Beste,
Ik ben op zoek naar iemand die iets meer van Excel weet. Wij maken onze facturen in Excel en gebruik artikelnummers. Door meerdere en verschillende product- en kortingsgroepen is het in het huidige bestand moeilijk factureren.
Wij willen een excel bestand waarin op blad 1 de factuur opmaak staat, op blad 2 een vervolgpagina staat en op blad 3 alle productgroepen. Op blad 3 willen we dus in de eerste kolom artikelnummers zetten met daarbij horende informatie zoals productinfo en prijs. Bij het invullen van artikelnummer op blad 1 moet de productinfo en prijs automatisch worden geladen die ergens in blad 3 vermeld staan.
Wie weet een handleiding? De codes die gebruikt moeten worden? Een voorbeeld-bestand? Of wie kan dit maken?
mvg Patrick Rijks.
- Excel expert gezocht
-
2112 × bekeken sinds 06-02-2010, 14:40 #1
Excel expert gezocht
-
06-02-2010, 14:59 #2
- Berichten
- 243
- Lid sinds
- 15 Jaar
-
09-02-2010, 19:45 #3
- Berichten
- 250
- Lid sinds
- 15 Jaar
Beste,
Ik kan dit voor u realiseren.
PM even uw mail/msn/gtalk/skype adres
Mvg,
Eric
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic