Beste SD'ers,
De situatie is als volgt: klant heeft een product (twee producten) aangeschaft tijd geleden bij mij via Marktplaats. Dit zou via dropshipping worden opgestuurd. Door misverstand (verkeerde statusmeldingen bij leverancier) leek het heel lang alsof het product niet was verstuurd.
Klant vond dit niet zo mooi, dus heb ik aangeboden om het product naar mij op te sturen zodra hij het ontvangt. Hij zou dan de volledige aankoopkosten plus gemaakte verzendkosten teruggestort krijgen.
Twee dagen later was één van de twee producten die de klant had besteld toch aangekomen. Het bleek dat die statusmelding dus voor het tweede product gold.
Verder niets meer van de klant gehoord, ervanuit gegaan dat het goed was.
Nu vanavond krijg ik een mail dat hij product 2 nog steeds niet ontvangen heeft na 8 dagen. Klant is woedend, en besluit advertenties te plaatsen op Marktplaats waarin hij waarschuwt voor 'oplichting'.
In alle comminucatie is altijd duidelijk aangegeven dat verzendtijden vaak kunnen oplopen tot zeker 10 dagen, daarnaast heb ik de klant meerdere malen aangeboden het product naar me op te sturen en alles vergoed te krijgen.
Slimme les voor de volgende keer wat betreft dropshipping, maar wat kan ik hier nu het beste mee aan? Klant is van plan de hele rambam naar Marktplaats te sturen (wat misschien niet eens zo'n slecht idee is), maar dus ook overal moord en brand te schreeuwen en mijn én de verkoopnaam te schenden, waar ik natuurlijk niet op zit te wachten.
- Probleem met klant over product
-
08-12-2009, 19:30 #1Particulier
- Berichten
- 392
- Lid sinds
- 17 Jaar
Probleem met klant over product
-
08-12-2009, 19:58 #2
- Berichten
- 808
- Lid sinds
- 16 Jaar
Snap het verhaal niet echt.
Er is toch niet zoveel aan de hand, als het tweede product nog niet is geleverd? Dit omdat je nog 2 dagen de tijd hebt?
-
08-12-2009, 20:03 #3Particulier
- Berichten
- 392
- Lid sinds
- 17 Jaar
In princiepe zijn er inderdaad zelfs nog twee dagen te gaan voor het tweede product inderdaad, maar laten we het daar maar al helemaal niet meer over hebben.
Heb de klant nogmaals aangeboden om inderdaad alles terug te storten als hij 't product terugstuurt. Dan heb ik toch m'n best gedaan, en meer kan ik toch niet doen?
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic