Script: Klanten support/ticket systeem
Omschrijving/functies:
Een support systeem waar we de vragen van onze klanten in kunnen behandelen. Klanten ontvangen een ticket van hun vraag/probleem
Wie heeft zo een systeem of weet een goed/betrouwbaar systeem voor niet al te veel geld?
Budget:
high XX / Low XXX
- Klanten support/ticket systeem
-
3074 × bekeken sinds 03-10-2008, 16:09 #1
Klanten support/ticket systeem
-
In de schijnwerper
Radio portal - WP plugin - Versie 2.1 - versie 2.1 NU LIVEPHP scriptsProduct feed grid V1.7 - Creer een affiliate shop in 2 min - WP plugin - V1.7 NU LIVEPHP scriptsAffiliate link poster V1.0 - Automatisch affiliate links posten in blogs - WP pluginPHP scripts(SEO) Tekstschrijver nodig voor winstgevende teksten?Freelance / Werk -
03-10-2008, 16:45 #2
- Berichten
- 51
- Lid sinds
- 16 Jaar
Als het op Linux kan, dan zijn er verschillende systemen waaronder ook een aantal gratis systemen.
Een zeer uitgebreid systeem is OTRS.
Maar er zijn ook wel kleinere te vinden. Voor windows is mij persoonlijk niets bekend.
Voor welke branche is het? Dat maakt het zoeken ook wel eens wat gemakkelijker.
Voor hosting bevindt zich over het algemeen al zo'n ticketsysteem in de veelgebruikte controlepanelen zoals DirectAdmin en Cpanel.
-
03-10-2008, 16:52 #3
- Berichten
- 103
- Lid sinds
- 17 Jaar
Het is inderdaad voor een linux server. De branche is een online community. Dus de klanten kunnen vragen hebben over het inloggen e.d. op de website.
Owja..indien mogelijk niet waar klanten een speciale login moeten aanmaken. Want dat moeten ze dan ook weer onthouden.
-
03-10-2008, 16:58 #4
- Berichten
- 1.670
- Lid sinds
- 16 Jaar
Voordat ik een prijsopgave ga doen wil ik het volgende graag weten:
- is er al een login systeem?
- Mag het plain text zijn met eventueel bb code ondersteuning?
-
03-10-2008, 16:59 #5
- Berichten
- 51
- Lid sinds
- 16 Jaar
Dat laatste (geen login gebruiken) is zeker af te raden. Een login onthouden kan d.m.v. diverse browsers al vanzelf. Verder zijn er vaak nog de "onthoud mij" funkties waardoor mensen opnieuw kunnen inloggen.
Ga je het geheel open laten, dan krijg je spammers en andere vervelende personen erop, dat ga je echt niet willen.
OTRS is dan misschien wat te professioneel, dat is echt een ticketsysteem voor klanten, met login, ticketnummers, emails, auto responders etc. etc.
Voor de vBulletin forumsoftware (niet gratis) is er momenteel een helpdesk mod en die is best aardig, alleen nog niet af.
Maar ik kijk nog even verder voor je, heb pas nog iets gezien en als ik dat weer terug vindt kom ik het hier even posten.
-
03-10-2008, 17:04 #6
- Berichten
- 103
- Lid sinds
- 17 Jaar
Origineel gepost door fmen
Voordat ik een prijsopgave ga doen wil ik het volgende graag weten:
- is er al een login systeem?
- Mag het plain text zijn met eventueel bb code ondersteuning?
Plain tekst met evt. bb code is prima. Het hoeft geen WYSIWYG te zijn.
-
03-10-2008, 17:06 #7
- Berichten
- 51
- Lid sinds
- 16 Jaar
Effe gegoogled en daar ben ik weer.
Dat wat ik gezien had was OsTicket, die is misschien ook interessant voor jou (osticket.com) en gratis.
Verder is er nog php support tickets (ook met .com er achter), maar die wordt niet meer verder ontwikkeld, is dacht ik ook een gratis versie van maar daar waren security leaks van ontdekt als ik me niet vergis.
Nog eentje:
http://www.phpjunkyard.com/free-helpdesk-software.php
Er zijn er nog wel meer te vinden maar die OsTicket lijkt me wel iets.
Als het perse NL talig moet zijn, dan kan het iets lastiger worden.:)
Maar misschien dat OsTicket een NL vertaling heeft daar heb ik verder niet naar gekeken.
-
03-10-2008, 17:06 #8
- Berichten
- 103
- Lid sinds
- 17 Jaar
Dat snap ik, echter als je gaat werken met een ticketID icm het email adres dan is dat toch wel redelijk af te vangen die spammers? De mensen krijgen dan een speciale link en alleen via die link kun je bij je ticket komen.
En een controle code met image voordat je het formulier gaat verzenden kan toch ook?
Origineel gepost door rhm.geerts
Dat laatste (geen login gebruiken) is zeker af te raden. Een login onthouden kan d.m.v. diverse browsers al vanzelf. Verder zijn er vaak nog de "onthoud mij" funkties waardoor mensen opnieuw kunnen inloggen.
Ga je het geheel open laten, dan krijg je spammers en andere vervelende personen erop, dat ga je echt niet willen.
OTRS is dan misschien wat te professioneel, dat is echt een ticketsysteem voor klanten, met login, ticketnummers, emails, auto responders etc. etc.
Voor de vBulletin forumsoftware (niet gratis) is er momenteel een helpdesk mod en die is best aardig, alleen nog niet af.
Maar ik kijk nog even verder voor je, heb pas nog iets gezien en als ik dat weer terug vindt kom ik het hier even posten.
-
03-10-2008, 17:08 #9
- Berichten
- 51
- Lid sinds
- 16 Jaar
De mensen krijgen dan een speciale link en alleen via die link kun je bij je ticket komen.
Image code zou ook kunnen maar of dat standaard in OTRS zit weet ik niet meer zeker.
Maar misschien dat die OsTicket of een van die anderen dan iets voor je is?
Of anders iets laten maken.... dat kan altijd nog.
-
03-10-2008, 17:15 #10
- Berichten
- 103
- Lid sinds
- 17 Jaar
Iets laten maken is inderdaad ook 1 van de opties. Ik zal even kijken naar osticket.
Origineel gepost door rhm.geerts
Nee je kunt er ook via een login bij komen.:)
Image code zou ook kunnen maar of dat standaard in OTRS zit weet ik niet meer zeker.
Maar misschien dat die OsTicket of een van die anderen dan iets voor je is?
Of anders iets laten maken.... dat kan altijd nog.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic