Hey,
Ik heb 3 jaar geleden een aantal domeinen geregistreerd bij een hostnet.
Ik heb na 4 maanden (kreeg ruzie met de beheerders) alles opgezegd. Alleen omdat er een 2x had opgezegd werkte die opeens niet meer. Ik heb toen een ticket geopend. (inmiddels verwijdert, heb er ook geen bewijzen meer van) Ik heb duidelijk laten weten dat ik geen klant meer wil zijn en dat ik alles opzeg.
Vorig kreeg ik een factuur van €12 voor een .nl domein. Heb gelijk een mail gestuurd met het hele verhaal nog eens. Heb die €12 toen wel betaald. Maar ben opnieuw (dit keer met bewijs) Ongelofelijk duidelijk geweest alles te willen laten verlopen. Op het mailtje heb ik nooit antwoord gehad. (maar vroeger wel contact via dit mail adres gehad)
Ik krijg nu alweer een factuur van €12.
Ik heb dus alweer een mailtje gestuurd en dit keer alweer geen antwoord.
Wat moet ik hier nu mee? Ik heb vorig nog geprobeerd om domein te verwijderen, maar het is me niet gelukt in te loggen. (bestaat mijn account überhaupt nog??)
Mvg
Rogier Fischer
- geschil met hostingbedrijf
-
14-06-2011, 16:40 #1
- Berichten
- 504
- Lid sinds
- 16 Jaar
Vraag over factuur
Laatst aangepast door rogier fischer : 18-06-2011 om 14:18
-
In de schijnwerper
Koffie Niche Site (DR36) | Alles over koffie (125 artikelen)Website te koop[BELANGRIJK] Festinger Vault - Download 25.000 thema's en pluginsPromotieAllesOverComputers.nl - Zeer geschikt voor een complete content websiteDomein te koopNiche website: Helikopter Volgen | 3000 bez/maand (stijgend)Website te koop -
14-06-2011, 16:46 #2
- Berichten
- 912
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: geschil met hostingbedrijf
als zij geen bewijs hebben dat jij iets afneemt dan hoef je ook de factuur niet te betalen.
staat er op de factuur ook welke domein je registreert....en is dit domein nog ergens in rotatie of is hij helemaal vrij?
-
14-06-2011, 17:06 #3
- Berichten
- 927
- Lid sinds
- 19 Jaar
Re: geschil met hostingbedrijf
Bij opzeggingen (zoals in dit geval) altijd een aangetekende brief sturen, dan heb jij zowel bewijs als zij een duidelijk omschreven toelichting.
-
14-06-2011, 17:52 #4
- Berichten
- 571
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: geschil met hostingbedrijf
Als je een bij hun afgenomen service hebt die je wilt stoppen zal je waarschijnlijk ook volgens hun systeem die service op moeten zetten. Via een bepaald paneel bijvoorbeeld... Als je dat niet doet kunnen zij wel eens in hun recht staan. Ik weet alleen niet wat daar de geldende regels zijn.
-
15-06-2011, 19:47 #5
- Berichten
- 504
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: geschil met hostingbedrijf
Ze hebben de domein nu verwijderd :), denk dat ik het factuur niet meer hoef te betalen!
-
16-06-2011, 18:19 #6gast13060 Guest
Re: geschil met hostingbedrijf
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Kan ook zijn dat het domein verwijderd is omdat ze je een wanbetaler vinden. De extra administraties en/of incasso kosten zie je dan nog wel verschijnen.
-
16-06-2011, 18:27 #7
- Berichten
- 504
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: geschil met hostingbedrijf
Dat lijkt me niet, er is nog geen waarschuwing geweest en domein zou pas over een maand verlopen.
En vorig jaar heb ik het domein gewoon betaalt.
-
16-06-2011, 18:42 #8
- Berichten
- 1.499
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: geschil met hostingbedrijf
Zou daarvan nog wel even bevestiging vragen.
-
18-06-2011, 14:19 #9
- Berichten
- 504
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: geschil met hostingbedrijf
Heb nu een bevestiging gekregen dat de factuur is teruggetrokken.
Bedankt iedereeen!
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic