Vandaag zouden wij een webshop vullen met 1100 producten. Na +-350 producten konden we niet verder werken. Volgens ons was de server gecrasht. We zijn om 12:15 begonnen met 5 man personeel(€20/uur) en zouden tot 17:30 werken om het af te krijgen. Rond 14:45 moesten we dus stoppen omdat de webshop niet meer reageerde.
Dit betekent dus dat ons personeel dus van 14:45-17:30 (2 uur en 45 minuten, 2,75*20*5= €275) aan iets anders dan ingepland heeft moeten werken. Kunnen wij deze kosten optellen bij de factuur? We hadden een prijs afgesproken maar nu we dit probleem hebben kost het ons een hoop geld en dit willen we wel terug..
Heeft iemand advies?
- Wat te doen?
-
21-04-2013, 15:25 #1
- Berichten
- 10
- Lid sinds
- 13 Jaar
Wat te doen?
-
-
21-04-2013, 16:47 #2
- Berichten
- 153
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Wat te doen?
Beetje een open deur, maar dat hangt er van af wat er is afgesproken...
Overeenkomst, algemene voorwaarden?
Vandaag zouden wij een webshop vullen met 1100 producten. Na +-350 producten konden we niet verder werken. Volgens ons was de server gecrasht. We zijn om 12:15 begonnen met 5 man personeel(€20/uur) en zouden tot 17:30 werken om het af te krijgen. Rond 14:45 moesten we dus stoppen omdat de webshop niet meer reageerde.
Dit betekent dus dat ons personeel dus van 14:45-17:30 (2 uur en 45 minuten, 2,75*20*5= €275) aan iets anders dan ingepland heeft moeten werken. Kunnen wij deze kosten optellen bij de factuur? We hadden een prijs afgesproken maar nu we dit probleem hebben kost het ons een hoop geld en dit willen we wel terug..
Heeft iemand advies?
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic