Script:
Callcenter script
Omschrijving/functies:
Callcenter script waar een csv bestand ik kan worden geimporteerd (en resultaten geexporteerd). De beller ziet telkens één contactpersoon waarmee die kan bellen. Bellen gaat via een VOIP-programma, dus bv. Voipbuster. Er moet dus een automatische belfunctie in komen gekoppeld aan het getoonde nummer en het VOIP-programma.
Het systeem noteert automatisch de tijd van de belpoging en slaat de melding op van het resultaat.
- Gesproken - Geen gehoor - Terugbellen
Bij elk van de statussen kan de medewerker een berichtje toevoegen.
De "geen gehoor" en "terugbellen"-contacten komen na verloop van tijd automatisch weer langs, net zolang tot alle contacten op "Gesproken" staan of verwijderd zijn.
Prijs:
NOTK
Licentie:
Licenties / volledige rechten
Betaling via:
Ideal | Paypal | Overschrijving | Factuur
- Call center script
-
573 × bekeken sinds 07-02-2011, 11:32 #1
Call center script
-
In de schijnwerper
Affiliatie/Adsense website te koopWebsite te koopwebshop in laadkabels/laadpalen (sinds 2019) incl leveranciersWebsite te koopComputerVergelijker.nl - Duidelijk & Sterk! - Affiliate marketing domeinDomein te koopLinkvada.com Linkbuilding Platform: Direct Linkbuilden op 77.000+ premium domeinenLinkpartners -
07-02-2011, 14:19 #2
- Berichten
- 133
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Call center script
je hebt een pm
-
07-02-2011, 15:17 #3
- Berichten
- 169
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Call center script
Demo?
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic