Hallo allemaal,
Ik vind de 'feedback mode' erg leuk bedacht alleen ik heb een aantal minpuntjes daarmee..
Voorbeeld: Een persoon is erg actief bezig op SiteDeals, heeft een goede naam en alles gaat prima. Deze persoon koopt/verkoopt alleen niets en krijgt dus geen punten met de feedback..
Dit is best jammer opzich?
Het lijkt mij wel leuk als je ook punten kan krijgen als je goed actief bezig bent van community leaders ?
Met vriendelijke groet,
Gast
-
10-02-2006, 18:18 #1gast Guest
Feedback mode op SiteDeals
-
In de schijnwerper
-
10-02-2006, 21:39 #2
goed punt eigenlijk.
we kunne hiervoor misschien het standaard reputatie systeem van vbulletin gebruiken dat nu uitgeschakeld staat.
Ik zal het bespreken met de anderen.
-
11-02-2006, 00:00 #3
Je kan bv het systeem van "Onderwerp waarderen" gaan linken aan de feedback score (indien dit nog niet zo is) ? Iemand met goede topics kan zo ook goede waardering krijgen...
Ik vind het idee van Rene wel goed eigenlijk :-)
-
11-02-2006, 08:29 #4
Nee, kijk, de feedback score staat volledig los van posts, onderwerpen, ... dit is enkel te gebruiken in geval van een goed/slecht verlopen verkoop/koop.
We zullen kijken of we misschien een 2e systeem (anders dan de feedback score) kunnen gebruiken voor dit.
Maar dat is dan enkel voor gedrag.
Feedback score zou dus meer moeten zeggen, aangezien dit over de deals gaat.
-
11-02-2006, 09:39 #5
Ik denk dat het gedrag niet onder elk topic moet staan, want dan word het een beetje te druk denk ik. Als je het in het profiel zet zou ook al makkelijk zijn.
-
11-02-2006, 09:44 #6
@Martijn,
Dan ben ik niet met je eens. Het staat in het klein onder de rest dus zo super valt het niet op.
Ik vind het feedback nu erg goed gemaakt, als er bijvoorbeeld iets verkocht wordt kan je meteen zien of iemand het goed of slecht doet. Het maakt dus een deel uit van je "imago".
Is je feedback score goed, dan zal je (denk ik) beter verkopen, als iemand met een slechte feedback score. Het geeft de koper meer vertrouwen in een persoon.
-
11-02-2006, 10:48 #7
Origineel gepost door Gast
Hallo allemaal,
Ik vind de 'feedback mode' erg leuk bedacht alleen ik heb een aantal minpuntjes daarmee..
Voorbeeld: Een persoon is erg actief bezig op SiteDeals, heeft een goede naam en alles gaat prima. Deze persoon koopt/verkoopt alleen niets en krijgt dus geen punten met de feedback..
Dit is best jammer opzich?
Het lijkt mij wel leuk als je ook punten kan krijgen als je goed actief bezig bent van community leaders ?
Met vriendelijke groet,
Gast
ik vind het echt top als het gebeurd.
Zo kan je ook zien hoe iemand's gebrag is op het forum.
Of stel dat hij een reply geeft waar echt veel handigs instaat geef ik hem daar een + punt voor.
Hij doet dus moeite om iemand te helpen en dar krijg je bij mij een + punt voor.
Dus ik stem voor!
Met vriendelijke groet R Boer
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling