Ik loop tegen een probleem aan bij Bol.com. Ze hebben mijn account opgeschort op basis van algemene voorwaarden. Er schijnt namelijk 1 persoon te zijn geweest die steeds producten heeft gekocht via hetzelfde account. Nu staat er alleen in de algemene voorwaarden dat je niet: "direct of indirect artikelen via zijn/haar Partnerlink(s) te bestellen bij bol.com enkel en alleen voor eigen gebruik;". Dit is niet gebeurd en ik heb ook niemand aangemoedigd om hiervandaan iets te bestellen.
Heeft iemand hier ervaring mee? En hoe kan ik alsnog het geld dat ze schuldig zijn juridisch gestort krijgen? Gaat om een klein bedrag maar zo makkelijk mogen ze er toch niet van af komen? Goede manier om je concurrentie weg te krijgen is het in ieder geval wel!
Hoop dat ik wat informatie hiervandaan kan krijgen. Bol.com staat sowieso niet hoog in mijn vaandel: al vaker slechte ervaringen mee gehad: heb mijn links dus ook al omgezet naar andere bedrijven. Wie heeft er tips?
- Bol.com blokkeert account op basis algemene voorwaarden
-
04-09-2019, 14:05 #1
- Berichten
- 494
- Lid sinds
- 10 Jaar
Bol.com blokkeert account op basis algemene voorwaarden
Laatst aangepast door Menno W : 04-09-2019 om 14:21
-
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic