Hier heb je altijd nog de Notice to Take Down Procedure voor
en Hoster mag nooit er zomaar van uit gaan dat het offline moet !
zou te zot van woorden zijn
want dan ga ik mij een hoop mails sturen van website's die ik liever niet op het net heb staan !
- Wat kan ik doen?
-
21-08-2011, 08:46 #31
- Berichten
- 494
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Wat kan ik doen?
-
03-09-2011, 22:05 #32gast13060 Guest
Re: Wat kan ik doen?
Je kan uit je ervaring alleen maar leren.
Ik werk alleen nog voor nieuwe klanten als er vooraf betaald wordt. Dan kan via de website d.m.v. iDEAL of d.m.v. overschrijving. Zodra het geld niet binnen is doe ik niets.
Bestaande klanten waar ik goede relaties mee heb betalen achteraf, die krijgen éénmaal per maand een maandfactuur.
Op deze manier gaat het altijd goed en hoef je geen tijd te investeren voor niets.
grt, Wim
-
03-09-2011, 22:18 #33
- Berichten
- 1.402
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Wat kan ik doen?
Helemaal juist !
Beste Dennis,
Ik denk dat je reactie een beetje overdreven is, misschien onervarenheid?
Ik heb meerdere bedrijven gehad en veel facturen verstuurd en ontvangen, je mag blij zijn als je gemiddeld met 30 dagen betaald krijgt!
Het maakt in praktijk niet veel uit of jij nu op je factuur zet 8, 14 of 30 dagen betalingstermijn.
Vaak is het zo, hoe groter de bedrijven hoe later ze betalen, ik heb klanten gehad die miljoenen hadden maar gewoon stelselmatig pas na 60 dagen betalen, daar kun je je boos om maken, je kan er 10x achter aan bellen, mijn ervaring is dat het niets uit maakte, pas na die 60 dagen kwam het geld of ik nu wel of niet belde. Dus ik heb daar gewoon rekening mee gehouden en erger me er niet aan.
Uit onderzoek ik bijvoorbeeld ook gebleken dat gemeenten en de overheid etc. gemiddeld pas na 45 dagen rekeningen betalen. (En daarbij letten ze echt niet op of er nu 14 of 30 dagen op de factuur staat.)
De enige die vrijwel altijd op tijd betalen en ook op de betalingstermijn op de factuur letten zijn de brave particulieren.
Als ze na 30-40 dagen nog niet betaald hebben kan je een herinnnering sturen en naar een week of 2 nog eens, als er dan nog niet betaald is dan kan je overwegen om een incassoburo in te schakelen, maar die kunnen net zo veel als jij zelf, beter direct naar een deurwaarder.
PS denk er ook even aan dat het vakantietijd is, misschien is die beste meneer/mevrouw wel gewoon op vakantie en blijft daardoor de administratie even liggen???
Trouwens aangifte heeft geen zin, die neemt de politie niet eens op, want het is geen misdrijf maar civiel rechtelijk. En waar praten we over, net 30 dagen oude factuur en dat ook nog eens in vakantie tijd???? Ik denk dat je nog even moet leren hoe de echte wereld werkt!
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic