Check dit artikel:
http://www.kaushik.net/avinash/2006/...sion-rate.html
Ik weet dat dit artikel in 2006 gepubliceerd is. Desondanks denk ik dat heel veel marketeers hier nog heel veel van kunnen leren.
Veel mensen komen niet per definitie naar je webshop omdat ze direct iets willen aanschaffen. Een gedeelte van de bezoekers is op zoek naar reviews, specs, info, levertijd of gewoon iets heel anders. Heel vaak worden deze "Primary Purposes" door ons marketeers vergeten.
Wat vinden jullie?
Aanvullend bericht:
Mag ik, gezien het geringe aantal views en NUL reacties, aannemen dat alle "internet marketeeers" alleen de conversie belangrijk vinden en niet belangrijk vinden of ze de bezoeker wel of niet goed geholpen hebben?
Mijn advies: maak sites voor de bezoeker en laat ze niet bij voorbaat het idee hebben dat je geld aan ze wil verdienen. Geef ze eerst iets, dan komen ze terug en dan verdien je geld aan ze!
- "Stop Obsessing About Conversion Rate"
-
08-01-2009, 23:31 #1
Impactful Online Marketing
- Berichten
- 464
- Lid sinds
- 18 Jaar
"Stop Obsessing About Conversion Rate"
Laatst aangepast door Adriaan Boot : 29-01-2009 om 21:44 Reden: Automatisch samengevoegd.
-
In de schijnwerper
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic