closed..
- Systeem fout? Alvast bedankt!
-
06-01-2007, 20:08 #1
Justcreative Media
- Berichten
- 320
- Lid sinds
- 19 Jaar
Systeem fout? Alvast bedankt!
Laatst aangepast door Nigel konings : 18-02-2008 om 23:02
-
In de schijnwerper
-
06-01-2007, 22:44 #2
- Berichten
- 245
- Lid sinds
- 19 Jaar
Sorry, kan niet veel wijzer worden uit dit verhaal.
Als ik het goed begrijp zijn jouw herstelpunten corrupt?
Als je nog bij je belangrijke files kunt zou ik die meteen backuppen, vervolgens je HD formatteren en daarna je OS weer installeren.
-
06-01-2007, 23:54 #3
- Berichten
- 891
- Lid sinds
- 19 Jaar
Daar zeg je het al, Packard Bell recovery disk. Nooit heb ik zo een ellende meegemaakt als met Packard Bell. Die recovery disk trekt op geen r**t. Zoals Koen zegt, als je bij je belangrijke files kan, back-uppen, en dan eens lekker formatteren die handel en een fresh install van xp uitvoeren. Maar laat asjeblieft die Packard Bell voor wat het is...
-
07-01-2007, 11:20 #4
- Berichten
- 245
- Lid sinds
- 19 Jaar
Origineel gepost door Nigel konings
Ik heb dus maar die hersteldisk gedaan, alles is weer goed nou. Ik had even de belangrijkste files overgestuurd naar de andere computer dus die heb ik dan nog. Wel zou ik graag een duidelijke uitleg willen over het programma norton ghost. Ik hoorde dat dit zeer handig is maar geen idee of dat wel kan met packard of wat zijn je systeem eisen? Als u me daar kan bij helpen?
Met vriendelijke groet,
Nigel Konings
http://www.nigelkonings.nl
Via Google zijn genoeg handleidingen, tutorials en forum topics te vinden over de werking van Ghost. Zorg ervoor dat je het programma eerst goed begrijpt voordat je eraan begint.
Naar mijn weten stelt Norton Ghost niet heel bijzonder strengen eisen, misschien kun je jouw specs hier ff posten? Zelf gebruik ik een oudere versie van Ghost, namelijk 8 ipv de nieuwste 10.
-
07-01-2007, 14:26 #5
- Berichten
- 891
- Lid sinds
- 19 Jaar
Qua hardware maakt het niet uit voor Ghost. Ik zou dan wel een cleane image maken, geen image van Packard Bell. En zoek dan ook alle drivers voor moederbord en videokaart en dergelijke apart, want dat is ook zo een kloterij bij die mannen.
-
17-05-2007, 23:30 #6
- Berichten
- 226
- Lid sinds
- 19 Jaar
Ik heb ook 1x Packard Bell gehad, ineens kreeg ik blauw scherm, pc herinstalleerd met idd ook veel moeite en nog geen week later weer. Toen maar een andere gekocht, en sinds dien geen Packard-Bell meer.
-
18-05-2007, 11:18 #7
- Berichten
- 77
- Lid sinds
- 18 Jaar
Om eventjes de vreemde eend te spelen: Ik heb hier een pc staan van packard bell die al 7 jaar meegaat, zonder een onderdeel(behalve dvd writer want die was er nog niet) te vervangen, en heb al veel virussen gehad etc ;)
-
18-05-2007, 11:31 #8
- Berichten
- 155
- Lid sinds
- 18 Jaar
het probleem met packard bell is dat het nogal afhankelijk is van zijn eigen software. Als je een PB bekijkt zul je ook merken dat er een ontzettende zooi PB software op staat voor elk willekeurig rifrafje. Installeer je de software niet krijg je vaak driver problemen.
Verder zijn het net als alle andere pc's prima systemen aangezien het geen packard bell HARDWARE is, het is enkel de OEM van ze met standaard hardware er in zitten...
Prima voor de gemiddelde thuisgebruiker, te simpel voor de geavanceerde gebruiker.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic