Misschien scheelt het als je een 'aangepast' telefoonnummer opgeeft? Ben je trouwens wel verplicht een telefoonnummer op te geven? Volgens mij niet.
Ik heb er niet zoveel moeite mee als ik gebeld word, zeker niet als ik een slechte bui heb dan is het wel eens makkelijk om je op zo'n callcenter af te reageren. Ik blijf overigens wel altijd netjes en beleefd, je weet nooit wat er tussen zit.
Met aangepast bedoel ik meer een prepaid-nummer wat je gewoon ergens in de lade legt en dan een voicemail erop ofzo.
- Net ingeschreven wordt helemaal plat gebeld!
-
05-06-2009, 22:46 #16
- Berichten
- 2.862
- Lid sinds
- 17 Jaar
-
05-06-2009, 22:58 #17
- Berichten
- 1.041
- Lid sinds
- 17 Jaar
Heb ik eigenlijk helemaal geen last van, maar het kan zijn dat ze ophangen als ze eerst een computer aan de lijn krijgen, dat is denk ik bij mij de reden ;)
-
05-06-2009, 23:34 #18
- Berichten
- 202
- Lid sinds
- 16 Jaar
Ik heb ook nooit last sinds mijn inschrijving...
-
05-06-2009, 23:52 #19
- Berichten
- 64
- Lid sinds
- 15 Jaar
Origineel gepost door Tom Heek
misschien is dit een idee, en je hebt er nog lol mee ook:
zet een muziekje aan en zeg tegen de verkoper/ verkoopster blijf even hangen en luister naar dit ontspannende muziekje
-
06-06-2009, 16:40 #20
- Berichten
- 202
- Lid sinds
- 16 Jaar
Ze bellen echt wel weer, evenals wanneer je ze wegdrukt e.d.
Dan zetten ze namelijk in het systeem dat het gesprek werd weggedrukt.
Meestal word er gebruik gemaakt van voice dial met cisco systems en interaction scripter.
Ze horen meestal niet wat er word gezegd bij het opnemen omdat de verbinding iets trager is.
In dat geval kun je ontkennen dat ze de juiste persoon aan de lijn hebben en dat het een foutief nummer is.
Daarnaast kun je ook zeggen dat dat bedrijf inmiddels is opgeheven maar ook dan kom je weer in een nieuw bestand terecht.
Het is beste om het Recht van Verzet toe te passen.
Het recht op verzet
Het recht van verzet houdt in dat u het recht heeft bezwaar te maken (verzet aan te tekenen) tegen bepaalde vormen van gebruik van uw gegevens door een organisatie. Er zijn twee vormen van verzet mogelijk:
- U kunt verzet aantekenen tegen het gebruik van uw gegevens voor direct-marketingdoeleinden. De organisatie moet dat gebruik dan altijd direct beëindigen. Een organisatie die persoonsgegevens gebruikt voor direct-marketingdoeleinden moet u informeren over het recht van verzet.
Ze geven b.v. soms dingen gratis weg op sites maar ook op locaties zelf,
het enige dat je dan hoeft te doen is even je gegevens invullen.
Net als bij prijsvragen.
In de voorwaarden staat dan vermeld dat je akkoord gaat met het verspreiden van jou gegevens voor b.v. commerciële doeleinden etc.
-
08-06-2009, 09:44 #21
- Berichten
- 581
- Lid sinds
- 17 Jaar
Hier nog nooit last van gehad :)
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic