Ik heb een tijdje geleden ook contact opgenomen met Versio, daar kreeg ik wel een goede aanbod qua dataverkeer en kosten per maand.
(sorry dat ik geen antwoord terug heb gestuurd, maar ik zoek het nog uit, ik wil niet meteen een besluit nemen).
offtopic:
Ik heb ook een vriend die in totaal 2TB tot zijn beschikking heeft, hij heeft het ook weer van een ander vriend gekregen etc. etc. Hij zegt dat het 24TB is maar dat de besturingssysteem of wat dan ook alles bij elkaar 22TB is en dat er voor hem 2TB overblijft. Kan zoiets?
- Hosting met onbeperkt dataverkeer
-
16-05-2009, 13:32 #31
- Berichten
- 1.050
- Lid sinds
- 16 Jaar
-
17-05-2009, 21:06 #32
- Berichten
- 40
- Lid sinds
- 16 Jaar
Origineel gepost door Daniel F
Volgensmij begrijp jij het helemaal niet... Of je nou een eigen datacentrum gebruikt of niet, is het niet opeens zo dat je geen datalimiet meer hebt... Die is er altijd. Onbeperkt bestaat simpel weg NIET. Daar valt verder ook niet over te discussiëren of dat bestaat of niet...
Ik zeg ook niet dat hij géén datalimiet heeft..
Ik ga hier ook niet meer verder op in.
-
17-05-2009, 21:07 #33
- Berichten
- 425
- Lid sinds
- 16 Jaar
Ik zelf bied webhosting aan zonder dataverkeer, geen kleine lettertjes, helemaal niks!Laatst aangepast door NickM : 17-05-2009 om 21:14
-
17-05-2009, 21:18 #34
- Berichten
- 1.041
- Lid sinds
- 17 Jaar
Origineel gepost door Nick Mink
Dit klinkt toch heel anders.. ;-)
hij zegt geen dataverkeer, dus er zit gewoon niks bij ;)
Maargoed het punt over onbeperkt is gewoon heel duidelijk, een hoster die beweert dat hij dit kan aanbieden en dit zelf ook nog heilig gelooft is dus geen goede hoster...
-
17-05-2009, 21:51 #35
- Berichten
- 40
- Lid sinds
- 16 Jaar
Origineel gepost door Daniel F
Even flauw doen hoor ;)
hij zegt geen dataverkeer, dus er zit gewoon niks bij ;)
Maargoed het punt over onbeperkt is gewoon heel duidelijk, een hoster die beweert dat hij dit kan aanbieden en dit zelf ook nog heilig gelooft is dus geen goede hoster...
Ik zal mijn pakketten aanpassen, 1000MB opslag, 10MB Dataverkeer.
Heb het helemaal gehad met jullie, Mijn zaken gaan jullie gewoon niks aan, dat jullie dit niet kunnen aanbieden, jullie probleem. Vooralsnog, al zou ik een datalimiet hebben, wat boeit mij dat, ik heb geld genoeg, Ik heb wel wat meerdere bedrijven dan alleen busign.
Ik ga dus echt niet janken als ik 1500 tot 2000 euro per maand aan extra dataverkeer moet betalen.
Bij mij gaat het geen eens om het geld dat ik binnen haal met busign, het gaat mij erom dat ik mensen blij kan maken met mijn diensten, dat is voor mij al genoeg reden om geld te investeren in busign.
Dit was tevens mijn aller laatste reactie hier.
Ik laat me dus echt niet de grond in trappen door een paar noob achtige concurrentjes.
Dat jullie je zaakjes niet op orde hebben cq niet alles kunnen en/of weten kan ik niks aan doen..
Ik installeer geen controle paneel zoals jullie omdat ik een linux noob ben..
Laat mijn reactie duidelijk zijn op al jullie vragen.
Mario.
-
17-05-2009, 21:56 #36
- Berichten
- 787
- Lid sinds
- 17 Jaar
Wat ik hier heel erg zielig vind is dat bedrijven hier in dit soort topics hun zelf zitten voor te schotelen.
Pure spam dus wat mij betreft zelfs gestraft mag worden alhier, met waarschuwingspunten, en echt te zielig voor woorden. Ik zou dus nooit in zee gaan met bedrijven die hun zelf zitten aan te prijzen.
Wat antagonist betreft:
advies bijna nooit off line, zeer grote nadeel, is de support, die is niet echt goed te noemen aldaar. Geen telefonische support mogelijk. Mailtjes die na 17.00 uur gestuurd worden, worden pas de volgende dag beantwoord e.d.
-
17-05-2009, 22:14 #37
- Berichten
- 1.041
- Lid sinds
- 17 Jaar
Origineel gepost door Ronald H
Wat ik hier heel erg zielig vind is dat bedrijven hier in dit soort topics hun zelf zitten voor te schotelen.
Pure spam dus wat mij betreft zelfs gestraft mag worden alhier, met waarschuwingspunten, en echt te zielig voor woorden. Ik zou dus nooit in zee gaan met bedrijven die hun zelf zitten aan te prijzen.
Wat antagonist betreft:
advies bijna nooit off line, zeer grote nadeel, is de support, die is niet echt goed te noemen aldaar. Geen telefonische support mogelijk. Mailtjes die na 17.00 uur gestuurd worden, worden pas de volgende dag beantwoord e.d.
-
17-05-2009, 22:24 #38
- Berichten
- 1.531
- Lid sinds
- 17 Jaar
Origineel gepost door Daniel F
Even flauw doen hoor ;)
hij zegt geen dataverkeer, dus er zit gewoon niks bij ;)
Maargoed het punt over onbeperkt is gewoon heel duidelijk, een hoster die beweert dat hij dit kan aanbieden en dit zelf ook nog heilig gelooft is dus geen goede hoster...
Artikel 1. Algemeen Gebruik
1. Er dient voorzichtig omgegaan te worden met de servers danwel hosting pakketten van BuSign.
3. BuSign behoudt het recht om accounts die te veel CPU kracht gebruiken op non actief te zetten.
-
18-05-2009, 07:52 #39
64BitsWebhosting.EU
- Berichten
- 2.085
- Lid sinds
- 18 Jaar
LOL, Als ik iets onbeperkt en free kon aanbieden, maar op alle andere plekken kost het wel geld... waarom zou ik het dan gratis gaan aanbieden? Geen haar op mijn kop die daaraan denkt en ook niet bij iemand die een bedrijf runt en niet failliet wil gaan.
Dus dan moet je direct naar de andere kleine lettertje gaan kijken. Voor dat je het weet heb je te maken met limieten op andere resources (ram, cpu, zelf iops wel eens gezien). Echter die limiten kun je als klant zelf meestal niet honoreren. (Je kunt op drukke momenten niet zeggen: mijn website mag maar 3% cpu tijd gebruiken namelijk).
Met BEPERKT traffic heb je als klant iets om je aan vast te houden, wat je met ONBEPERKT niet hebt, simpel. Als klant ben je gewoon beter af met BEPERKT traffic.
Het is net als een auto verkopen en zeggen dat je er onbeperkt hard mee mag rijden, maar hem opleveren met een platte voorband die je niet zelf mag repareren.
Los van dit alles, je max traffic is meestal ook nog eens beperkt door hardware en per definitie dus niet onbeperkt.
'Onbeperkt, verstook zoveel als je KUNT' is natuurlijk wel iets anders dan 'Onbeperkt, verstook zoveel als je wilt' :)
-
18-05-2009, 07:58 #40
- Berichten
- 787
- Lid sinds
- 17 Jaar
Onbeperkt is ook onmogelijk. Hier was het tot dat Redshad hier moderator was ook niet toegestaan om te adverteren met onbeperkt. Sinds hij hier moderator is mag het wel weer.
Ben het er ook absoluut niet mee eens dat het mag, maar goed wij zijn hier niet de beleids bepalers.
Onbeperkt is pure misleiding op zijn minst. Vind het zelfs een beetje stinken naar oplichting onbeperkt dataverkeer omdat het gewoon weg niet kan.
Maar dat neemt niet weg, dat ik het een heel erg laag niveau vind van hosters alhier die hun zelf zitten aan te prijzen voor topic starter.
Wat Antagonist betreft:
kwaliteit servers zijn prima, niet of nauwelijks downtime gehad aldaar.
Grote nadeel Antagonist:
Ze hebben geen telefonische support, mails verstuurd na 17.00 uur wordt de volgende dag beantwoord.
-
18-05-2009, 08:10 #41
- Berichten
- 57
- Lid sinds
- 16 Jaar
Wat Mario bedoeld is, denk ik, het volgende:
10 Gb dataverkeer voor een gewone website ?? Ik wou dat ik dat met mijn website haalde, dan hoefde ik NOOIT meer te adverteren !!
The point is, die datalimieten haal je gewoon niet met een gemiddelde website. Hoeveel bezoekers krijgt een gemiddelde website nou per dag? 10? 20? 30? Ok.... 75... maar dan heb je echt wel gehad hoor. Ik denk dat 90% van alle NL websites op dit niveau zitten. Je moet denk ik echt je best doen om die limieten te halen.
Het wordt anders wanneer je megabestanden aanbied, of als je youtube heet... Bovendien zullen grote drukke websites echt geen hostingaccountje huren bij Mario. Die hebben eigen servers en personeel om het hele proces te bewaken. Dus ik denk dat ik Mario toch enigzins gelijk moet geven.Laatst aangepast door Daniel M. : 18-05-2009 om 08:26
-
18-05-2009, 08:11 #42
64BitsWebhosting.EU
- Berichten
- 2.085
- Lid sinds
- 18 Jaar
Origineel gepost door Ronald H
Onbeperkt is ook onmogelijk. Hier was het tot dat Redshad hier moderator was ook niet toegestaan om te adverteren met onbeperkt. Sinds hij hier moderator is mag het wel weer.
Ben het er ook absoluut niet mee eens dat het mag, maar goed wij zijn hier niet de beleids bepalers.
Onbeperkt is pure misleiding op zijn minst. Vind het zelfs een beetje stinken naar oplichting onbeperkt dataverkeer omdat het gewoon weg niet kan.
Maar dat neemt niet weg, dat ik het een heel erg laag niveau vind van hosters alhier die hun zelf zitten aan te prijzen voor topic starter.
Wat Antagonist betreft:
kwaliteit servers zijn prima, niet of nauwelijks downtime gehad aldaar.
Grote nadeel Antagonist:
Ze hebben geen telefonische support, mails verstuurd na 17.00 uur wordt de volgende dag beantwoord.
-
18-05-2009, 08:22 #43
- Berichten
- 1.053
- Lid sinds
- 17 Jaar
Zucht, dacht ik goede tips te vinden.. vind ik 3 pagina's met gejank.
-
18-05-2009, 15:53 #44
- Berichten
- 581
- Lid sinds
- 17 Jaar
Origineel gepost door Daniel F
De reden dat ik vel reageer op dingen als onbeperkt heeft niks te maken met mezelf aanprijzen. Dat heeft er mee te maken dat ik gewoon consumenten duidelijk wil maken dat dingen als onbeperkt niet bestaat. Dit omdat men vaak struikelt over dingen als: in de ogen van de consument is onbeperkt beter dan 1000GB dataverkeer terwijl hij nu misschien maar 20gb tot zijn beschikking heeft... Plus dat het altijd nog beperkt is aan de lijn van de server. Je kunt gewoon geen onbeperkt verkopen. Ik wil dat consumenten zich daar bewust van zijn. Ik zit helemaal niet te wachten op dat ze daarvoor bij mij komen. Mij betreft gaan ze naar Versio, Trafego, Piwi-Web of wat heb je nog meer LeaseWeb, SolidHost, noem het maar op, dat is hun eigen keuze. Maar dat is mijn punt ook niet. Mijn punt is bewust kiezen. En dat dat soms wat kwaadschiks lijkt te gaan is jammer.
Als je goed mijn aanbiedingen zou lezen staat er unmetered. Unmetered is niet gelijk aan onbeperkt! Unmetered betekend dat er niet naar dataverkeer wordt gekeken. Dit houdt echter niet in dat je onbeperkt hebt want er staat altijd duidelijk bij dat je een 100 mbit uplink hebt en dat er een overboeking is.
Ik hoop dat dat ook weer duidelijk is.
Onbeperkt besraat inderdaad niet want je loopt altijd tegen beperkingen op van bijvoorbeeld de uplink van de server en de snelheid, etc.
Aanvullend bericht:
Origineel gepost door Robert de Wilde
Zucht, dacht ik goede tips te vinden.. vind ik 3 pagina's met gejank.Laatst aangepast door P Widdershoven : 18-05-2009 om 15:59 Reden: Automatisch samengevoegd.
-
18-05-2009, 16:54 #45
- Berichten
- 1.915
- Lid sinds
- 19 Jaar
Origineel gepost door Ronald H
Onbeperkt is ook onmogelijk. Hier was het tot dat Redshad hier moderator was ook niet toegestaan om te adverteren met onbeperkt. Sinds hij hier moderator is mag het wel weer.
Wel mag er qua dataverkeer een Fair Use Policy bijgesloten worden.
De regels die toen ik moderator was werden overlegt, zijn niet allemaal doorgekomen zoals ik nu nalees. Ze worden ook niet allemaal nageleeft, merk ik ook naar mijn spijt.
Tags voor dit bericht
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic