Hallo,
Ik heb zojuist een interne push van een domein gekregen van iemand, echter wanneer ik deze probeer te ondertekenen krijg ik de volgende melding:
U kunt deze inkomende push niet accepteren omdat u geen geldige betaalinformatie heeft ingesteld.
Ik heb ook geen idee waar en waarom ik dit in moet vullen, aangezien de push gratis is?
Met vriendelijke groet,
Bas Janen
- TransIP
-
09-01-2012, 19:19 #1
- Berichten
- 676
- Lid sinds
- 13 Jaar
TransIP
-
10-01-2012, 22:25 #2
- Berichten
- 1.508
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: TransIP
Hebt u TransIP zelf al gecontacteerd? Ik denk dat ik dit probleem ook eens gehad heb, en dat je in je profiel sowieso betalingsgegevens moet instellen. Toch wacht je nog best op een ander antwoord, maar zou er eens naar kijken.
-
12-01-2012, 15:21 #3
- Berichten
- 1.041
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: TransIP
De push is wel gratis maar gezien je wel een overeenkomst aangaat dus het domein bij verlening moet betalen wil TransIP dat je je betaalgegevens op orde hebt.
Dus zoals de melding zegt deze invullen in je account. Of TransIP zelf contacteren als je hier niet uit komt of als je van mening bent dat er iets mis is.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic