Een klant uit mijn webwinkel mailt mij dat de bestelling nog niet ontvangen is.
Ik zal de bestelde artikelen dan ook opnieuw verzenden.
Maar hoe moet ik dit doen? Ik heb een bestaande factuur.
Moet ik die factuur als retour markeren en een nieuwe factuur aanmaken?
- Product niet ontvangen
-
20-01-2012, 15:56 #1
- Berichten
- 776
- Lid sinds
- 15 Jaar
Product niet ontvangen
-
-
20-01-2012, 16:00 #2
- Berichten
- 576
- Lid sinds
- 18 Jaar
Re: Product niet ontvangen
Ik heb er verder geen verstand van hoor, maar kan je niet bij de bezorger achterhalen waar deze gebleven is? Als je zeker weet dat hij terugkomt dan onder hetzelfde ordernummer versturen (1 op 1 omruil) en dan die je terugkrijgt gewoon weer bij de voorraad doen. Ik dacht ik denk even mee.
-
20-01-2012, 16:03 #3
- Berichten
- 776
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Product niet ontvangen
Het is geen pakket, gewoon brievenbus post.
Terugkomen zal het niet..
Ik heb er verder geen verstand van hoor, maar kan je niet bij de bezorger achterhalen waar deze gebleven is? Als je zeker weet dat hij terugkomt dan onder hetzelfde ordernummer versturen (1 op 1 omruil) en dan die je terugkrijgt gewoon weer bij de voorraad doen. Ik dacht ik denk even mee.
-
20-01-2012, 16:03 #4gast54611 Guest
Re: Product niet ontvangen
Maken jullie niet gebruik van die Tracking service van TNT post? Je moet er zeker van weten dat het product nog niet aangekomen is bij je klant anders heeft hij er er twee van en ben jij dus de dupe.
-
20-01-2012, 16:08 #5
- Berichten
- 776
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Product niet ontvangen
Helaas enkel op pakketpost.
Het gaat om een tientje dus dat is het probleem niet maar meer even met de administatie.
-
20-01-2012, 16:09 #6gast4758 Guest
Re: Product niet ontvangen
Je hoeft de factuur toch niet opnieuw te maken dan?
Wellicht enkel een orderbevestiging die je aan dient te passen.
Een klant uit mijn webwinkel mailt mij dat de bestelling nog niet ontvangen is.
Ik zal de bestelde artikelen dan ook opnieuw verzenden.
Maar hoe moet ik dit doen? Ik heb een bestaande factuur.
Moet ik die factuur als retour markeren en een nieuwe factuur aanmaken?
-
20-01-2012, 16:09 #7
- Berichten
- 163
- Lid sinds
- 13 Jaar
Re: Product niet ontvangen
Gewoon 1 opsturen en verwijderen uit je voorraad, kapot gevallen of wat dan ook;) Gewoon op zelfde factuur en klaar.
En op achterkant van brief je postcode + huisnummer zetten. Als het dan niet aankomt naait die je. Anders krijg jij hem terug.
-
20-01-2012, 16:11 #8
- Berichten
- 2.392
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Product niet ontvangen
Aangetekend versturen :)
-
20-01-2012, 16:11 #9
- Berichten
- 1.137
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Product niet ontvangen
En misschien even aangetekend sturen, zodat je zeker weet dat het dit keer wel aankomt.
//edit Chris heeft snellere vingers :P
-
20-01-2012, 16:17 #10
- Berichten
- 776
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Product niet ontvangen
En kapot gevallen hoef ik verder nergens te noteren?
Eerste keer dus voor sommige zullen het "domme" vragen zijn maargoed.
Iedereen bedankt voor het reageren!
-
20-01-2012, 16:21 #11
- Berichten
- 163
- Lid sinds
- 13 Jaar
Re: Product niet ontvangen
Of je rijd er met de auto heen en geeft het persoonlijk, heb je geen auto dan misschien een fiets, en anders paar dagen met de benenwagen:D
Beetje creatief denken is nooit erg;) Alleen betwijfel of die persoon het echt niet heeft ontvangen.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic