Momenteel heb ik een "bijzonder" probleem.
Ik heb verschillende servers bij verschillende bedrijven.
Bij één bedrijf ondervind ik elke keer problemen en kan ik bijvoorbeeld mijn mail niet ontvangen.
Bij dit bedrijf heb ik twee servers en beide servers hebben het zelfde probleem.
Als ik hier vervolgens over mail krijg ik, zoals verwacht weer een ontwijkend antwoord :Erg vreemd natuurlijk want het probleem is juist wat ik opgelost wil hebben en dus mail...Als er iets niet werkte kon je ons natuurlijk altijd bellen of e-mailen, dan hadden wij dit natuurlijk voor je opgelost. Maar als wij niet op de hoogte worden gesteld bij eventuele fouten, kunnen wij natuurlijk ook helemaal niks beginnen en oplossen.
Bellen heeft overigens ook geen zin aangezien de telefoon daar niet opgenomen wordt.
Het probleem:
Ik maak een mailadres aan in Direct Admin.
Vervolgens maak ik deze aan op mijn computer en gebruik exact de gegevens welke Direct Admin voor schrijft.
Dit doe ik bij beide servers en via verschillende URL's
Resultaat is er totaal niet, de mail komt niet door.
Als ik vervolgens op een andere server een mailadres aan maak op de zelfde manier dan werkt alles direct.
Wie heeft enig idee waar dit probleem zou kunnen liggen?
Volgens het hostingbedrijf niet bij hem dus dan zou het vanaf mijn zijde op te lossen moeten zijn.
- mailproblemen Direct Admin
-
15-08-2014, 13:35 #1
- Berichten
- 736
- Lid sinds
- 16 Jaar
mailproblemen Direct Admin
-
-
15-08-2014, 15:12 #2
64BitsWebhosting.EU
- Berichten
- 2.085
- Lid sinds
- 18 Jaar
Re: mailproblemen Direct Admin
Krijg je een foutmelding of helemaal geen verbinding?
-
15-08-2014, 15:29 #3
- Berichten
- 736
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: mailproblemen Direct Admin
Ik krijg onderstaande foutmelding
Er is een time-out opgetreden voor een bewerking op de server. De server is mogelijk niet beschikbaar of overbelast of er is te veel netwerkverkeer.
De sites werken zoals het hoort en als ik de mail FW dan komt de FW gewoon aan, de oorspronkelijke mail niet.
-
15-08-2014, 15:48 #4
64BitsWebhosting.EU
- Berichten
- 2.085
- Lid sinds
- 18 Jaar
Re: mailproblemen Direct Admin
Misschien een rigoreus ingesteld spamfilter waardoor (als spam getagde) mail direct verwijderd wordt op de server? Je hoster zou dat in zijn logs wel even moeten kunnen zien.
Of gewoon moven naar een hoster die wel een beetje zinvol support wilt geven.
-
15-08-2014, 15:58 #5
- Berichten
- 736
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: mailproblemen Direct Admin
Ik ga het hem gelijk even navragen.
Verhuizen naar een ander heb ik al aangegeven voor einde contract.
Inmiddels ben ik veel geld verloren aan waardeloze hosters, eerst Hostdeal welke failliet ging en nu deze waar ik om elk normaal antwoord tig mails moet sturen.
Nu verhuizen zou weer een jaar voor j.l. betalen als gevolg hebben dus dan maar even extra tijd investeren voor een oplossing en anders maar een derde partij er naar laten kijken.
-
15-08-2014, 16:24 #6
64BitsWebhosting.EU
- Berichten
- 2.085
- Lid sinds
- 18 Jaar
Re: mailproblemen Direct Admin
PB me eens een email login (gewoon even een nieuwe aanmaken of zo), dan kijk ik wel even of het vanaf deze kant lukt.
-
15-08-2014, 17:14 #7
- Berichten
- 736
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: mailproblemen Direct Admin
Het probleem is opgelost, ik heb de mailadressen verwijderd en als IMAP geïnstalleerd en nu werken ze wel.
Als POP3 dus niet...
Bedankt iig voor je tijd!
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic