Hallo allemaal,
Graag had ik jullie advies. Ik heb een hostingpakket + domeinnaam (moest verhuist worden) besteld bij een hostingbedrijf X. Dit is ongeveer 2 weken geleden en ik heb via hun bestelwizard met iDEAL betaald. Ik heb netjes het transactie nummer opgeschreven (mocht er iets fout gaan).
Nu had ik al 3 dagen niets gehoord en had dus maar is gemaild (ze hebben geen telefoonnummer op de website staan). Ik kreeg als reactie vorige week donderdag dat er een technisch probleem was in de wizard, maar dat het morgen (vorige week vrijdag) geregeld zou worden. Tot op heden niets gehoord en ook via de mial geen reactie.
Wat te doen?
Alvast bedankt!
Gr.
Frank
- Hosting geeft niet thuis
-
23-12-2009, 08:12 #1
- Berichten
- 79
- Lid sinds
- 17 Jaar
Hosting geeft niet thuis
-
-
23-12-2009, 08:13 #2gast14072 Guest
PM me de naam van het hostingbedrijf even, dan check ik even hun telefoonnummer na ;-).
-
23-12-2009, 08:16 #3
- Berichten
- 1.174
- Lid sinds
- 16 Jaar
KvK nummer invoeren op KvK.nl? :)
-
23-12-2009, 08:18 #4gast14072 Guest
Of van te voren ervaringen checken: http://www.webhosters.nl/webhosting-providers/
-
23-12-2009, 10:57 #5
- Berichten
- 352
- Lid sinds
- 16 Jaar
Eerst nog maar eens mailen dan, ze schijnen er wel op te reageren.
En anders eens een telefoonnummer zien te achterhalen.. en als ze echt niets laten horen een aangetekende brief sturen, ik neem aan dat ze wel een adres hebben?
-
23-12-2009, 11:08 #6
- Berichten
- 79
- Lid sinds
- 17 Jaar
Klopt ze hebben wel een adres.
Bedankt voor de reacties!
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic