Om de support van diverse websites in goede banen te leiden ben ik bezig met een systeem op te zetten om alle mail te stroomlijnen.
Binnen dit systeem kan ik per website een helpdesk aanmaken waarmee op overzichtelijke wijze alle mail behandeld kan worden.
Is er bij jullie behoefte aan een goedkoop online ticket systeem om dit per website te organiseren?
Zoja :
- welke functies zou je willen hebben
- wat zou je willen betalen per maand voor een hosted solution?
- Helpdesk software
-
30-11-2010, 13:35 #1
- Berichten
- 2.862
- Lid sinds
- 17 Jaar
Helpdesk software
-
In de schijnwerper
-
30-11-2010, 13:39 #2
barrysakkers.com
- Berichten
- 236
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Helpdesk software
wat ik belangrijk zou vinden is dat klanten op een makkelijke manier schermafdrukjes kunnen plakken.. zoals nu in Word documenten gebeurd..
-
30-11-2010, 13:40 #3
- Berichten
- 2.862
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Helpdesk software
Edit :
Zowel in bijlage als in het ticket kunnen bijlage toegevoegd worden. Deze zijn dan gewoon zichtbaar in het ticketsysteem.
Het werkt heel simpel : je stuurt gewoon een mail naaren het komt als zodanig binnen in het systeem waarna je het kan behandelen zoals je wilt.
Laatst aangepast door DJC Franse : 30-11-2010 om 14:08
-
06-12-2010, 10:28 #4
barrysakkers.com
- Berichten
- 236
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Helpdesk software
klinkt aardig, maar houdt er rekening mee dat veel opdrachtgevers niet ook de beste it'ers zijn.. dus het zal echt heeeeel gemakkelijk moeten zijn :)
-
06-12-2010, 10:51 #5
Afix internetbureau
- Berichten
- 404
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Helpdesk software
Krijgt de klant dan ook weer reply per e-mail of moet deze eerst ergens inloggen?
-
06-12-2010, 10:57 #6
barrysakkers.com
- Berichten
- 236
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Helpdesk software
Mijn voorkeur zou het hebben om een mail te versturen met daarin gewoon in de body de bijlage.
Als de klant dat heeft gedaan krijgt hji een link toegestuurd met een bevestiging en dat hij die kan aanklikken en de details kan aanpassen/vastleggen..
-
06-12-2010, 11:01 #7
- Berichten
- 2.862
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Helpdesk software
Aanvullend bericht:
Of de klant een bevestiging krijgt is per account in te stellen.
Dus stel dat je meerdere accounts (lees:websites) zou hebben dan kun je per website een antwoordmail opstellen.
Heb je meerdere medewerkers (vrijwillig of betaald) dan kun je per medewerker een login aanvragen en daaraan verschillende rechten toekennen. bv medewerker a - website 1 + 2 / medewerker b - website 1 / medewerker c - website 2 etc etcLaatst aangepast door DJC Franse : 06-12-2010 om 11:05 Reden: Automatisch samengevoegd.
-
06-12-2010, 21:08 #8
Afix internetbureau
- Berichten
- 404
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Helpdesk software
Met een eventuele koppeling naar WeFact zou er zeer zeker interesse zijn.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic