Handtekeningenactie doen? ;-)
--
Hoe kunnen alle gedupeerden misschien weer tevreden worden? Want er zijn meer mensen die klachten hebben over Versio, en om alle gedupeerden te laten emailen naardat lijkt me geen goeie optie.
- Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
-
04-01-2012, 01:06 #301gast54611 Guest
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
-
04-01-2012, 01:08 #302
- Berichten
- 526
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Inderdaad wat Luuk zegt is waar, maar toch hoop ik stiekem op een (grote) uitleg van Reshad en dan ALLEEN hier op SiteDeals plaatst. (dus niet media shit).
Ik ben al heel lang klant bij Versio en wordt altijd keurig geholpen en heb nooit problemen.
Nu ben ik natuurlijk niet onafhankelijk, omdat ik bij hun host.
Als Reshad morgen dus met een goed persbericht komt en het allemaal keurig uitlegt en misschien zijn fouten toegeeft en de klant (Robert) iets leuks aanbied? (Goedmakertje, inplaats van een leuke boete)
Dan blijf ik nog mooi klant bij Versio :)
-
04-01-2012, 01:16 #303
Planera Communicatie
- Berichten
- 216
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Klant uitnodigen op kantoor voor een goed gesprek, samen een bericht de wereld inslingeren dat het allemaal opgelost is, feel good foto erbij voor in de krant, win-win! Klant op vakantie t.w.v. van € 500,- op kosten van andere webhost... dan alleen hier de censuur nog even oplossen. Ik begin te dromen op dit late tijdstip.
-
04-01-2012, 01:18 #304
- Berichten
- 2.392
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Luuk, mooie woorden. Zeker op dit tijdstip.
Klant uitnodigen op kantoor voor een goed gesprek, samen een bericht de wereld inslingeren dat het allemaal opgelost is, feel good foto erbij voor in de krant, win-win! Klant op vakantie t.w.v. van € 500,- op kosten van andere webhost... dan alleen hier de censuur nog even oplossen. Ik begin te dromen op dit late tijdstip.
-
04-01-2012, 01:36 #305gast54611 Guest
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Nu maar hopen, en op afwachting van een goed woordje van Reshad.
Laatst aangepast door gast54611 : 04-01-2012 om 01:42
-
04-01-2012, 03:49 #306
- Berichten
- 1.050
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Alle hosting -en overige bedrijven weten nu heel erg goed dat zij Robert van Hoesel NIET als klant moeten accepteren. Een ding waar hij niet tevreden over is (eventueel door zijn eigen stomme fout) en hij gooit meteen met modder naar jouw bedrijf via social media.
-
04-01-2012, 05:11 #307
- Berichten
- 2.392
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Voor de duidelijkheid, dit is wat Robert juist wilde aankaarten!
-
04-01-2012, 07:56 #308
- Berichten
- 644
- Lid sinds
- 13 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Natuurlijk; hier spelen drie zaken: 1 ontevreden klant die weet hoe je met media om moet gaan 2 advocatenreactie van Versio 3 censuur op dit forum Over het laatste punt wil ik het niet hebben. Als dat zo is, is dat erg triest. Eigenaar van hostingbedrijf die reacties mag weghalen is geen ideale situatie. Hopelijk kan de eigenaar van dit blog zo sportief zijn om hierop te reageren. Ontevreden klant, klaagt en wil volgens mij ook graag de media halen. Tegenwoordig is dat niet zo moeilijk met een paar goedgekozen mediawoorden ('pauperhosting'). Zie ook dat tweetje van die would-be journalist op 4 mei vorig jaar (of 2010) waarin hij mevrouw Duisenberg beschuldigde van het verstoren van de een-minuut-stilte. Bleek achteraf helemaal niet te kloppen, maar de toon was gezet en door diverse media klakkeloos overgenomen. Daarbij heeft die jongen het geluk dat de reactie van de aangeklaagde erg zwak was (de advocatenbrief). Kortom: ingrediënten voor een tijdelijke hype. Ik heb zelf al eerder in deze thread aangegeven (voordat dit gedoe begon), dat Versio met advocatenbrieven niet handig bezig is. Mijn berichtje is om onduidelijke overigens verwijderd. De problemen die die jongen heet waren overigens makkelijk te voorkomen als hij gewoon de voorwaarden en regels van Versio had gelezen. Het niet automatisch verlengen staat zeer duidelijk vermeld en (bij mij) krijg ik elke keer als ik inlog daar een mededeling van te zien. DNS beheer: dat verschilt schijnbaar per provider. Als je het weet, kun je daar rekening mee houden. Registreren versiobv.nl: is op zich nog niet strafbaar, lijkt eerder bedoeld om een reactie uit te lokken. Tegenwoordig willen media makkelijk scoren (in de strijd om kijkcijfers/kliks). Dit soort 'nieuws' wordt hun gratis aangereikt en wordt dus geplaatst. In die val is Versio met open ogen gelopen. Het nieuws is mijns inziens niet dat een klant een probleem heeft, maar dat een bedrijf een tweet wil censureren. Het vervelende is dat de andere kant van het verhaal vaak gedeeltelijk of helemaal ontbreekt, maar de toon is nu eenmaal gezet. Vraag voor Versio nu: wat te doen om eventuele schade te beperken? Mijn suggestie voor de lange termijn: bij meningen die je niet bevallen, ook al zijn ze onterecht, niet met zielige advocatenbrieven gaan zwaaien. Ik erger me daar enorm aan. Voor de korte termijn: ook al zou die jongen ongelijk hebben: Versio zal toch een gebaar moeten maken. Excuus of 'goed gesprek op kantoor' of iets dergelijks. Wat ook prima kan is nu niets doen. Media vergeten dit soort dingen en zijn al weer op zoek naar de volgende hype.
-
04-01-2012, 08:44 #309
- Berichten
- 362
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Als Versio slim is volgen ze dit topic op de voet om een lijstje te maken met verbeteringen.
Wat niet nodig is geweest is dat dit naar buiten is gebracht aan de media en dit nu overal bekend is.
Versio heeft hierdoor wel schade en kan Dhr. Van Hoesel wel aanklagen.
Het beste is gewoon dat ze allebei tot een goede oplossing komen ipv een rechtzaak.
-
04-01-2012, 09:29 #310
- Berichten
- 548
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Ik las op een ander fora:
sitesafenl SiteSafe
@MikePageNL ISPGids en de andere vergelijker, zijn NIET onafhankelijk. Bronnen vermelden dat Versio en ISPGids nauw contact hebben.
Aangezien de eigenaar van SiteSafe ook op SD zit kan hij dit misschien verklaren?
-
04-01-2012, 09:30 #311
- Berichten
- 1.025
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Als Versio slim is volgen ze dit topic op de voet om een lijstje te maken met verbeteringen.
Wat niet nodig is geweest is dat dit naar buiten is gebracht aan de media en dit nu overal bekend is.
Versio heeft hierdoor wel schade en kan Dhr. Van Hoesel wel aanklagen.
Het beste is gewoon dat ze allebei tot een goede oplossing komen ipv een rechtzaak.
Of Versio kijkt eens in dit topic en gaat dan stelselmatig te werk.
Ze kunnen ook een persoonlijke enquête rondsturen naar al hun klanten.
In dit topic bespreken we nu een 5tal onderwerpen/vragen.
1. Versio hun behandeling van klanten en diensten
2. Wat R. Van Hoessel is en wat hij doet en wat hij beter kan doen
3. Reclame van de concurrent (Antagonist)
4. Al de media aandacht (Nu.nl, Tweakers.net ...)
5. De oplossing wat Versio nu moet gaan doen.
6. 'Reshad als moderator op sitedeal'Laatst aangepast door Danny vs : 04-01-2012 om 09:45
-
04-01-2012, 09:39 #312
- Berichten
- 596
- Lid sinds
- 13 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Nu hebben zeker 20 man al geuit dat ze al wat slechte ervaringen hebben bij versio.
Of Versio kijkt eens in dit topic en gaat dan stelselmatig te werk.
Ze kunnen ook een persoonlijke enquête rondsturen naar al hun klanten.
In dit topic bespreken we nu een 5tal onderwerpen/vragen.
1. Versio hun behandeling van klanten en diensten
2. Wat R. Van Hoessel is en wat hij doet en wat hij beter kan doen
3. Reclame van de concurrent (Antagonist)
4. Al de media aandacht (Nu.nl, Tweakers.net ...)
5. De oplossing wat Versio nu moet gaan doen.
-
04-01-2012, 09:46 #313
- Berichten
- 1.025
- Lid sinds
- 14 Jaar
-
04-01-2012, 09:51 #314
- Berichten
- 792
- Lid sinds
- 19 Jaar
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Klant uitnodigen op kantoor voor een goed gesprek, samen een bericht de wereld inslingeren dat het allemaal opgelost is, feel good foto erbij voor in de krant, win-win! Klant op vakantie t.w.v. van € 500,- op kosten van andere webhost... dan alleen hier de censuur nog even oplossen. Ik begin te dromen op dit late tijdstip.
Juist vanwege dit nieuws zie je dat er heel veel mensen ontevreden zijn over Versio. Dat is natuurlijk prima, dat kan bij elk bedrijf gebeuren, maar wat je ook ziet is dat Versio die ontevreden mensen soms echt dwingt de negatieve verhalen te verwijderen (klik voor voorbeeldje, en andere verhalen in dit topic).
Versio moet simpelweg hun werkwijze verbeteren als ik het zo hoor, en een uitgebreide verklaring op hun website zetten + excuses voor dit gedoe met die zeurklant + belofte om hun houding te verbeteren.
Enkel op die manier is alles nog te redden. Het gaat niet enkel om deze zeurklant in kwestie, het gaat om de hele werkwijze die juist dankzij deze zeurklant naar buiten is gekomen.
-
04-01-2012, 09:52 #315gast654 Guest
Re: Hostingprovider neemt juridische stappen tegen klant om tweets
Het zou me langzamerhand niet meer verbazen als versio zich in alle wemastercommunitys en hosting beoordelerssites heeft ingekocht
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic