-- NOG NIET VERKOCHT, WEES ER SNEL BIJ. -- Een uniek, nog nooit eerder verkocht, uitgebreid en functioneel administratiescript voor hosting-, webdesign en andere ICT bedrijven. De special op SiteDeals. Voor het eerst te koop gezet en wordt ook maar eenmalig te koop gezet. Het uitgebreide administratiescript wordt eenmalig verkocht inclusief alle rechten.
Een bezoeker op uw website kan automatisch een product en of dienst bestellen. Voordat de bezoeker verder kan gaan met de bestelprocedure wordt gevraagd of de bezoeker al een lidmaatschap heeft. De bezoeker kan ervoor kiezen om in te loggen maar ook om een nieuw lidmaatschap aan te maken. De bezoeker heeft hier de keus voor ‘particuliere klant’ en voor ‘zakelijke klant’. De zakelijke klant kan vanzelfsprekend bedrijfsgegevens invullen en de particuliere niet.
Het script is zo opgebouwd dat de bezoeker heel gemakkelijk adresgegevens kan invoeren. Er is een mogelijkheid om het factuuradres te scheiden van het woonadres. Indien dit niet van toepassing is bij de bezoeker kan hij of zij gemakkelijk de woonadres gegevens naar het factuuradres gegevens, in één klik.
De bezoeker moet zijn of haar e-mailadres valideren doormiddel van een activitatie e-mailbericht. Dit wordt automatisch verzonden wanneer de bezoeker zich voor het eerst registreert of wanneer het e-mailadres wordt gewijzigd waarmee de bezoeker zich de eerste keer mee had aangemeld.
Uw klant is ingelogd
Als de bezoeker is ingelogd is er de beschikking tot het overzicht. In dit overzicht staan alle bestelde diensten en of producten en de termijnen hiervan. Ook staan hier alle facturen met een download knop (PDF). De bezoeker heeft nu de mogelijkheid om nieuwe diensten en of producten af te nemen. Ook kan hij of zij de ingevoerde gegevens wijzigen en een ticket aanmaken. Projecten gekoppeld aan de klant kunnen ook worden ingezien door de klant zelf.
U als medewerker
Er zijn meerde statussen. U heeft een ‘directeur’, een ‘medewerker’ en een ‘stagiair’. Vanzelfsprekend kan een directeur meer als een medewerker en een medewerker meer als een stagiair. Dit is onwijs handig als u administratieve of lichte support werkzaamheden wilt uitbesteden aan goedkope krachten welk geen vast onderdeel zijn van uw organisatie.
Een directeur heeft de mogelijkheid om voorkeuren aan te passen, bijvoorbeeld de tekstkleur, de tekststijl en de grootte van de tekst. Ook kan een directeur het logo aanpassen, back-ups inzien en terugzetten, bedrijfsgegevens wijzigen en medewerkers toevoegen, wijzigen of verwijderen. Elke dag wordt er automatisch een back-up gemaakt van de MySQL database, hierdoor heeft u garantie dat u altijd uw klantgegevens beschikbaar heeft.
Als directeur en medewerker zijnde kunt u de zogenoemde ‘knowledge base’ bijwerken. Dit is een lijst met alle meest voorkomende support handelingen.
Als directeur en medewerker zijnde kunt u een nieuwsbrief sturen naar al uw klanten. Dit is aangevinkt in het persoonlijke profiel tijdens de registratie, indien de nieuwsbrief bij uw klanten ongewenst is kunnen zij dit uitschakelen doormiddel van de checkbox in het profiel.
Als directeur, medewerker en stagiair zijnde is er de mogelijkheid om het ‘intratalk’ mee te communiceren onder elkaar. Als u net als veel andere ICT bedrijven medewerkers heeft die niet altijd op kantoor zitten, kunt u op het intratalk belangrijke mededelingen delen, die vanzelfsprekend alleen te lezen zijn door uw eigen medewerkers. Als directeur zijnde kunt u intratalk messages verwijderen of wijzigen.
Als directeur, medewerker en stagiair zijnde heeft u de mogelijkheid tot het ticketsysteem. Doormiddel van uitgebreide filterfunctionaliteiten is support nog nooit zo gemakkelijk geweest. Rood geeft aan dat een ticket onbeantwoord of ongelezen is en groen geeft aan dat de ticket al is opgepakt door een medewerker. Medewerkers kunnen reageren op een ticket met naam of functie. Daarnaast kunnen ze reageren op tickets waarbij ze kunnen aanvinken dat de reactie niet zichtbaar is voor de klant zelf. Dit is belangrijk voor escalatieprocedures. De tickets kunnen worden aangemaakt door de klant zelf en worden gecategoriseerd in ‘technisch’, ‘administratief’, ‘overig’, en andere categorieën.
De whois checker is beschikbaar voor alle medewerkers, zij kunnen hiermee makkelijk bekijken of een domeinnaam beschikbaar is en zo niet op welke naam deze domeinnaam staat.
Projecten kunnen worden aangemaakt voor langdurige werkzaamheden. Bijvoorbeeld het maken van een design. Er kan een medewerker aan een project worden gekoppeld en een klant. De status van het project kan gewijzigd worden naar ‘openstaand’ of ‘afgesloten’.
Facturen
Facturen worden automatisch aangemaakt en zijn beschikbaar voor zowel intern als voor de klant in PDF formaat. In deze PDF staan alle belangrijke gegevens zoals klantgegevens, bedrijfsgegevens, kosten, product, btw en datum.
Als het factuur na 14 dagen nog steeds de status ‘openstaand’ heeft wordt er automatisch een herinnering verstuurd. Na 30 dagen wordt een tweede herinnering verstuurd inclusief een privébericht naar alle medewerkers met de status ‘directeur’.
Statistieken, nog nooit zo gemakkelijk
De statistieken helpen u bij het bijhouden van uw administratie. Er wordt een overzicht gegeven van openstaande facturen en het bedrag hiervan, een overzicht van betaalde facturen en het bedrag hiervan en het totaal ontvangen BTW en het uitgegeven BTW. Daarnaast bevatten de statistieken de hoeveelheid tickets, hoeveel openstaand, hoeveel gesloten, hoeveel medewerkers, hoeveel functies, hoeveel producten, hoeveel afgenomen producten, hoeveel projecten, hoeveel openstaande projecten, hoeveel afgesloten projecten, aantal debiteuren, aantal intratalk berichten, aantal knowledge base berichten, en nog meer.
Potentie
Een aantal kleine onderdelen missen nog, zoals een API van SIDN en een cPanel API. Indien dit door de koper wordt ingebouwd of laat inbouwen heeft dit script veel potentie om op licentiebasis verkocht te worden. Of gewoon voor privé gebruik van een organisatie, waarop de organisatie al snel winst boekt op bijvoorbeeld WeFact, welk honderden euro’s per jaar kosten.
Demo:
Klik hier
Accountgegevens zijn per privébericht op te vragen. Dit omdat u tijdens de live demo admin functionaliteiten heeft en ik door de admingegevens publiekelijk in een topic te zetten geen zicht meer heb op wie wat bekijkt en wat kan aanpassen.
Kosten
€ 499,- voor het gehele administratiescript, ingebouwd in een design, voorzien van .PSD en een XHTML valid basing. Alle rechten inclusief doorverkooprechten en een vrijwaringbewijs dat u alle rechten bezit en wij geen beroep kunnen doen op deze rechten.
Demo:
A. van Schayk: Komt binnen enkele minuten hier te staan.
Pakket:
1 lay-out en het administratiescript ingebouwd
1 PSD van de lay-out
1 vrijwaringbewijs
Ondersteuning bij de installatie
Soort verkoop:
Particulier
Betaling via:
Overschrijving
Contact:
Via privébericht
- Uniek uitgebreid facturatie/hosting systeem
-
962 × bekeken sinds 25-08-2009, 17:41 #1
Uniek uitgebreid facturatie/hosting systeem
Laatst aangepast door T. C. J. de Jong : 25-08-2009 om 18:04 Reden: Demo
-
In de schijnwerper
Affiliate link poster V1.0 - Automatisch affiliate links posten in blogs - WP pluginPHP scriptsProduct feed grid V1.7 - Creer een affiliate shop in 2 min - WP plugin - V1.7 NU LIVEPHP scriptsBTW calculator - WP plugin - V1.0PHP scripts[SNELLE LEVERING] Laat je website / webshop snel en professioneel bouwen!Freelance / Werk
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic