Geachte.
Ik heb zondag middag het programma van bookmarkwiz.com gekocht.
Nadat het programma gekocht is moest ik mij aanmelden op een forum
en moest ik hun een mail sturen met bewijsje van betaling en mijn keycode.
Nu heb ik nog steeds geen activatie ontvangen.
Ook zag ik dagelijks een medewerker online bij bookmarkwiz.com, kan je
op de hoofdpagina zien rechts onder. Op deze manier heb ik eventjes contact
gehad met een medewerker.
Ik had hem gevraagd of ik een mail mocht sturen i.v.m. een paar vragen.
Ook op deze mail is nooit geantwoord. Deze mail is nu 2weken oud.
Ook nadat ik het programma heb gekocht heb ik nooit nog een medewerker
online gezien. Staat er bij jullie iemand online?
Hartelijk bedankt.
- Wat kan ik nu het best doen.
-
23-02-2011, 08:42 #1
- Berichten
- 92
- Lid sinds
- 14 Jaar
Wat kan ik nu het best doen.
-
-
23-02-2011, 08:46 #2
- Berichten
- 44
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Wat kan ik nu het best doen.
Dit soort pagina's zijn heel vaak oplichters.
Van die get rich fast sites die je een ebook proberen te verkopen waar je niets aan hebt.
En nee, niemand online.
-
23-02-2011, 08:52 #3
- Berichten
- 92
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Wat kan ik nu het best doen.
Had van een paar mensen vernomen dat dit nog tans
goed werkte. Heb via de whois eens gekeken en
blijkbaar gaat het hier over een Nederlander.
-
23-02-2011, 09:02 #4
- Berichten
- 92
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Wat kan ik nu het best doen.
Heb net naar zijn prive mail een mailtje gestuurd.
Hopelijk volstaat dit.
-
23-02-2011, 09:33 #5
- Berichten
- 524
- Lid sinds
- 19 Jaar
Re: Wat kan ik nu het best doen.
Bel hem anders? Dat heeft volgens mij meer effect.
Nummer is zo te vinden via google.
-
23-02-2011, 20:16 #6
- Berichten
- 74
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Wat kan ik nu het best doen.
Beste,
Ik ben de eigenaar van BookmarkWiz en de sofware is zeer zeker geen scam/oplichting.
De reden dat we niet online zijn is vakantie periode die tot 28feb loopt.
Naar mijn weten zijn alle openstaande calls verholpen nu.
Als er nog vragen zijn hoor ik het graag (pm me of gebruik de contact link in de footer op http://www.bookmarkwiz.com)
-
23-02-2011, 20:43 #7
- Berichten
- 102
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Wat kan ik nu het best doen.
Nou blijkbar zijn niet alle openstaande calls verholpen anders had deze meneer geen topic geplaatst over dit probleem!
-
23-02-2011, 20:50 #8
- Berichten
- 6
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: Wat kan ik nu het best doen.
Meneer geeft aan dat er al langer dan 2 weken niet op zijn mails word gereageerd, Hier ook een verklaring voor? Aangezien de vakantie periode nog maar net is begonnen, En hebben jullie ook vermeld dat hierdoor activatie langer kan duren?
-
23-02-2011, 20:51 #9
- Berichten
- 80
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Wat kan ik nu het best doen.
Jorick, het is nu pas in orde, dus het kan al opgelost zijn.
@ TS, is het opgelost ?
-
24-02-2011, 08:56 #10
- Berichten
- 74
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Wat kan ik nu het best doen.
Het is mogelijk dat de mail van de heer Jens wellicht over het hoofd is gezien. Naar ons idee zijn op dit moment alle inkomende mails beantwoord. Indien dit niet het geval is kunt u ons zowel via mail als via deze site contacteren.
Onze oprechte excuses voor deze kwestie.
Met vriendelijke groet,
K. Berkenbosch.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic