]+)\[/pokemon\]#","
",$tekst); $tekst = preg_replace("#\[shiny\]([^\[]+)\[/shiny\]#","
",$tekst); return $tekst; } //Cache Query in txt function query_cache($page,$query,$expire){ global $connection; $file = 'cache/'.$page.'.txt'; if (file_exists($file) && filemtime($file) > (time() - $expire)) { $records = unserialize(file_get_contents($file)); } else { $result = $connection->query($query) or die (mysqli_error()); while ($record = mysqli_fetch_assoc($result)) $records[] = $record; $OUTPUT = serialize($records); $fp = fopen($file,"w"); fputs($fp, $OUTPUT); fclose($fp); } // end else return $records; } function query_cache_num($page,$query,$expire){ global $connection; $file = 'cache/'.$page.'.txt'; if (file_exists($file) && filemtime($file) > (time() - $expire)) { $record = unserialize(file_get_contents($file)); } else { $result = $connection->query($query) or die (mysqli_error()); $record = mysqli_num_rows($result); $OUTPUT = serialize($record); $fp = fopen($file,"w"); fputs($fp, $OUTPUT); fclose($fp); } // end else return $record; } function update_pokedex($wild_id,$old_id,$wat){ global $connection; $load = mysqli_fetch_assoc($connection->query("SELECT pok_gezien, pok_bezit, pok_gehad FROM gebruikers WHERE user_id ='".$_SESSION['id']."'")); $pokedex_bezit = in_array($wild_id, explode(",", $load['pok_bezit'])); $pokedex_gehad = in_array($wild_id, explode(",", $load['pok_gehad'])); $pokedex_gehad_old = in_array($old_id, explode(",", $load['pok_gehad'])); $pokedex_gezien = in_array($wild_id, explode(",", $load['pok_gezien'])); if($wat == 'ei'){ if($pokedex_gezien === false) $query = "`pok_gezien`=concat(pok_gezien,',".$wild_id."')"; if($pokedex_bezit === false) $query .= ",`pok_bezit`=concat(pok_bezit,',".$wild_id."')"; } elseif($wat == 'zien'){ if($pokedex_gezien === false) $query = "`pok_gezien`=concat(pok_gezien,',".$wild_id."')"; } elseif($wat == 'vangen'){ if($pokedex_bezit === false) $query = "`pok_bezit`=concat(pok_bezit,',".$wild_id."')"; } elseif($wat == 'release'){ if($pokedex_gehad === false) $query = "`pok_gehad`=concat(pok_gehad,',".$wild_id."')"; } elseif($wat == 'buy'){ if($pokedex_gezien === false) $query = "`pok_gezien`=concat(pok_gezien,',".$wild_id."')"; if($pokedex_bezit === false) $query .= ",`pok_bezit`=concat(pok_bezit,',".$wild_id."')"; } elseif($wat == 'evo'){ if($pokedex_gezien === false) $query = "`pok_gezien`=concat(pok_gezien,',".$wild_id."')"; if($pokedex_bezit === false) $query .= ",`pok_bezit`=concat(pok_bezit,',".$wild_id."')"; if($pokedex_gehad_old === false) $query .= ",`pok_gehad`=concat(pok_gehad,',".$old_id."')"; } if(!empty($query)) $connection->query("UPDATE gebruikers SET ".$query." WHERE user_id='".$_SESSION['id']."'"); } //Calculate min/max price function max_min_price($pokemon){ global $connection; $pokemon['zeldzaamheid'] *= 10; $shinywaard = 150; if($pokemon['shiny'] == 0) $shinywaard = 100; $waard = $pokemon['level'] * $pokemon['zeldzaamheid'] * 30 / 100 * $shinywaard; $maxprice = $waard * 1.5; if($maxprice > 999) $maxprice += 1; $max_min['maxprice'] = $maxprice; $max_min['minimum'] = round($waard / 2); $max_min['waard'] = $waard; //Waard ff mooi maken $max_min['minimum_mooi'] = highamount($max_min['minimum']); $max_min['waard_mooi'] = highamount($waard); $max_min['maxprice_mooi'] = highamount($maxprice); return $max_min; } //Check if player can see the page function page_timer($page,$timer){ global $connection; $zien = array('home', 'account-options', 'pokemoninfo', 'rankinglist', 'statistics', 'forum-categories', 'forum-threads', 'forum-messages', 'promotion', 'modify-order', 'extended', 'items', 'house', 'pokedex', 'inbox', 'send-message', 'read-message', 'events', 'buddylist', 'blocklist', 'area-messenger', 'search-user', 'profile', 'logout', 'area-market', 'information'); if($timer == 'jail') array_push($zien, "jail"); if(in_array($page, $zien)) return true; else return false; } #Als speler er rank bij krijgt function rankerbij($soort,$txt){ global $connection; #Kijken wat speler gedaan heeft if($soort == "race") $soort = 1; elseif($soort == "werken") $soort = 2; elseif($soort == "whoisitquiz") $soort = 2; elseif($soort == "attack") $soort = 3; elseif($soort == "jail") $soort = 3; elseif($soort == "trainer") $soort = 4; elseif($soort == "gym") $soort = 5; elseif($soort == "duel") $soort = 5; //Kijken als speler niet boven de max zit. $spelerrank = mysqli_fetch_assoc($connection->query("SELECT `land`, `rankexp`, `rankexpnodig`, `rank` FROM `gebruikers` WHERE `user_id`='".$_SESSION['id']."'")); $rank = rank($spelerrank['rank']); $uitkomst = round((($rank['ranknummer']/0.11)*$soort)/3); $connection->query("UPDATE `gebruikers` SET `rankexp`=`rankexp`+'".$uitkomst."' WHERE `user_id`='".$_SESSION['id']."'"); //Heeft speler genoeg punten om rank omhoog te gaan? $spelerrank['rankexp'] = $spelerrank['rankexp']+$uitkomst; if($spelerrank['rankexpnodig'] <= $spelerrank['rankexp']){ //Punten berekenen wat speler over heeft $rankexpover = $spelerrank['rankexp']-$spelerrank['rankexpnodig']; //Nieuwe rank level bepalen $ranknieuw = $spelerrank['rank']+1; //Gegevens laden van de nieuwe ranklevel $query = mysqli_fetch_assoc($connection->query("SELECT `naam`, `punten`, `naam` FROM `rank` WHERE `ranknummer`='".$ranknieuw."'")); //Nieuwe gegevens opslaan bij de gebruiker if($ranknieuw == 35 ) $connection->query("UPDATE `gebruikers` SET `rank`='34', `rankexp`='1', `rankexpnodig`='300000000', `level`=`level`+'1' WHERE `user_id`='".$_SESSION['id']."'"); else $connection->query("UPDATE `gebruikers` SET `rank`='".$ranknieuw."', `rankexp`='".$rankexpover."', `rankexpnodig`='".$query['punten']."' WHERE `user_id`='".$_SESSION['id']."'"); ##Event taal pack includen $eventlanguage = GetEventLanguage($spelerrank['land']); include('../language/events/language-events-'.$eventlanguage.'.php'); $event = '
'.$txt['event_rank_up'].' '.$query['naam'].'.'; #Melding geven aan de uitdager $connection->query("INSERT INTO gebeurtenis (id, datum, ontvanger_id, bericht, gelezen) VALUES (NULL, NOW(), '".$_SESSION['id']."', '".$event."', '0')"); } } //Als speler er rank bij krijgt function rankeraf($soort){ global $connection; //Kijken wat speler gedaan heeft if($soort == "werken") $soort = 1; elseif($soort == "race") $soort = 1; elseif($soort == "whoisitquiz") $soort = 2; elseif($soort == "attack_run") $soort = 2; elseif($soort == "attack_lose") $soort = 3; //Kijken als speler niet boven de max zit. $spelerrank = mysqli_fetch_assoc($connection->query("SELECT `rank` FROM `gebruikers` WHERE `user_id`='".$_SESSION['id']."'")); $rank = rank($spelerrank['rank']); $uitkomst = floor(($rank['ranknummer']/0.15)*$soort)/3; $connection->query("UPDATE `gebruikers` SET `rankexp`=`rankexp`-'".$uitkomst."' WHERE `user_id`='".$_SESSION['id']."'"); } //Berekenen als het effect moet gebeuren of niet. function kans($nummer){ global $connection; //Willekeurig getal nemen tussen 1 en 100 $getal = rand(1,100); //Als nummer bijv. 50 is word deze loop 50x uitgevoerd for ($i=1; $i<=$nummer; $i++){ $kans = rand(1,100); if($getal == $kans) return true; } return false; } //Als pokemon aanval leert of evolueert function levelgroei($levelnieuw,$pokemon){ global $connection; //Gegevens laden van pokemon die leven groeit uit levelen tabel $levelensql = $connection->query("SELECT `id`, `level`, `trade`, `wild_id`, `wat`, `nieuw_id`, `aanval` FROM `levelen` WHERE `wild_id`='".$pokemon['wild_id']."'"); //Voor elke actie kijken als het klopt. while($levelen = mysqli_fetch_assoc($levelensql)){ //als de actie een aanval leren is if($levelen['wat'] == "att"){ //Komt het benodigde level overeen if($levelen['level'] == $levelnieuw){ //Kent de pokemon deze aanval al if(($pokemon['aanval_1'] != $levelen['aanval']) AND ($pokemon['aanval_2'] != $levelen['aanval']) AND ($pokemon['aanval_3'] != $levelen['aanval']) AND ($pokemon['aanval_4'] != $levelen['aanval'])){ //Als er 1 plek leeg is if((empty($pokemon['aanval_1'])) OR (empty($pokemon['aanval_2'])) OR (empty($pokemon['aanval_3'])) OR (empty($pokemon['aanval_4']))){ //Is de eerst plek niet leeg if(!empty($pokemon['aanval_1'])){ //Is de tweede plek niet leeg if(!empty($pokemon['aanval_2'])){ //Is de derde plek niet leeg if(!empty($pokemon['aanval_3'])){ //Is de vierde plek niet leeg, dan moet er gekozen worden, code maken die word mee gegeven if(!empty($pokemon['aanval_4'])){ if(!$_SESSION['aanvalnieuw']) $_SESSION['aanvalnieuw'] = base64_encode($pokemon['id']."/".$levelen['aanval']); } //Als de vierde plek wel leeg is dan aanval daar opslaan else $connection->query("UPDATE `pokemon_speler` SET `aanval_4`='".$levelen['aanval']."' WHERE `id`='".$pokemon['id']."'"); } //Als de derde plek wel leeg is dan aanval daar opslaan else $connection->query("UPDATE `pokemon_speler` SET `aanval_3`='".$levelen['aanval']."' WHERE `id`='".$pokemon['id']."'"); } //Als de tweede plek wel leeg is dan aanval daar opslaan else $connection->query("UPDATE `pokemon_speler` SET `aanval_2`='".$levelen['aanval']."' WHERE `id`='".$pokemon['id']."'"); } //Als de eerste plek wel leeg is dan aanval daar opslaan else $connection->query("UPDATE `pokemon_speler` SET `aanval_1`='".$levelen['aanval']."' WHERE `id`='".$pokemon['id']."'"); } //Is alles vol, dan moet er gekozen worden else{ if(!$_SESSION['aanvalnieuw']) $_SESSION['aanvalnieuw'] = base64_encode($pokemon['id']."/".$levelen['aanval']); } } } } //Gaat de pokemon evolueren elseif($levelen['wat'] == "evo"){ //Is het level groter of gelijk aan de level die benodigd is? Naar andere pagina gaan if(($levelen['level'] <= $levelnieuw) OR (($levelen['trade'] == 1) AND ($pokemon['trade'] == "1.5"))){ $code = base64_encode($pokemon['id']."/".$levelen['nieuw_id']); if(!$_SESSION['evolueren']) $_SESSION['evolueren'] = $code; elseif((!$_SESSION['evolueren2']) && ($_SESSION['evolueren'] != $code)) $_SESSION['evolueren2'] = $code; elseif((!$_SESSION['evolueren3']) && ($_SESSION['evolueren'] != $code) && ($_SESSION['evolueren2'] != $code)) $_SESSION['evolueren3'] = $code; elseif((!$_SESSION['evolueren4']) && ($_SESSION['evolueren'] != $code) && ($_SESSION['evolueren2'] != $code) && ($_SESSION['evolueren3'] != $code)) $_SESSION['evolueren4'] = $code; elseif((!$_SESSION['evolueren5']) && ($_SESSION['evolueren'] != $code) && ($_SESSION['evolueren2'] != $code) && ($_SESSION['evolueren3'] != $code) && ($_SESSION['evolueren4'] != $code)) $_SESSION['evolueren5'] = $code; elseif((!$_SESSION['evolueren6']) && ($_SESSION['evolueren'] != $code) && ($_SESSION['evolueren2'] != $code) && ($_SESSION['evolueren3'] != $code) && ($_SESSION['evolueren4'] != $code) && ($_SESSION['evolueren5'] != $code)) $_SESSION['evolueren6'] = $code; } } else return True; } } //Als pokemon level groeit function nieuwestats($pokemon,$levelnieuw,$nieuwexp){ global $connection; //Gegevens opzoeken in de experience tabel en karakter tabel $explevel = $levelnieuw+1; if($explevel < 101) $info = mysqli_fetch_assoc($connection->query("SELECT experience.punten, karakters.* FROM experience INNER JOIN karakters WHERE experience.soort='".$pokemon['groei']."' AND experience.level='".$explevel."' AND karakters.karakter_naam='".$pokemon['karakter']."'")); else{ $info = mysqli_fetch_assoc($connection->query("SELECT * FROM karakters WHERE karakter_naam='".$pokemon['karakter']."'")); $info['punten'] = 0; } //Exp bereken dat de pokemon over gehouden heeft en mee neemt naar het volgend level. $expover = $nieuwexp-$pokemon['expnodig']; //Nieuwe stats en hp berekenen //Bron: http://www.upokecenter.com/games/rs/guides/id.html //Stats berekenen //Formule Stats = int((int(int(A*2+B+int(C/4))*D/100)+5)*E) $attackstat = round(((((($pokemon['attack_base']*2+$pokemon['attack_iv']+floor($pokemon['attack_ev']/4))*$levelnieuw/100)+5)*1)+$pokemon['attack_up'])*$info['attack_add']); $defencestat = round(((((($pokemon['defence_base']*2+$pokemon['defence_iv']+floor($pokemon['defence_ev']/4))*$levelnieuw/100)+5)*1)+$pokemon['defence_up'])*$info['defence_add']); $speedstat = round(((((($pokemon['speed_base']*2+$pokemon['speed_iv']+floor($pokemon['speed_ev']/4))*$levelnieuw/100)+5)*1)+$pokemon['speed_up'])*$info['speed_add']); $spcattackstat = round(((((($pokemon['spc.attack_base']*2+$pokemon['spc.attack_iv']+floor($pokemon['spc.attack_ev']/4))*$levelnieuw/100)+5)*1)+$pokemon['spc_up'])*$info['spc.attack_add']); $spcdefencestat = round(((((($pokemon['spc.defence_base']*2+$pokemon['spc.defence_iv']+floor($pokemon['spc.defence_ev']/4))*$levelnieuw/100)+5)*1)+$pokemon['spc_up'])*$info['spc.defence_add']); $hpstat = round(((((($pokemon['hp_base']*2+$pokemon['hp_iv']+floor($pokemon['hp_ev']/4))*$levelnieuw/100)+$levelnieuw)+10)+$pokemon['hp_up'])*$info['speed_add']); //Stats opslaan $connection->query("UPDATE `pokemon_speler` SET `level`='".$levelnieuw."', `levenmax`='".$hpstat."', `leven`='".$hpstat."', `exp`='".$expover."', `expnodig`='".$info['punten']."', `attack`='".$attackstat."', `defence`='".$defencestat."', `speed`='".$speedstat."', `spc.attack`='".$spcattackstat."', `spc.defence`='".$spcdefencestat."', `effect`='', `hoelang`='' WHERE `id`='".$pokemon['id']."'"); return $info['punten']; } //Tabel welke pokemon level je tegenkomt function rankpokemon($ranknummer){ global $connection; /* Ranks en per rank de levels van de wilde pokemon 1. Newbie 5 2. Junior 5-10 3. Bully 5-15 4. Casual 8-20 5. Trainer 10-25 6. Great Trainer 13-30 7. Traveller 15-35 8. Macho 18-40 9. Gym Leader 20-45 10. Shiny Trainer 25-50 11. Elite Trainer 28-55 12. Commander 30-60 13. Professional 33-65 14. Hero 35-70 15. King 38-75 16. Champion 40-80 17. Legendary 43-85 18. Untouchable 45-90 19. God 48-95 20. Pokemon Master 50-100 */ if($ranknummer == 1) return 5; elseif($ranknummer == 2) return rand(5,10); elseif($ranknummer == 3) return rand(5,15); elseif($ranknummer == 4) return rand(8,20); elseif($ranknummer == 5) return rand(10,25); elseif($ranknummer == 6) return rand(13,30); elseif($ranknummer == 7) return rand(15,35); elseif($ranknummer == 8) return rand(18,40); elseif($ranknummer == 9) return rand(20,45); elseif($ranknummer == 10) return rand(25,50); elseif($ranknummer == 11) return rand(28,55); elseif($ranknummer == 12) return rand(30,60); elseif($ranknummer == 13) return rand(33,65); elseif($ranknummer == 14) return rand(35,70); elseif($ranknummer == 15) return rand(38,75); elseif($ranknummer == 16) return rand(40,80); elseif($ranknummer == 17) return rand(43,85); elseif($ranknummer == 18) return rand(45,90); elseif($ranknummer == 19) return rand(48,95); elseif($ranknummer == 20) return rand(50,100); elseif($ranknummer == 21) return rand(50,100); elseif($ranknummer == 22) return rand(50,100); elseif($ranknummer == 23) return rand(50,100); elseif($ranknummer == 24) return rand(50,100); elseif($ranknummer == 25) return rand(50,100); elseif($ranknummer == 26) return rand(70,100); elseif($ranknummer == 27) return rand(70,100); elseif($ranknummer == 28) return rand(70,100); elseif($ranknummer == 29) return rand(70,100); elseif($ranknummer == 30) return rand(70,100); elseif($ranknummer == 31) return rand(70,100); elseif($ranknummer == 32) return rand(70,100); elseif($ranknummer == 33) return rand(70,100); elseif($ranknummer == 34) return rand(70,100); else return 5; } //Zinnen splitsen als ze te lang zijn. function anti_langezin($zin){ global $connection; /*Werkt niet goed //Zit er geen teken in voor ubb? //Beide ubb tekens vastellen en zoeken //Als beide tekens niet gevonden zijn is het goed if(strpos($zin, "[") === false) { if(strpos($zin, "]") === false) { //Zin opblasen bij een spatie $woord = explode(" ", $zin); //ELk woord apart bekijken for ($i = 0; $i <= sizeof($woord); $i++) { //Is het langer dan 50 tekens, afkappen if(strlen($woord[$i]) > 50) $woord[$i] = wordwrap($woord[$i], 50, "\n", true); //Woord toevoegen $woorden[] = $woord[$i]; } //Voor elke 15 woorden een zin maken for ($ii = 0; $ii < count($woorden); $ii+=15) { $zinnn .= $woorden[$ii]." ".$woorden[$ii+1]." ".$woorden[$ii+2]." ".$woorden[$ii+3]." ".$woorden[$ii+4]." ".$woorden[$ii+5]." ".$woorden[$ii+6]." ".$woorden[$ii+7]." ".$woorden[$ii+8]." ".$woorden[$ii+9]." ".$woorden[$ii+10]." ".$woorden[$ii+11]." ".$woorden[$ii+12]." ".$woorden[$ii+13]." ".$woorden[$ii+14]; } //Te lange zinnen opsplitsen return wordwrap($zinnn, 50, "\n", true); } } else return $zin; */ return $zin; } function pokemon_popup($pokemon,$txt){ global $connection; $img = ""; $pokemon['powertotal'] = $pokemon['attack'] + $pokemon['defence'] + $pokemon['speed'] + $pokemon['spc.attack'] + $pokemon['spc.defence']; if($pokemon['shiny'] == 1) $img = "
"; if($pokemon['gehecht'] == 1) $gehecht = "".$txt['popup_begin']."
"; else $gehecht = ""; if($pokemon['aanval_2'] == "") $aanval2 = ""; else $aanval2 = "2. ".$pokemon['aanval_2']; if($pokemon['aanval_3'] == "") $aanval3 = ""; else $aanval3 = "3. ".$pokemon['aanval_3']; if($pokemon['aanval_4'] == "") $aanval4 = ""; else $aanval4 = "4. ".$pokemon['aanval_4']; return ''.$gehecht.'
#: '.$pokemon['wild_id'].' '.$txt['popup_pokemon'].' '.$pokemon['def_naam'].$img.' '.$txt['popup_clamour_name'].' '.$pokemon['roepnaam'].' '.$txt['popup_type'].' '.$pokemon['type'].' '.$txt['popup_level'].' '.$pokemon['level'].' '.$txt['popup_mood'].' '.$pokemon['karakter'].' '.$txt['pop_up_powertotal'].' '.$pokemon['powertotal'].' '.$txt['popup_ball'].' '.$txt['popup_attacks'].' 1. '.$pokemon['aanval_1'].' '.$aanval2.' '.$aanval3.' '.$aanval4.' '; } //Ranknaam bepalen a.d.v ranknummer(a) function rank($ranknummer){ global $connection; //Gegevens laden vanaf ranknummer $query = mysqli_fetch_assoc($connection->query("SELECT `naam` FROM `rank` WHERE `ranknummer`='".$ranknummer."'")); //Gegevens opstellen $rank['ranknummer'] = $ranknummer; $rank['ranknaam'] = $query['naam']; //Gegevens terug sturen return $rank; } //Maak pokemon naam goed ivm roepnaam & male/female function pokemon_naam($oud,$roepnaam){ global $connection; $new_name = $oud; //Heeft de pokemon een roepnaam if(!empty($roepnaam)) $new_name = $roepnaam; //Staat er een f/m achter de naam Male/Female Character maken elseif (mb_ereg(' ', $oud)) { $pokemon = explode(" ", $oud); if($pokemon[1] == "f") $new_name = $pokemon[0]." ♀"; elseif($pokemon[1] == "m") $new_name = $pokemon[0]." ♂"; else $new_name = $oud; } //Nieuw naam terug sturen return $new_name; } //Maak Computer naam goed ivm male/female function computer_naam($old){ global $connection; //Staat er een f/m achter de naam Male/Female Character maken if (mb_ereg(' ', $old)) { $pokemon = explode(" ", $old); if($pokemon[1] == "f") return $pokemon[0]." ♀"; elseif($pokemon[1] == "m") return $pokemon[0]." ♂"; else return $old; } //Naam bevat geen spatie else return $old; } //Pokemonei function function pokemonei($geg){ global $connection; if($geg['ei'] == 1){ $ei = True; //Beide tijden opvragen, en strtotime van maken $tijdtoen = strtotime($geg['ei_tijd']); $tijdnu = strtotime(date('Y-m-d H:i:s')); //Is er geen tijd dus niet goed geactieveerd, geen pokemon if($tijdtoen == ""){ //Link maken voor het plaatje van de pokemon $new['animatie'] = "images/icons/egg.gif"; $new['little'] = "images/icons/egg_big.gif"; $new['link'] = "images/icons/egg_big.gif"; //Geen leven opgeven $new['levenproc'] = ""; //Andere naam voor de pokemon en de level $new['naam'] = ""; $new['level'] = ""; $new['ei'] = 1; } //Als het verschil minder dan 600 sec is, dan hele ei elseif($tijdnu-$tijdtoen < 300){ //Bereken hoeveel tijd er nog over is $new['tijdover'] = 600-($tijdnu-$tijdtoen); $new['afteltijd'] = strftime("%M:%S", $new['tijdover']); //Link maken voor het plaatje van de pokemon $new['animatie'] = "images/icons/egg.gif"; $new['little'] = "images/icons/egg_big.gif"; $new['link'] = "images/icons/egg_big.gif"; //Geen leven opgeven $new['levenproc'] = "Nog ".$new['afteltijd']." tot het ei uitkomt"; //Alles andere naam toewijzen $new['ei'] = 1; $new['wild_id'] = '??'; $new['wild_nr'] = '??'; $new['naam'] = "??"; $new['def_naam'] = "??"; $new['roepnaam'] = "??"; $new['id'] = $geg['id']; $new['attack'] = "??"; $new['leven'] = "??"; $new['levenmax'] = "??"; $new['defence'] = "??"; $new['type1'] = "??"; $new['type2'] = "??"; $new['speed'] = "??"; $new['level'] = "??"; $new['exp'] = "??"; $new['totalexp'] = "??"; $new['expnodig'] = "??"; $new['spcattack'] = "??"; $new['spcdefence'] = "??"; $new['lvl_hook'] = "(lvl ??)"; $new['level_1'] = "-"; $new['type'] = "?? "; $new['gevongenmet'] = "Poke ball"; $new['karakter'] = "??"; $new['aanval_1'] = "??"; $new['aanval_2'] = "??"; $new['aanval_3'] = "??"; $new['aanval_4'] = "??"; } //Als het verschil meer dan 600 sec is maar minder dan 900 dan halve ei elseif($tijdnu-$tijdtoen < 600){ //Bereken hoeveel tijd er nog over is $new['tijdover'] = 600-($tijdnu-$tijdtoen); $new['afteltijd'] = strftime("%M:%S", $new['tijdover']); //Link maken voor het plaatje van de pokemon $new['link'] = "images/icons/egg_big.gif"; $new['little'] = "images/icons/egg_big.gif"; $new['animatie'] = "images/icons/egg_hatching.gif"; //Geen leven opgeven $new['levenproc'] = "Nog ".$new['afteltijd']." tot het ei uitkomt"; //Alles andere naam toewijzen $new['ei'] = 1; $new['wild_id'] = '??'; $new['wild_nr'] = '??'; $new['naam'] = "??"; $new['def_naam'] = "??"; $new['roepnaam'] = "??"; $new['shiny'] = 0; $new['id'] = $geg['id']; $new['attack'] = "??"; $new['leven'] = "??"; $new['levenmax'] = "??"; $new['defence'] = "??"; $new['type1'] = "??"; $new['type2'] = "??"; $new['speed'] = "??"; $new['level'] = "??"; $new['exp'] = "??"; $new['totalexp'] = "??"; $new['expnodig'] = "??"; $new['spcattack'] = "??"; $new['spcdefence'] = "??"; $new['lvl_hook'] = "(lvl ??)"; $new['lvl_stripe'] = "-"; $new['type'] = "?? "; $new['gevongenmet'] = "Poke ball"; $new['karakter'] = "??"; $new['aanval_1'] = "??"; $new['aanval_2'] = "??"; $new['aanval_3'] = "??"; $new['aanval_4'] = "??"; } else $ei = False; } else $ei = False; if(!$ei){ //Link maken voor het plaatje van de pokemon \ foreach ($geg as $k => $v) { if(!is_numeric($k)) $new[$k] = $v; } $new['ei'] = 0; $new['naamklein'] = strtolower($geg['naam']); ##**## if($geg['shiny'] == 1){ $new['link'] = "images/shiny/".$new['wild_id'].".png"; $new['animatie'] = "images/shiny/icon/".$new['wild_id'].".gif"; } else{ $new['link'] = "images/pokemon/".$new['wild_id'].".png"; $new['animatie'] = "images/pokemon/icon/".$new['wild_id'].".gif"; } #Andere naam voor de pokemon en de level #Alles andere naam toewijzen $new['karakter'] = ucfirst($geg['karakter']); $new['def_naam'] = $geg['naam']; if(empty($geg['roepnaam'])) $new['roepnaam'] = $geg['naam']; else { $new['roepnaam'] = $geg['roepnaam']; $new['naam'] = $geg['naam']; } if($geg['leven'] > 0) $new['levenprocent'] = round(($geg['leven']/$geg['levenmax'])*100); else $new['levenprocent'] = 0; if($geg['expnodig'] > 0) $new['expprocent'] = round(($geg['exp']/$geg['expnodig'])*100); else $new['expprocent'] = 0; $new['levenmin100'] = 100-$new['levenprocent']; $new['type1'] = strtolower($geg['type1']); $new['type2'] = strtolower($geg['type2']); //Heeft de pokemon twee types? if(empty($new['type2'])) $new['type'] = '
'.$txt['popup_hp'].' '.$txt['popup_exp'].' '; else $new['type'] = '
'.$new['type1'].' '; $new['lvl_hook'] = "(lvl ".$geg['level'].")"; $new['level_1'] = $geg['level']; $new['expmin100'] = 100-$new['expprocent']; $new['spcattack'] = $geg['spc.attack']; $new['spcdefence'] = $geg['spc.defence']; } return $new; } ?>
'.$new['type1'].' '.$new['type2'].'
A Prins.
- Code probleem
-
30-05-2017, 20:15 #1
- Berichten
- 103
- Lid sinds
- 12 Jaar
Code probleem
-
-
30-05-2017, 20:29 #2
- Berichten
- 1.410
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Code probleem
Upload eens een heel simpel php script. (hello world oid). Kan zijn dat er opeens helemaal geen php meer verwerkt wordt en de sourcecode uitgespuugd word.
Code:<html> <head> <title>PHP Test</title> </head> <body> <?php echo '<p>Hello World</p>'; ?> </body> </html>
Zie je alleen "Hello World", dan is het goed. Zie je alles inclusief de echo dan is het probleem boven water.
-
30-05-2017, 20:37 #3
- Berichten
- 103
- Lid sinds
- 12 Jaar
Re: Code probleem
Ik zie Hello World staan op de website. Wat zou het probleem dan wel kunnen zijn?
-
30-05-2017, 21:52 #4gast74241 Guest
Re: Code probleem
Ik weet vrijwel zeker dat het een database probleem is. Wat voor database systeem gebruik je?
Bij welke host zit je?
-
31-05-2017, 06:55 #5
- Berichten
- 60
- Lid sinds
- 13 Jaar
Re: Code probleem
Ik denk dat het inderdaad te maken heeft met een variabele die dynamisch ingesteld wordt, bijvoorbeeld via de database. Aangezien vrijwel elke zin begint met een "halve" functie zoals deze:
PHP Code:", "", $tekst);
Ik heb het idee dat Error Reporting niet goed ingesteld staat, anders zou je waarschijnlijk een uitgebreide PHP error te zien krijgen. Maar zonder kennis of inzicht van het script kan ik niet veel helpen.
-
31-05-2017, 09:45 #6gast74241 Guest
Re: Code probleem
Klopt... lastig zo. De afgelopen dagen had een grote host problemen met uptime en databases. Het kan daaraan liggen of aan talloze andere zaken. Zolang de TS niet meer informatie verschaft kan niemand echt helpen.
-
31-05-2017, 13:11 #7
- Berichten
- 103
- Lid sinds
- 12 Jaar
Re: Code probleem
Het is al gelukt. Php stond op 7 in plaats van 5,6.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic