Lees onderaan
- Hostingdiscounter
-
28-01-2010, 12:02 #1
- Berichten
- 153
- Lid sinds
- 16 Jaar
Hostingdiscounter
Laatst aangepast door Philippe L. : 15-12-2010 om 14:52 Reden: Feiten klopten niet 100%
-
In de schijnwerper
Linkvada.com Linkbuilding Platform: Direct Linkbuilden op 77.000+ premium domeinenSEO/Linkbuildingmooie domeinnamen te koop zoals: trappen.nl hypotheekakte.nl vloerenoutlet.nlDomein te koop[SNELLE LEVERING] Laat je website / webshop snel en professioneel bouwen!Freelance / WerkZeer complete WordPress VPS pakkettenHosting -
28-01-2010, 12:07 #2
- Berichten
- 214
- Lid sinds
- 17 Jaar
Tja, in zo'n situatie zou ik de aanmaning / incasso afwachten en
als volgt reageren ;
Ik bestrijd uw vordering en ben niet voornemens uw kosten te voldoen
en daag u uit uw stellingen te bewijzen.
-
28-01-2010, 12:10 #3
- Berichten
- 153
- Lid sinds
- 16 Jaar
Maak me niet zo druk om het incasso of zo, zolang ik niks getekend heb betaal ik ook niks dus veel kunnen ze me niet maken, maak me vooral druk om het feit dat ze mijn creditcard gegevens hebben en dus ook kunnen doorgeven.
-
28-01-2010, 12:14 #4
- Berichten
- 197
- Lid sinds
- 16 Jaar
Beste,
Als jij deze dienst/domeinnaam nimmer bij hen hebt afgenomen of hebt aangegeven bij hen een dienst/product af te willen nemen, dan is het voor het bedrijf onmogelijk jou hier iets voor in rekening te brengen. Ik raad je aan dit bedrijf aan te schrijven via de mail en hierin duidelijk te maken dat jij niks bij hen hebt besteld/afgenomen. Mochten ze verder lastig blijven en stappen ondernemen kun je deze email ten alle tijden overleggen.
Ik ken Hostingdiscounter en heb hier zelf ook iets lopen, het is echter een onprofessioneel en met name waanzinnig klantonvriendelijk bedrijf...! Ik heb een nare ervaring met hen gehad en dit vermeld op ISPgids.nl waarop de 'eigenaar' nog onvriendelijker werd en met stappen dreigde. Ik heb hem toen een helder en duidelijk mailtje met mijn rechten en zijn plichten opgesteld, hierna nooit meer iets gehoord.
Vermeld jou ervaring met dit bedrijf ook nog even op ISPgids.nl om mensen voor dit klantontvriendelijke bedrijf te behoeden!!
-
28-01-2010, 14:41 #5
- Berichten
- 243
- Lid sinds
- 15 Jaar
vraag ook om bewijs van hun kant.
Laat ze de bestelling maar zien, wanneer heb je dit gedaan etc. Van welk IP is de aanvraag gekomen?
Als je je creditcard gegevens hebt verstrekt kunnen ze deze toch direct belasten bij een bestelling lijkt me? Zoals je het schrijft lijkt het er héél erg dat ze je een loer proberen te draaien.
-
28-01-2010, 14:43 #6
- Berichten
- 526
- Lid sinds
- 15 Jaar
Als ze je gegevens hebben zonder dat jij het aan ze hebt gegeven, hebben ze het dus van een andere bron. Deze bron heeft dan de Wet Bescherming Persoonsgegevens overtreden door zonder jouw toestemming je persoonsgegevens door te spelen.
Mocht je er achter komen wie de gegevens heeft doorgegeven kan je een melding maken bij het College Bescherming Persoonsgegevens, die ziet er op toe dat de WBP na geleefd word.
-
28-01-2010, 15:29 #7
- Berichten
- 153
- Lid sinds
- 16 Jaar
bedankt alvast, zal maar even afwachten of ze wat zullen doen.
-
05-02-2010, 09:37 #8
- Berichten
- 792
- Lid sinds
- 19 Jaar
Hoe komen ze uberhaupt aan je creditcardgegevens dan?
-
05-02-2010, 10:23 #9
- Berichten
- 968
- Lid sinds
- 16 Jaar
Dat afwachten is nu al te lang als u het mij vraagt,
Als ze er om vragen is stap 1
als ze dreigen is stap 2
Als ze op actie in gaan is dat stap 3.
U kunt beter NU actie zelf ondernemen voor dat hun het
doen, dat scheelt heel wat gedoe.
-
08-02-2010, 21:12 #10
- Berichten
- 153
- Lid sinds
- 16 Jaar
heb er zelf niks meer van gehoord en is ondertussen toch al bijna 2 weken geleden... Een nicht van me is advocate, daar heb ik ook even raad gevraagd en zolang er geen handtekening is dan is er geen overeenkomst.
-
08-02-2010, 22:10 #11
- Berichten
- 100
- Lid sinds
- 16 Jaar
Handtekening is tegenwoordig overbodig, overeenkomst kan ook per mail ontstaan.
Het zou kunnen dat er een overeenkomst aangegaan is door iemand anders op jouw naam, in dat geval is er dus sprake van valsheid in geschrifte.
Je zou eens een belletje kunnen wagen, en vragen op welk ip adres de bestelling is aangegaan, omdat je naar eigen idee nooit wat besteld hebt.
Tevens kan je even kijken op wie zijn naam het domein staat, en waneer de laatste update is gedaan op het domein, om sterker in je schoenen te staan.
-
08-02-2010, 22:20 #12
- Berichten
- 2.971
- Lid sinds
- 18 Jaar
Als ze je CC hebben dan hadden ze het er toch allang af gehaald?
-
08-02-2010, 22:58 #13
- Berichten
- 117
- Lid sinds
- 15 Jaar
Je hebt altijd nog ontbindingsrecht dat is ook met een domein naam. Moet je even op Google zoeken naar Arnoud Engelfriet een internet jurist die alles over dat recht weet.
Maar ik weet alleen als jij het niet hebt besteld met jou ip adres dan kunnen ze het je nooit laten betalen. Dus maak je maar geen zorgen.
Gr,
Stefan
Edit: Klik
-
08-02-2010, 23:04 #14
- Berichten
- 792
- Lid sinds
- 19 Jaar
Bij een domeinnaam die je laat registreren heb je echt geen ontbindingsrecht hoor. (Als je met ontbindingsrecht bedoelt dat je als consument binnen 7 dagen kunt cancelen.)
-
09-02-2010, 01:13 #15
- Berichten
- 100
- Lid sinds
- 16 Jaar
Dat is zelfs 30 dagen, tenzij er in de algemene voorwaarden staat dat het 7 dagen is.
Maar op domeinnamen is daar geen sprake van gezien het zover ik weet maatwerk is.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic