Hoi iedereen,
Hebben jullie de laatste paar dagen ook de problemen met het laden van Sitedeals?
Soms klik ik het gewoon maar weg omdat het zo gigantisch traag is. En dan eventjes later gaat het wel weer redelijk snel.
Verder stond er een stond er een tijdje terug dat Sitedeals een andere naam krijgt en internationaal gaat. Hoe zit het hiermee? Ik zie het namelijk niet meer bovenaan staan dat sitedeals binnenkort een andere naam krijgt.
Zijn deze plannen van de baan?
Verder zou ik het fijn vinden als er een hosting template komt, net zoals b.v. bij de websites. Jammer genoeg komen er nu ook nog steeds regelmatig niet volledige aanbiedingen naar voren. Gelukkig worden ze wel snel verwijderd nu door Ron Warris. Dat is een goede vooruitgang sinds afgelopen zomer toen er geen moderator was.
Wat vinden jullie ervan om een hosting template te maken? En bij ontbrekende velden dat er niet geplaatst wordt? Misschien ook eventueel handig goedkeuring door moderators voordat er geplaatst kan worden?
- laadtijd sitedeals, sitedeals andere domeinnaam, hosting template
-
27-09-2006, 16:56 #1deleted Guest
laadtijd sitedeals, sitedeals andere domeinnaam, hosting template
-
In de schijnwerper
Ontvang tot 20% kickbackfee op je Google Ads klanten, waar wacht je nog op?PromotieTe koop: Analogecamera.nl – ideaal voor liefhebbers van analoge fotografieDomein te koopGratis Bol.com cadeaubon t.w.v. €150SEO/Linkbuildingwegens beëindiging bedrijf beschikbaar | InternetRadioLuisteren.nl DA10 - DR26Website te koop -
27-09-2006, 17:42 #2
Ja van die laadtijd heb ik ook. Ik wou het nu ook gaan posten want ik dacht misschien dat het aan de shoutbox zou liggen, maar ik zie hem nu niet meer staan en het is nog traag.
Ik denk dat hij eerst bobum en basing gaat afwerken, en dan dan door gaat doen aan de volgende versie van SD.
Dat van die hosting template snap ik niet echt :)
-
27-09-2006, 17:48 #3deleted Guest
zal eventjes wat duidelijker zijn omtrent de hostingtemplates.
Als je een website wilt aanbieden dan zie je een soort template met allerlei gegevens die je moet invullen.
Zoiets zou ik ook graag willen hebben voor het hostinggedeelte. Dus dat hostingproviders dus dingen voorgekauwd krijgen die ze moeten invullen en vooraf dus graag een goedkeuring door een mod voordat een hostingaanbieding online komt te staan.
Dit voorkomt een hoop verkeerde aanbiedingen die weer verwijderd / aangepast dienen te worden en dit voorkomt een hoop off topic berichten.
-
27-09-2006, 19:55 #4
Ah zo bedoel je.
Kan idd wel beter zijn ja.
-
27-09-2006, 22:16 #5
ook ik heb last van de trage laadtijd en soms opend het forum helemaal niet. ??
-
27-09-2006, 22:18 #6
we onderzoeken momenteel de laadtijd, de werken aan de internationale sitedeals zijn trouwens volop aan de gang.
-
27-09-2006, 22:19 #7
Ik zie dat er weer wordt verbouwd;), ik vind het toch wel mysterieus de laatste dagen...
-Veel down
-Ineens een nieuwe "oranje" admin
-Ineens andere URL's
-melding nieuwe naam is weg
(willekeurige volgorde)
[edit], post kwam zonder die van Sebastian gezien te hebben;)[/edit]
-
27-09-2006, 23:20 #8
Basing.nl (Umono)
Laadtijden zijn momenteel opgelost. Na een grondige server check blijkt dat 1 bepaald onderdeel van vbulltin de oorzaak is van de vertraagde homepage. Of dit onderdeel tevens de boosdoener was voor de mysql problemen weten we morgen pas tijdens de piekuren van bobum.
-
28-09-2006, 22:44 #9
Origineel gepost door Ronald H
Dus dat hostingproviders dus dingen voorgekauwd krijgen die ze moeten invullen en vooraf dus graag een goedkeuring door een mod voordat een hostingaanbieding online komt te staan.
-
28-09-2006, 22:58 #10deleted Guest
Ron zoals je weet krijg je al regelmatig meldingen van mij binnen. Maar jammer genoeg doet niet iedereen het.
Al die knip/ edit topic's doen sitedeals ook geen goeds vind ik persoonlijk. Denk dan beter dat je het hele topic volledig kan verwijderen.
Jij hoeft ook niet zo'n template in elkaar te zetten, kan b.v. kevin doen of andere admin's.
Hier is in het verleden al eens een topic over geweest en toen was al de meerderheid voor. Naar aanleiding van dat topic is er toen dus door Kevin in het hosting gedeelte een wensen topic gemaakt, maar daar is verder nooit meer wat mee gedaan. In dat topic heb jij ook verschillende keren gereageerd.
-
28-09-2006, 23:05 #11
In dat topic heb jij ook verschillende keren gereageerd.
-
28-09-2006, 23:11 #12deleted Guest
ik weet wat jouw standpunt is Ron, die van mij en jou liggen inderdaad ver uit elkaar, maakt ook niet uit.
Maar het gaat er in principe om wat de meeste gebruikers er van vinden en dat wil ik een eigenlijk een beetje onderzoeken.
Weet ook niet waarom er verder niets/ weinig gedaan meer is met de opmerkingen die gemaakt zijn in het topic wat Kevin zelf heeft gestart.
Klopt ook wat je zegt dat er niet vaak gepost wordt. Verkeerde postings is niet fijn om te lezen, geeft ook veel off topic reacties van mensen die niet rapporteren, en knips zijn ook niet fijn om te zien vind ik.
Zal ik hierover begin volgende week desnoods een topic starten in het hostinggedeelte zelf kijken hoe de mensen die dat gedeelte van de site lezen er over denken?
Donderdag t/m zaterdag ben ik er niet, misschien tot en met zondag, dus voor die tijd kan ik er niets meer neer plaatsen.
Ben in ieder geval blij dat de laadtijd weer normaal is. Gaat nu weer lekker snel.
Laadtijden zijn momenteel opgelost. Na een grondige server check blijkt dat 1 bepaald onderdeel van vbulltin de oorzaak is van de vertraagde homepage.
Welk onderdeel was dit Kevin volgens jouw vermoedde?Laatst aangepast door deleted : 28-09-2006 om 23:15
-
29-09-2006, 00:27 #13
Verkeerde postings is niet fijn om te lezen, geeft ook veel off topic reacties van mensen die niet rapporteren, en knips zijn ook niet fijn om te zien vind ik.
Zal ik hierover begin volgende week desnoods een topic starten in het hostinggedeelte zelf kijken hoe de mensen die dat gedeelte van de site lezen er over denken?
-
29-09-2006, 01:14 #14deleted Guest
o.k. Ron ik zal het volgende week eens netjes over nadenken hoe precies te vermelden in het feedback gedeelte.
Je hebt helemaal gelijk, wat ik vind, hoeft een ander ook helemaal niet zo te vinden. Daarom wilde ik het dus een beetje gaan onderzoeken alhier hoe men er over denkt. In het eerdere topic was men duidelijk er voor, maar toen was er geen moderator in dat gedeelte aanwezig en gelukkig nu wel. Dus misschien denkt men er nu anders over.
Wat jouw opmerking betreft omtrent leerzaamheid van knip/ edit ben ik met je eens zo is het duidelijk dat men fout is geweest met een posting, maar om die knip / edit topic altijd te laten staan is misschien ook niet nodig. Maar deze discussie zal ik volgende week in het feedback gedeelte opgang brengen en dan zullen we zien wat de meerderheid er van vind en kijken hoe de admin's daar ook op gaan reageren.
Ron, jij hebt het over dat ik de suggesties kwijt kan in de feedback sectie, maar waar staat dit?
Misschien handig om zo'n rubriek aan te maken op het forum waar mensen tips/ wensen kwijt kunnen en dat mod's/ admin's hierop kunnen antwoorden.
Ik zal het begin volgende week dan wel in het off topic gedeelte doen.Laatst aangepast door deleted : 29-09-2006 om 06:27
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress