Zijn hier mensen die voor hun onderneming gebruik maken van een ticket/mail systeem?
Waarom heb je hier de keuze voor gemaakt ten opzichte van een normaal mailprogramma?
En welke ticket/mailsysteem gebruiken jullie? En natuurlijk waarom is voor deze software gekozen?
- Ticket/mailsysteem
-
30-07-2014, 20:30 #1
- Berichten
- 954
- Lid sinds
- 16 Jaar
Ticket/mailsysteem
-
In de schijnwerper
Ontwikkelaar || Direct BeschikbaarFreelance / WerkOntvang tot 20% kickbackfee op je Google Ads klanten, waar wacht je nog op?PromotieSpraakcomputers.nl - Premium domeinnaam - Medisch / communicatiemiddelenDomein te koopIk ga stoppen met mijn bedrijf - Domeinnamen en WP plugins zijn nog beschikbaarOverige deals -
31-07-2014, 08:50 #2
- Berichten
- 150
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Ticket/mailsysteem
Ik ben 2 jaar geleden eens zelf begonnen met zo'n ticketsysteem te maken, als hobbyproject in mijn vrije tijd. Het is meer een soort veredelde webmail die de mailtjes groepeert door een code in de subject mee te geven. Hij is nog niet 100% af (wachtwoorden moet ik nog beter coderen, bij het opstellen van een nieuwe mail moet de draft nog automatisch opgeslagen worden en geopend kunnen worden, ik twijfel nog of ik er ook audio notificaties van nieuwe mails in wil hebben, het configureren vanuit de webomgeving werkt nog niet en ik wil het nog omzetten naar mysqli ipv mysql), maar het is een mooi projectje geworden waar ik momenteel zelf nog niet 'live' mee werk maar wel als mailarchief gebruik.
Bij interesse moet je het maar eens laten weten, het idee was om het script voor € 150,00 ex BTW te gaan verkopen. Een demo heb ik momenteel helaas niet online staan, maar het is een mooi stukje code. Met o.a. slepen van berichten naar mappen (meerdere tegelijk selecteren en slepen is ook mogelijk), door berichtenlijst scrollen met pijltjestoetsen/page up/page down/home/end, infinite scrolling om meer berichten op te halen, labelen, berichten worden via AJAX opgehaald en je kunt met meerdere personen tegelijk in dezelfde mailbox werken.
Dat laatste zal ik nog even uitleggen; iedere user heeft dezelfde berichten in zijn inbox, maar de status (gelezen/verwijderd/naar een map verplaatst) is voor iedereen uniek. Omdat mijn collega en ik samen verantwoordelijk zijn voor onze supportbox, en van elkaar op de hoogte willen zijn wat er speelt en is gestuurd, kunnen we allebei dezelfde mails zien. Wanneer mijn collega een mail beantwoordt, zie ik zijn mail (als 'ongelezen') bovenaan staan. Ik kan tevens zien wanneer hij een reactie aan het tikken is (en welke mail ik dus over kan slaan), en als hij een label 'Jorden' (bijv) aan een mail hangt als teken dat ik 'm moet beantwoorden... maar als hij een mail verwijdert (omdat hij de mail aan mij toewijst), staat hij bij mijn nog ongelezen in mijn inbox.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic