Hoi,
Sinds twee week terug is bij één van mijn klanten het domein en de hosting verlopen. Nu ben ik een maand geleden nog in contact geweest met die persoon dat hij zijn hosting en domein graag nog wil verlengen.. echter geeft hij geen gehoor meer via E-mail, Twitter etc. En zeg nou zelf: een bedrag van €1,50 per maand is toch niet heel veel?
Alle producten staan onder mijn naam, en ik vind het zelf wel èrg overdreven als ik een incassobureau moet inschakelen voor een bedrag van €1,50.
Weet iemand raad? Heb 'm al een termijn gesteld van 7 werkdagen maar er wordt geen gehoor gegeven, en daarna nogmaals een herinnering met een openstaand bedrag. (ook geen gehoor)
Mvg,
BasH
- Klant totaal verdwenen van de aardbodem
-
23-08-2012, 01:34 #1gast54611 Guest
Klant totaal verdwenen van de aardbodem
-
In de schijnwerper
Backlinks.nl - Groot assortiment | Bekijk NR. 1 voorbeelden <---AdvertentieruimteAutoriteit links aangeboden | Hoge DR & DA + Duizenden bezoekers. Alle NICHES vrijwelOverige deals[SNELLE LEVERING] Laat je website / webshop snel en professioneel bouwen!Freelance / WerkSupersnelle WordPress Webhosting vanaf € 3,00 per maandHosting -
23-08-2012, 01:39 #2
- Berichten
- 947
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Klant totaal verdwenen van de aardbodem
Wellicht is de klant nog op vakantie?
-
23-08-2012, 01:42 #3gast54611 Guest
-
23-08-2012, 01:49 #4
- Berichten
- 698
- Lid sinds
- 13 Jaar
Re: Klant totaal verdwenen van de aardbodem
Zou je het niet gewoon laten zitten? Het is maar 1,50, ik bedoel. Dat is de moeite toch niet waard? Wel zou ik een negatieve recensie achterlaten indien mogelijk, het is natuurlijk nooit leuk om zo behandeld te worden als uw klant nu bij u doet.
-
23-08-2012, 03:27 #5
- Berichten
- 65
- Lid sinds
- 13 Jaar
Re: Klant totaal verdwenen van de aardbodem
Je zegt het zelf, 'een bedrag van 1,50 is toch niet heel veel'. Ook zal een incassobureau een bedrag als dit nooit aannemen. Ik zou deze klant laten schieten, het kost je alleen maar tijd en het zal je waarschijnlijk weinig opleveren. Klote, maar het is niet anders.
-
23-08-2012, 03:31 #6
- Berichten
- 166
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Klant totaal verdwenen van de aardbodem
Misschien is ie op vakantie ? (:
Trouwens als ik op vakantie ga wil ik niks te maken hebben met 'rekeningen betalen' misschien u klant ook?Laatst aangepast door gast44889 : 23-08-2012 om 03:46
-
23-08-2012, 15:05 #7gast54611 Guest
Re: Klant totaal verdwenen van de aardbodem
"De klant laten schieten" wat mag ik me hierbij voorstellen? Ik was enkel benieuwd wat ik namelijk nu kan doen omdat ik me zelf ook niet druk wil maken om €1,50.
-
23-08-2012, 15:08 #8
- Berichten
- 936
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Klant totaal verdwenen van de aardbodem
maand vakantie is niet veel. Sommige gaan namelijk backpacken en zijn 3 maanden later terug! Zet zijn domein op suspended en dat hij bij 1 van jou sites aankomt waar staat, ivm betalingsachterstand is deze site niet bereikbaar.
-
23-08-2012, 15:39 #9gast54611 Guest
Re: Klant totaal verdwenen van de aardbodem
Bedankt! Heb ik inmiddels al gedaan.
-
23-08-2012, 16:14 #10
- Berichten
- 596
- Lid sinds
- 13 Jaar
Re: Klant totaal verdwenen van de aardbodem
Pff, voor 1,50 zou het voor mij niet eens de moeite zijn om hier zo'n topic te openen.
Let it go!;)
-
23-08-2012, 16:28 #11
- Berichten
- 119
- Lid sinds
- 13 Jaar
Re: Klant totaal verdwenen van de aardbodem
Haha, als een incassobureau een vordering aanneemt van 1,50 kan dat nooit een profesioneel bureau zijn.
Ik ben wel benieuwd naar wat een rechter zou zeggen als het zo ver komt... 275 euro aan onkosten voor 1,50 xD
-
23-08-2012, 17:10 #12gast54611 Guest
Re: Klant totaal verdwenen van de aardbodem
Het gaat me er meer om hoe ik het 't beste kan aanpakken, niet om de €1,50 =) Heb ik ook al eerder duidelijk gemaakt trouwens.
@Ed
Dat zou dan wel een interessant nieuwsitem worden :-)
-
23-08-2012, 17:16 #13
- Berichten
- 1.367
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Klant totaal verdwenen van de aardbodem
Kom op zeg, 1,50 per maand een incassobureau. Gewoon een backup v/d website maken en evt. mysql, e-mail, etc. En offline gooien.
Wedden dat hij/zij contact opneemt.....
Gr. Rich
p.s. 1,50 per maand is hel goedkoop! Daar kan het niet aanliggen!
Hoi,
Sinds twee week terug is bij één van mijn klanten het domein en de hosting verlopen. Nu ben ik een maand geleden nog in contact geweest met die persoon dat hij zijn hosting en domein graag nog wil verlengen.. echter geeft hij geen gehoor meer via E-mail, Twitter etc. En zeg nou zelf: een bedrag van €1,50 per maand is toch niet heel veel?
Alle producten staan onder mijn naam, en ik vind het zelf wel èrg overdreven als ik een incassobureau moet inschakelen voor een bedrag van €1,50.
Weet iemand raad? Heb 'm al een termijn gesteld van 7 werkdagen maar er wordt geen gehoor gegeven, en daarna nogmaals een herinnering met een openstaand bedrag. (ook geen gehoor)
Mvg,
BasH
-
23-08-2012, 17:36 #14
- Berichten
- 434
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Klant totaal verdwenen van de aardbodem
@Fitim: "Trouwens als ik op vakantie ga wil ik niks te maken hebben met 'rekeningen betalen' misschien u klant ook?"
Ik vind dit altijd erg respectloos en sta nog elke keer met mijn oren te klapperen.
Zoals "Ow het is vakantie dus ik hoef nu geen rekeningen te betalen, komt over paar weken wel."
Nee, als je een maandelijks abonnement of wat dan ook hebt dien je dat gewoon te betalen.
Reacties van klanten als: onze administratie is niet aanwezig slaat ook nergens op.
Je laat de rekeningen van de huur/hypotheek, belastingdienst e.d. toch ook niet liggen?
Maar van (kleine) ondernemers wel? Dat vind ik gebrek aan respect.
Gelukkig hebben wij online diensten waarbij alles geautomatiseerd is.
Mensen krijgen 1 a 2x een vriendelijke e-mail wanneer een factuur nog niet betaald is.
Niet tijdig betalen is +1 dag automatisch dienst offline totdat ze weer betalen, of als ze even laten weten waarom het niet lukt is het ook prima en kan de betaaldatum ook wat verschoven worden.
Zo, ook weer even mijn hart gelucht ;)
-
23-08-2012, 17:37 #15
- Berichten
- 199
- Lid sinds
- 12 Jaar
Re: Klant totaal verdwenen van de aardbodem
Gewoon een incasso bureau van no-cure no pay er opzetten, hun halen de kosten wel eruit met de extra verhogingen. Als je het hierbij laat zitten, zal je bedrijf nooit serieus genomen worden, dat niet wil je niet denk ik?
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic