We hebben ongeveer 20 domeinen lopen bij Versio. Voorheen nooit problemen , maar sinds kort disconnect de FTP deamon steeds de verbinding, timeout is ingesteld op 3 minuten in de FTPD config. Ze beweren dat het aan mijn client ligt *Ahum* hierdoor is het werken met Zend Studio bijna onmogelijk omdat de client steeds moet reconnecten vanwege de disconnect van de server.
Nu is er al voor de 3e keer deze maand een IPblock omdat ik mijn eigen site te vaak bezoek. :/ Ze zeiden bij de eerste keer al mijn IP toe te voegen aan een whitelist, maar tot zoverre niet gebeurt. Ook is de chat erg handig , maar heeft niet veel nut als de medewerkers van de chat je verder niet kunnen helpen en je alsnog moet mailen.
Nu maar weer wachten tot ze de block weer weg hebben gehaald... Zo kan ik niet werken.
Hebben meer mensen hier problemen mee?
- IPblock Versio en de support
-
28-01-2013, 10:51 #1
- Berichten
- 20
- Lid sinds
- 12 Jaar
IPblock Versio en de support
-
In de schijnwerper
Laravel / Wordpress - Top kwaliteit voor een gunstig tariefFreelance / WerkProduct feed grid V1.7 - Creer een affiliate shop in 2 min - WP plugin - V1.7 NU LIVEPHP scripts1600 linkbuilding links voor slechts €316,-Overige dealsEstavisumamerika.nl - Bestel je ESTA bij een Nederlands bedrijfWebsite te koop -
28-01-2013, 11:06 #2
- Berichten
- 153
- Lid sinds
- 14 Jaar
Re: IPblock Versio en de support
Niet hiermee specifiek nee, wel met de over het algemeen matige kwaliteit en slechte support. Wij hebben daar toendertijd voor gekozen voor ons dev-vpsje (overigens zijn we recent vertrokken). Voor onze hosting resellen wij echter een kwalitatief hoogwaardige hoster die dan ook zo'n 30 keer zo duur is.
Kwaliteit en prijs zijn vaak meer in evenwicht dan je denkt. Dus ja, je hoort het vaker over deze partij. Is het het klagen waard? M.i. niet echt, je krijgt waar je voor betaald. Erger nog: ik denk dat de prijs-kwaliteit verhouding van versio relatief goed is. Met name doordat ze extreem goedkoop zijn overigens. ;) Wanneer het kwaliteitsniveau echter niet voldoende is, dan zul je ergens anders moeten gaan kijken naar meer kwaliteit. Ik voorspel dan alleen dat je duurder uit zijn.
We hebben ongeveer 20 domeinen lopen bij Versio. Voorheen nooit problemen , maar sinds kort disconnect de FTP deamon steeds de verbinding, timeout is ingesteld op 3 minuten in de FTPD config. Ze beweren dat het aan mijn client ligt *Ahum* hierdoor is het werken met Zend Studio bijna onmogelijk omdat de client steeds moet reconnecten vanwege de disconnect van de server.
Nu is er al voor de 3e keer deze maand een IPblock omdat ik mijn eigen site te vaak bezoek. :/ Ze zeiden bij de eerste keer al mijn IP toe te voegen aan een whitelist, maar tot zoverre niet gebeurt. Ook is de chat erg handig , maar heeft niet veel nut als de medewerkers van de chat je verder niet kunnen helpen en je alsnog moet mailen.
Nu maar weer wachten tot ze de block weer weg hebben gehaald... Zo kan ik niet werken.
Hebben meer mensen hier problemen mee?
-
28-01-2013, 11:10 #3
- Berichten
- 20
- Lid sinds
- 12 Jaar
Re: IPblock Versio en de support
Niet hiermee specifiek nee, wel met de over het algemeen matige kwaliteit en slechte support. Wij hebben daar toendertijd voor gekozen voor ons dev-vpsje (overigens zijn we recent vertrokken). Voor onze hosting resellen wij echter een kwalitatief hoogwaardige hoster die dan ook zo'n 30 keer zo duur is.
Kwaliteit en prijs zijn vaak meer in evenwicht dan je denkt. Dus ja, je hoort het vaker over deze partij. Is het het klagen waard? M.i. niet echt, je krijgt waar je voor betaald. Erger nog: ik denk dat de prijs-kwaliteit verhouding van versio relatief goed is. Met name doordat ze extreem goedkoop zijn overigens. ;) Wanneer het kwaliteitsniveau echter niet voldoende is, dan zul je ergens anders moeten gaan kijken naar meer kwaliteit. Ik voorspel dan alleen dat je duurder uit zijn.
-
28-01-2013, 11:29 #4
64BitsWebhosting.EU
- Berichten
- 2.085
- Lid sinds
- 18 Jaar
Re: IPblock Versio en de support
Dat is vaak bij (budget)bedrijven, niet alleen Versio. Zolang je geen probleem hebt is het een koopje, maar zodra er wel een probleem is krijg je maken met een zakelijk 'aspect': Zolang jij minder kost dan je opbrengt, sta je op een 'lijst' 'klanten die mogen blijven'. Zodra je meer kost dan je opbrengt sta je op de 'shitlist'.
Voor vrijwel elk bedrijf, hosting of anders, is dat gewoon een soort van regel die je moet hanteren om financieel gezond te blijven.
Er is wel een grijs gebied waarin de supportmedewerken niks te doen heeft en sowieso geld kost (en dus problemen van klanten kan oplossen zonder dat het zijn baas extra geld kost).
Als klant zijnde kun je dat eerste alleen afvangen door een eerlijkere prijs te betalen. Je zou dit kunnen zien dat je een argument hebt zoals 'maar, ik betaal ook genoeg'.
Het 2de is lastiger omdat je daar in principe geen inzicht in hebt, maar je kunt op je vingers natellen dat medewerkers van bedrijven met grotere aantallen klanten, minder 'idle' tijd te besteden hebben.
-
28-01-2013, 11:33 #5
- Berichten
- 289
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: IPblock Versio en de support
Versio is gewoon verschrikkelijk slecht. If you pay peanuts, you get monkeys.
-
28-01-2013, 11:37 #6
- Berichten
- 20
- Lid sinds
- 12 Jaar
Re: IPblock Versio en de support
Haha ja mooi verwoord John! Inmiddels kan ik er weer op heb nu wel een uurtje niets kunnen doen en moet voor 5 uur een site klaar hebben. Achja, als ze de dingen goed configureren dan hoor je mij ook niet zeuren. Dit zijn onnodige situaties die makkelijk voorkomen hadden kunnen worden, vooral als ik al 2 keer eerder heb verzocht om me te whitelisten (destijds zeiden ze dat ze dat hadden gedaan) maar dat bleek dus niet zo te zijn.
Anywayz ik ga weer verder waar ik mee bezig was voordat ik nog verder achterloop haha!
-
28-01-2013, 12:02 #7
- Berichten
- 1.031
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: IPblock Versio en de support
Ik heb ook zoiets gehad (bij andere hoster). Bij mij lag het (ook) aan de settings van mijn client (in dit geval Filezilla).
Ik merkte het vooral bij het uploaden van veel files, na enkele files werd de verbinding verbroken en moest ik weer connecten.
Ik heb toen het "simultanious connections" op 2 moeten zetten. Mogelijk speelt dat ook bij jou...
Dat versio (doen er wel meer), je ip blokken als je veel vuldig connect/disconnect met de server vind ik een goede zaak... (doen ze ivm beveiliging/ddos e.d.)
-
29-01-2013, 09:36 #8
- Berichten
- 20
- Lid sinds
- 12 Jaar
Re: IPblock Versio en de support
Ik heb ook zoiets gehad (bij andere hoster). Bij mij lag het (ook) aan de settings van mijn client (in dit geval Filezilla).
Ik merkte het vooral bij het uploaden van veel files, na enkele files werd de verbinding verbroken en moest ik weer connecten.
Ik heb toen het "simultanious connections" op 2 moeten zetten. Mogelijk speelt dat ook bij jou...
Dat versio (doen er wel meer), je ip blokken als je veel vuldig connect/disconnect met de server vind ik een goede zaak... (doen ze ivm beveiliging/ddos e.d.)
Zowel in Zend Studio als in FileZilla werkt het niet.
-
29-01-2013, 09:40 #9
- Berichten
- 33
- Lid sinds
- 12 Jaar
Re: IPblock Versio en de support
Zelf ook al 3 keer last van gehad op mijn eigen website. Ook steeds weer op de whitelist gezet.
-
29-01-2013, 09:44 #10
- Berichten
- 20
- Lid sinds
- 12 Jaar
Re: IPblock Versio en de support
Ipv dat ze de config wat minder gevoelig instellen zou het algehele probleem oplossen maarja... Moeilijk doen als het makkelijk kan he.. :)
-
29-01-2013, 09:47 #11
- Berichten
- 3.233
- Lid sinds
- 17 Jaar
Re: IPblock Versio en de support
als je schoenen koopt van 5 euro en na 2 maanden vallen de gaten erin is dat logisch. probeer terug te gaan naar de winkel en je krijgt: "ja, wat verwacht je dan voor 5 euro"
heb je echter schoenen gekocht van 100 euro en een stiksel laat los, kan je terug naar de winkel, kan je kiezen voor een nieuw paar of reparatie, je hoort "sorry, dat mag niet gebeuren" en je krijgt excuses, er wordt service verleend en nazorg.
die vlieger gaat hier ook op:
heb je een kwalitatieve goede hoster die aandacht heeft voor de klant en dag en nacht voor je bereibaar is dan betaal je daar ook voor, maar je krijgt er een berg voor terug.
en dan betaal je 100 euro per maand voor een server (of 200) , en geen 5 euro per maand...
-
29-01-2013, 10:16 #12
- Berichten
- 1.990
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: IPblock Versio en de support
Heeft het niet te maken met ConfigServer Firewall&Security in Directadmin?
je kan jouw eigen ipadres toevoegen in de panel om te problemen te voorkomen met clients.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic