Hoi,
Ernstige bug in het forum:
In dit topic
https://www.sitedeals.nl/forum/domein...te-koop-6.html
heb ik om 17:50 gereageerd:
meer dan 92 domeinen te koop ( [IMG]images/misc/multipage.gif[/IMG] 1 2 3 ... Laatste Pagina )
marco veldhuizen
52 2.124
Maar bij het topic is mijn reactie niet zichtbaar.
Verder is er vandaag nog een fout opgetreden:
https://www.sitedeals.nl/forum/hostin...aanbieden.html
Maar dit zal Ron jullie al wel gemeld hebben.
- Ernstige bug's in forum
-
29-09-2006, 17:06 #1deleted Guest
Ernstige bug's in forum
-
In de schijnwerper
Estavisumamerika.nl - Bestel je ESTA bij een Nederlands bedrijfWebsite te koopSSD Webhosting al vanaf €0,85 ! 5GB SSD Opslag - Onbeperkt Dataverkeer - SitebuilderHostingPrijsperkwh.nl - met content & affiliate kansenWebsite te koopEstland reis - Startklaar met 494 artikelen - Affiliate mogelijkheidWebsite te koop -
29-09-2006, 17:10 #2
Misschien was het je nog niet opgevallen, maar bovenaan het forum staat het volgende:
De tijd op onze server stond een dag voor waardoor de statistieken op bobum.nl niet correct waren. Dit hebben we nu gecorrigeerd. Dit heeft echter enkele gevolgen voor het SD forum waardoor sommige posts zich niet chronologisch lijken op te volgen. Dit wordt zo snel mogelijk verholpen.
"Dit forum vereist dat je 60 seconden wacht tussen het verzenden van privé berichten. Probeer het nogmaals over 74502 seconden."
(Jouw reactie is bij dat topic wel zichtbaar, maar op de verkeerde pagina.)Laatst aangepast door Marieke D : 29-09-2006 om 17:14
-
29-09-2006, 17:22 #3
Basing.nl (Umono)
My god, geen idee dat dit zo'n gevolgen ging hebben. Wordt zo snel mogelijk opgelost.
-
29-09-2006, 17:35 #4deleted Guest
Hoi Marieke o.k. is duidelijk, had ik inderdaad niet gezien dat schrijven.
Kevin, sterkte ermee !
-
30-09-2006, 09:23 #5
Het forum sorteert posts volgens datum, aangezien de server datum verzet was, was heel het forum messed up.
Ik heb nu een tijdelijke oplossing door de posts per postid te sorteren, maar ik wacht nog op een antwoord van de vbulletin support.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress