Als je daar capaciteit voor hebt natuurlijk. Ik ken het bedrijf en de eigenaar niet en weet natuurlijk ook niet wat er aan de hand is. Maar ik kan me ook wel enigszins voorstellen dat je geen tijd hebt om de telefoon aan te nemen doordat je juist druk doende bent om het probleem op te lossen. Ik weet natuurlijk niet of dat opgaat voor Fusa en Tim.Origineel gepost door Lennart
Neemt niet weg dat klanten gewoon geïnformeerd moeten worden.
- Fusa offline
-
16-01-2009, 20:44 #16
Planera Communicatie
- Berichten
- 216
- Lid sinds
- 17 Jaar
-
16-01-2009, 21:06 #17
64BitsWebhosting.EU
- Berichten
- 2.085
- Lid sinds
- 18 Jaar
Server kan op zijn gat liggen als ie niet meer te pingen is. Soms gaan onderdelen kapot die niet 1-2-3 te vervangen zijn. Als je dan ook je eigen mail, website e.d. op dezelfde bak hebt, wordt het lastig communiceren naar je klanten. Maar het moet wel gebeuren inderdaad.
Of misschien heeft een dns server de geest gegeven aangezien het domein ook niet meer resolved?
Als ie dit leest dan zal ie vast wel een reactie geven. Een paar free servertjes wil ik wel tijdelijk ter beschikking stellen, als dat zijn probleem helpt oplossen.
-
16-01-2009, 21:25 #18
- Berichten
- 447
- Lid sinds
- 18 Jaar
Beste,
Ik zie pas net deze berichten omdat hiervan de mail niet aankwam(PM's etc). Op bovenstaand nummer zijn wij zo vaak mogelijk bereikbaar echter zitten wij vaak in contact met het buitenland of zijn wij zelf aan de lijn. Even een kort overzicht.
Fusa zijn servers zijn afgesloten door de netwerk leverancier wegens een fout langs hun kant. Deze erkennen ze maar echter moet dit via de officiële weg verlopen wegens het niet nalopen van SLA contracten.
Momenteel hebben wij intern toegang tot de data en zijn wij alles van al deze servers aan het over zetten naar een externe locatie.
De DNS was redundant uitgevoerd echter zijn beide netwerken onder dezelfde provider. Wij verwachten dan ook morgen avond alles zo spoedig mogelijk online te krijgen evenals een compensatie voor de downtime naar onze klanten naartoe.
Wij hebben momenteel extra mensen ook ingeroepen om ons te helpen, echter door de fixe sterke groei en de juist aankomende telefoon centrale is het lastig om alle telefoons aan te nemen.
Dankzij een klant die me op de hoogte heeft gebracht van dit toppic kan ik hier reageren.
Wij zullen zo spoedig mogelijk op fusa een site online hebben met de nodige gegevens.
@SystemDeveloper.Nl: Bedankt, echter hebben wij de nodige voorzieningen reeds al geplaatst (hadden staan), echter zijn we nu begonnen met data terug zetten. Dit zijn meerdere TB's vanaf backup locatie (u zal geen gegevens kwijt geraken), echter hopen wij dat morgen de server vrij komt zodat dit alles in een versneld tempo kan gebeuren. Trouwens gaat hier over meer dan 20 servers...
met vriendelijke groeten,
TimLaatst aangepast door Tim B. : 16-01-2009 om 21:53
-
16-01-2009, 22:07 #19
- Berichten
- 808
- Lid sinds
- 16 Jaar
Hopelijk word het snel opgelost ...
-
17-01-2009, 00:04 #20
- Berichten
- 659
- Lid sinds
- 17 Jaar
Tim fijn iets van u te horen.
Maakte me al een beetje ongerust had net een paar dagen me site open en dan weer offline wel even balen.
Maar gelukkig gaat de hosting gewoon door en zijn jullie NIET met de noorder zon vertrokken.
En hopelijk is het zo snel mogelijk opgelost.
Kunt u ons misschien op de hoogte houden van de gang van zaken en de vorderingen ?
-
17-01-2009, 01:51 #21
- Berichten
- 447
- Lid sinds
- 18 Jaar
Origineel gepost door Lars K.
Tim fijn iets van u te horen.
Maakte me al een beetje ongerust had net een paar dagen me site open en dan weer offline wel even balen.
Maar gelukkig gaat de hosting gewoon door en zijn jullie NIET met de noorder zon vertrokken.
En hopelijk is het zo snel mogelijk opgelost.
Kunt u ons misschien op de hoogte houden van de gang van zaken en de vorderingen ?
-
17-01-2009, 02:10 #22
- Berichten
- 707
- Lid sinds
- 16 Jaar
Leuk he, dat nachtwerk ;-)
Succes man, je ziet dat ik je gesteund heb... Van sommige mensen weet je dat 't geen onheil is :-)
-
17-01-2009, 02:39 #23
- Berichten
- 447
- Lid sinds
- 18 Jaar
Origineel gepost door Wytze van der Veen
Leuk he, dat nachtwerk ;-)Laatst aangepast door Tim B. : 17-01-2009 om 02:44
-
17-01-2009, 09:12 #24
- Berichten
- 659
- Lid sinds
- 17 Jaar
Mooi om te horen dat alles vandaag als het goed is weer online komt.
Zelfs 1 van me site´s is al online maar andere domeinen uit me pakket niet.
Hoe komt dit ?
of is het gewoon even een kwestie van afwachten ?
-
17-01-2009, 09:37 #25
- Berichten
- 3
- Lid sinds
- 16 Jaar
Beste Tim B.
Gelukkig weet ik nu wat er aan de hand is, bedankt voor je info.
En hoop dat we gauw weer van onze producten gebruik kunnen maken.
Mijn motto doe maar rustig aan, lieven een goed werkend product dan een gehaast slecht werkend product.
Begrip kweek je met informatie BEDANKT
-
17-01-2009, 11:53 #26
- Berichten
- 18
- Lid sinds
- 19 Jaar
Hoi allemaal
Mogen wij vragen vanaf nu zoveel mogelijk viate laten verlopen. De mail adressen zijn terug online, dus wij zullen zo spoedig mogelijk antwoorden.
Aangezien het voor ons nogal lastig is om dit topic te volgen.
Moesten er toch nog algemene vragen zijn, zal ik hier een antwoord op proberen geven.
Aan onze klanten: onze excuses voor het ongemak, we hopen op jullie begrip.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic