Beste,
Een klant op mijn VPS van Strato (plesk 12 ) heeft al een aantal dagen problemen met de uitgaande server normaal gesproken zou dit mail.jedomain.ext zijn echter als we deze invullen geeft die foutmeldingen aan.. weet iemand of er een oplossing voor is.. ik heb alles geprobeerd.. maar weet het niet meer..
Mvg,
Kenneth Wolfs
- Hosting en uitgaande mail
-
25-08-2015, 09:54 #1
- Berichten
- 347
- Lid sinds
- 13 Jaar
Hosting en uitgaande mail
-
-
25-08-2015, 10:00 #2
- Berichten
- 150
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: Hosting en uitgaande mail
Wat zijn de foutmeldingen? Begin daar eens mee.
Een groot aantal internetproviders, waaronder XS4all en de KPN-dochters, blokkeren de uitgaande mailpoort (25). Zet in dit geval Plesk 'Mail submission' aan, dan opent hij poort 587 en kun je daarmee verzenden in plaats van poort 25.
Controleer verder (met bijv. de logs) of je username en wachtwoord wel correct zijn. Dan zou het verder eigenlijk geen problemen moeten opleveren.
Eventueel een handleiding volgen, is voor onze klanten maar is algemeen (voor Plesk) dus ook bij Strato toepasbaar:
https://www.totallyhosted.nl/outlook_instellen
https://www.totallyhosted.nl/apple_mail_instellen
-
25-08-2015, 15:02 #3
- Berichten
- 347
- Lid sinds
- 13 Jaar
Re: Hosting en uitgaande mail
Het is inmiddels opgelost met dank aan Jorden Chamid
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic