Beste ,
Ongeveer 25 dagen geleden heb ik een website verkocht,de klant heeft netjes betaald. Later heb ik de klant paar keer e-mails verzonden voor de overdracht van de website maar hij reageert daar niet op. Laatst heeft de klant aangegeven dat hij de website bij mijn server wilt wilt hosten. Na mijn antwoord daarop ( 8 dagen geleden) krijg ik geen reacties meer inmiddels is het 2 weken (of wat langer) dat ik die website over wil brengen maar simpel weg ik krijg geen reactie van de klant? Ik zie wel dat hij hier op sitedeals online is maar reageert niet op mijn e-mails en prive berichten.
Wat kan ik het beste doen?
- Klant heeft betaald,maar verder geen reactie?
-
22-10-2011, 16:43 #1
- Berichten
- 868
- Lid sinds
- 15 Jaar
Klant heeft betaald,maar verder geen reactie?
-
In de schijnwerper
Radio portal - WP plugin - Versie 2.1 - versie 2.1 NU LIVEPHP scriptsSenior Designster - top kwaliteit - 16 uur per week - per maand - 350 euroFreelance / WerkErvaren tekstschrijver voor uiteenlopende schrijfklussenFreelance / WerkOntvang tot 20% kickbackfee op je Google Ads klanten, waar wacht je nog op?Promotie -
22-10-2011, 16:47 #2
- Berichten
- 349
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Klant heeft betaald,maar verder geen reactie?
Rare situatie, ik heb het zelf ook meegemaakt maar dan met het beheren van enkele Twitter-accounts. Wel betaald, maar nooit meer wat van vernomen. Ik zou gewoon aangeven dat je hem nog een week geeft om te reageren en anders de dienst als 'geleverd' beschouwt, zonder recht op restitutie. Meestal heb je wel een clausule in je algemene voorwaarden dat je een opdracht kunt opschorten als de klant onvoldoende informatie en medewerking verstrekt om de opdracht goed te kunnen voltooien, dus bij een geschil kun je je dan daarop herroepen.
-
22-10-2011, 16:50 #3
- Berichten
- 868
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Klant heeft betaald,maar verder geen reactie?
Rare situatie, ik heb het zelf ook meegemaakt maar dan met het beheren van enkele Twitter-accounts. Wel betaald, maar nooit meer wat van vernomen. Ik zou gewoon aangeven dat je hem nog een week geeft om te reageren en anders de dienst als 'geleverd' beschouwt, zonder recht op restitutie. Meestal heb je wel een clausule in je algemene voorwaarden dat je een opdracht kunt opschorten als de klant onvoldoende informatie en medewerking verstrekt om de opdracht goed te kunnen voltooien, dus bij een geschil kun je je dan daarop herroepen.
-
22-10-2011, 16:54 #4
- Berichten
- 246
- Lid sinds
- 16 Jaar
Re: Klant heeft betaald,maar verder geen reactie?
Als hij betaald heeft en hij reageert niet meer zou ik gewoon de gehele website opsturen in een zip naar zijn email adres. Dan heeft hij het toch gehad..
-
22-10-2011, 17:04 #5
- Berichten
- 868
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Klant heeft betaald,maar verder geen reactie?
Ja daar dacht ik ook aan,maar ik moet wel aantal gegevens van hem hebben voor de overdracht van het domeinnaam,en omdat hij verder wilt bij mijn webhosting moet ik ook persoonlijk gegevens hebben.
-
22-10-2011, 18:17 #6
- Berichten
- 103
- Lid sinds
- 15 Jaar
Re: Klant heeft betaald,maar verder geen reactie?
Probeer hem anders hier op sitedeals aan te spreken.
-
22-10-2011, 19:31 #7
- Berichten
- 158
- Lid sinds
- 13 Jaar
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress
- Joomla
- Magento
- Google algemeen
- SEO
- Analytics
- Adsense
- Adwords
- HTML / XHTML
- CSS
- Programmeren
- PHP
- Javascript
- JQuery
- MySQL
- Ondernemen algemeen
- Belastingen
- Juridisch
- Grafisch ontwerp
- Hosting Algemeen
- Hardware Info
- Offtopic