Gezien de moeilijke tijden die bepaalde initiatieven doormaken, ben ik bereid webhosting ter beschikking te stellen voor verschillende doelen. Clans zijn niet uitgesloten, mits er aan de voorwaarde voldaan wordt. Ik wil benadrukken dat het hier om een particulier initiatief gaat en niet om een bedrijf, of iets in die trent. Playhour (website adres verwijderd) stelt hetvolgende ter beschikking voor de geďnteresseerden:
De voorwaarden zijn minimaal, de gesponsorde dient met zijn of haar crew (minimaal 5) zich aan te melden op de volgende link:Code:50MB Webhosting 1000MB Bandbreedte 5 MySQL Databases (geschikt voor het hosten van fora, etc.) 5 FTP Accounts CGI, PHP, SSL, SSH Access
Link verwijderd door moderator Ronald H. Dit is niet toegestaan volgens de regels van MoneyMiljonairs!
Eveneens dienen zij een x-aantal bezoekers door te sturen naar website adres verwijderd. Meer informatie daarover is op te vragen per PB. Eveneens dient er een afbeelding/banner op de website te worden vermeldt welke doorlinkt naar website adres verwijderd
Kortom, een uitkomst voor clans, goede doelen, etc.
Website adressen van topic starter zijn verwijderd i.v.m. meerdere keren genoemd te zijn.
- Aangeboden: Webhosting
-
2827 × bekeken sinds 16-04-2006, 20:56 #1
Aangeboden: Webhosting
Laatst aangepast door deleted : 18-04-2006 om 19:37
-
-
16-04-2006, 21:48 #2
Fantastisch idee !
[Edit]
Hmm, het is toch wel wat onduidelijk allemaal ja. Ik dacht dat die site van je zelf wasLaatst aangepast door Dirk Bonhomme : 17-04-2006 om 16:51
-
17-04-2006, 16:03 #3
Met andere woorden je hebt een aantal refals nodig. Beetje vreemde voorwaarden.
-
17-04-2006, 16:28 #4deleted Guest
De hosting wordt betaald vanaf de refals. Hij krijgt 1,25 euro per refals. Dus totaal krijgt hij 6,25 euro voor dit pakket:
50MB Webhosting1000MB Bandbreedte
5 MySQL Databases (geschikt voor het hosten van fora, etc.)
5 FTP Accounts
CGI, PHP, SSL, SSH Access
Het enige wat de topic starter er niet bij vermeld is hoelang je gebruik mag maken van dit pakket.
Is het een maand, twee maanden, jaar of onbeperkt?
Hoeveel bezoekers je naar zijn website moet sturen, en wat er gebeurd als je, je hier niet aan houdt. Hoe er dan opgetreden wordt daar ben ik wel eens benieuwd naar. Verder eventjes duidelijk bij vermelden of dit inclusief of exclusief domeinnaamn is.
-
17-04-2006, 17:23 #5
dit idee had ik tijdje geleden ook, hoop dat het wat word :-)
-
18-04-2006, 10:24 #6
Het is volgens de voorwaarden van MoneyMiljonair niet toegestaan mensen te belonen voor het aanmelden als referral, wat nu dus wel gebeurt...
-
18-04-2006, 16:38 #7deleted Guest
Topic wordt in eerste instantie gesloten aangezien het niet is toegestaan volgens de regels van MoneyMiljonair.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress