Soort werkzaamheden:
Voor een van onze applicaties zoeken wij iemand die onze support e-mail box kan beheren
Omschrijving van de werkzaamheden:
Onze Windows applicatie is op ongeveer 10.000 pc's geinstalleerd verdeeld over ongeveer 15 klanten. Zij hebben allen een support contract waardoor ze recht hebben om vragen te stellen via e-mail.
In eerste instantie gaat het om het aanmaken van een support nr, de klant antwoorden dat we de vraag in behandeling nemen en evt. doorsturen van de e-mail naar onze 3e lijns of een standaard antwoord uit een lijst terugmailen.
Het werk is heel wisselend. De ene maand zijn er 0 e-mails, de andere maand tientallen. Daarom is het een pre als je bijvoorbeeld een mobiel hebt waarop je direct de e-mail te zien krijgt die naar ons support adres wordt gestuurd en kunt beantwoorden en ondertussen gewoon lekker op het strand kunt liggen.
Budget voor dit project:
Het is een 4-uren contract/maand. Dat wil zeggen als je minder dan 4 uur hebt gewerkt, krijg je 4 uur betaald (tarief in overleg) en heb je mazzel. Als je meer uren maakt (na vooraf goedkeuring door ons te vragen) krijg je de extra uren gewoon betaald. Het is dus makkelijk te combineren met ander werk.
Deadline: Plaats ook in TOPIC titel!
ZSM. ivm vakantie uiterlijk 25 juni reageren
BTW-nummer verplicht:
nee
Alle overige informatie:
Een deel van onze klanten zijn Engelstalig en komen uit de VS. het kan dus ook zijn dat je 's avonds mail krijgt. We proberen een responsetijd van 4 uur aan te houden, maar maximaal binnen 24 uur reageren op een mail (ma t/m vr 9.00-17.00)
Je kunt alle werkzaamheden thuis uitvoeren. Dus ook handig voor bijvoorbeeld een student. Een informatica opleiding is een pre, gezien de technische termen, maar aangezien je zelf de problemen niet hoeft op te lossen (mag uiteraard wel als je dat kan) is een internationale opleiding of communicatie/servicegerichte opleiding ook prima.
Na een (betaalde) proefperiode van een maand kunnen we in onderling overleg de uren verhogen, de werkzaamheden uitbreiden (aanpassen handleidingen nav support feedback, updaten website faq, beantwoorden van prospects, etc)
- Support/klantcontact medewerker 4 uur/maand zsm
-
830 × bekeken sinds 16-06-2010, 16:18 #1
Support/klantcontact medewerker 4 uur/maand zsm
-
In de schijnwerper
-
16-06-2010, 16:23 #2gast14072 Guest
Hier is interesse, graag meer informatie over uurloon via PM.
-
16-06-2010, 16:24 #3
- Berichten
- 400
- Lid sinds
- 16 Jaar
Interessant, mag ik vragen om welk bedrijf het hier gaat?
Wellicht interesse, naast mijn studie genoeg tijd over.
-
16-06-2010, 16:25 #4
- Berichten
- 690
- Lid sinds
- 15 Jaar
heb ook wel interesse. Graag PM met info.
-
16-06-2010, 17:10 #5
- Berichten
- 163
- Lid sinds
- 16 Jaar
Erg geïnteresseerd, heb al een tijdje meegelopen als support medewerken bij verschillende game-hosting bedrijven. Ervaring is er wel degelijk. Ook is er genoeg tijd vrij om deze mails te beantwoorden.
Graag een PM
-
16-06-2010, 17:18 #6
- Berichten
- 297
- Lid sinds
- 15 Jaar
ik heb intresse!
-
16-06-2010, 17:33 #7
- Berichten
- 13
- Lid sinds
- 15 Jaar
Beste allemaal,
In verband met de grote hoeveelheid reacties via PM kan ik helaas niet iedereen direct beantwoorden. Vanavond zal ik er nog een aantal beantwoorden en evt. extra vragen stellen. Uiterlijk vrijdag aanstaande zal ik een beslissing nemen.
Graag ontvang ik bij elke PM een motivatie, evt. relevante ervaring, of je Engels goed beheerst en of je student bent en zo ja welk jaar en welke studie. Daarnaast ook of je binnenkort nog met vakantie gaat en/of anderzijds niet beschikbaar bent ivm geplande start op 28 juni 2010.
Met vriendelijke groet,
Michel Shuqair
-
16-06-2010, 17:33 #8
- Berichten
- 1.499
- Lid sinds
- 17 Jaar
Ook ik ontvang graag wat meer informatie over het project en de vergoeding. ICT kennis en opleiding is aanwezig..
-
17-06-2010, 18:35 #9
- Berichten
- 5
- Lid sinds
- 15 Jaar
PM gestuurd, mooie duidelijke aanvraag.
-
17-06-2010, 18:37 #10gast14072 Guest
Heb na gister niets meer ontvangen?
-
17-06-2010, 18:39 #11
- Berichten
- 6.406
- Lid sinds
- 17 Jaar
Heren en Dames, neem even de moeite en stuur de TS een prive bericht en vraag om de informatie die je wilt ontvangen, TS leest de berichten wel.
-
18-06-2010, 09:24 #12
- Berichten
- 13
- Lid sinds
- 15 Jaar
Beste allemaal,
Weer hartelijk bedankt voor de reacties. Om een keuze uit de laatste selectie te maken nog 1 vraag en 1 kleine test
De test is het volgende: Stel er komt een support mail binnen met 'The software doesn't work' van dhr Johnson uit California. Leg uit wat je doet in welke volgorde, incl de letterlijke mail die je dhr Johson als eerste terug zou sturen.
De vraag die ik verder nog heb is of je kennis en/of ervaring hebt met Cisco Callmanager of CUCM systemen?
Graag alle reacties per PM uiterlijk vanmiddag om 15.00!
Met vriendelijke groet,
Michel Shuqair
Aanvullend bericht:
Beste allemaal,
Bedankt voor jullie reacties. Er is inmiddels een keuze gemaakt voor de ons geschikte kandidaat en daar is inmiddels contact mee opgenomen.
Nogmaals bedankt voor jullie reacties en inzet.
Met vriendelijke groet,
Michel ShuqairLaatst aangepast door Michel Shuqair : 21-06-2010 om 08:43 Reden: Automatisch samengevoegd.
-
28-06-2010, 16:07 #13
- Berichten
- 1
- Lid sinds
- 15 Jaar
Ja hoor wil ik wel.
Hallo,
Dit wil ik wel doen, beschik over een nokia X6, dus mailen geen probleem.
Ik zit al 16 jaar in de service op diverse vlakken en heb een elektrotechnische achtergrond.
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Clement ter Bogt
Bijvoorbeeld.
Dear Mr. johson,
Thank you for your request.
Please inform me about;
- system nr.
- error messages.
- If you tried to resolve the problem, what has been done, what was de result?
Please check;
- All kabels are connected correctly at the right place.
- Reboot system.
Please send me your customer details for further help, this message is forwarded to customur support.
They will contact you within 24 ours to check if the problem has been solved.
Best regards.
Clement ter Bogt.
Firstline support.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic